0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کشف رهبر درون

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کشف رهبر درون

درباره کشف رهبر درون

توانایی کسب پیرو و داشتن مهارت نفوذ بر افراد ازجمله‌ ویژگی‌های مهم یک رهبر موفق است اما چگونگی دست‌یابی به این نفوذ در عین سادگی، دشوار است. هر کس در درونش استعداد رهبری را دارد و تنها لازم است آن را پروش دهد تا با به‌کارگیری آن بتواند زندگی‌اش را سامان دهد. گروهی از نویسندگان و روانشناسان باتجربه‌های خود و دانششان کتاب کشف رهبر درون را به نگارش درآورده‌اند تا افراد بامطالعه‌ی آن به رهبری انگیزه آفرین و الهام‌بخش تبدیل شوند.

درباره کتاب صوتی کشف رهبر درون

کتاب کشف رهبر درون نوشته‌ی استوارت لوین، مایکل کروم، دیل کارنگی و سوتو سراافیموف در سال 1995 منتشر شد. این اثر به رهبران سازمان‌ها و شرکت‌ها اصول کاربردی و راه‌حل‌های هوشمندانه برای تأثیرگذاری بیشتر بر روی افراد ازجمله کارمندان را آموزش می‌دهد. این کتاب درباره‌ی چگونگی ارتباط مؤثر با افراد صحبت می‌کند و اهمیت اثرگذاری مثبت را یادآور می‌شود. کتاب «کشف رهبر درون» نشان می‌دهد چگونه هر کس فارغ از شغل و حوزه‌ی فعالیتش می‌تواند فردی تأثیرگذار باشد و ویژگی رهبری درونش را بیدار کند. این اثر راهنمای جامع و گام‌به‌گام است که شامل راهکارهایی برای کشف توانایی‌های درونی است. نویسندگان «کشف رهبر درون» چگونگی شناسایی نقاط قوت رهبری، حرکت به سمت هدف و افزایش اعتمادبه‌نفس را آموزش می‌دهند.

این کتاب که بانام اصلی The Leader In You: How to Win Friends, Influence People and Succeed in a Changing World به چاپ رسیده و نویسندگانش بر این باورند که مهم‌ترین سرمایه‌ی هر فرد رهبر درونش است که با آموزه‌ها و تجربه‌های روایت‌شده در این اثر کلید استفاده از آن را یاد می‌گیرد. رهبری در همه‌ی جنبه‌های زندگی لازم و کاربردی است، با کمک آن می‌توانید مدیریت زمان را انجام بدهید و در پیشبرد اهدافتان قدم بگذارید. رهبری همچنین ازجمله ویژگی‌های مهم مدیران و رهبران سازمان‌ها است. آن‌ها باید با به‌کارگیری توانایی و مهارت‌هایشان همکاران و کارمندانشان را مدیریت کنند تا به موفقیت فردی و اجتماعی برسند. حضور یک رهبر هوشمند در هر شرایطی بسیار حائز اهمیت است زیرا می‌توان با به‌کارگیری روش‌های صحیح اعمال را مدیریت کند و اهداف سازمان را پیش ببرد. رهبر موفق کسی است که با رفتارهای اصولی‌اش سبب تمایز شرکت موفق و ناموفق از یکدیگر می‌شود. گاهی یک رفتار اشتباه یا یک رهبری نادرست می‌تواند آن‌چنان تأثیرگذار باشد که سبب مرگ آن کسب‌وکار شود.

در بخشی از کتاب کشف رهبر درون می‌خوانیم

تابه‌حال هیچ‌کس نگفته است که این مهارت‌ها به‌صورت طبیعی حاصل می‌شوند، و البته غالباً این‌طور نمی‌شود. برت منینگ رئیس شرکت تبلیغاتی جهانی جی والتر تامپسون می‌گوید:" اينکه بدانید چطور روابط انسانی فوق‌العاده‌ای را به وجود آورید کار آسانی نیست، افراد کمی هستند که آن را به‌طور غریزی و ذاتی انجام می‌دهند، اما اکثر افراد باید در این زمینه تحصیل کنند. آن‌ها باید آموزش ببینند همان‌طور که برای مهندس شدن در یک کارخانه‌ی ماشین‌سازی و طراحی پیستونی بهتر به آموزش بسیار و فرهیختگی زیادی نیاز است، این امر نیز چنین آموزش و فرهیختگی‌ای را می‌طلبد.

منینگ می‌گوید: آن شرکت‌هایی که می‌توانند کادری انسانی را به وجود آورده و به طریقی عمل کنند که پیشرفتشان سبب شکست انسانی دیگر شود، شرکت‌هایی هستند که می‌دانند روابط انسانی و خدماتی ممیزی بزرگ در موفقیت

خواهند بود.

دیل کارنگی آن‌قدر زنده نماند که ببیند روزگار ثروت‌های باد آورده به سررسیده و جای خود را به تحولی ناآرام داده است. اما خیلی پیش از اینکه کسی حتی اصطلاحاتی همچون بینش همکاری، قدرت گرفتن کارگران، یا روند بهبود کیفیت را شنیده باشد، کارنگی داشت برخی از مفاهیم پایه‌ای ارتباطات انسانی را که در مرکز آن عقاید مهم قرار داشتند بنیاد می‌نهاد. کارنگی در سال 1912 به شهر نیویورک آمد، جَوانی از شمال غربی میسوری که سعی داشت بفهمد بازندگی‌اش چه کند. او سرانجام کاری را با عنوان آموزش شبانه‌ی زبان عمومی به بزرگ‌سالان پیدا کرد.

کارنگی سال‌ها بعد نوشت در آغاز من تنها درس‌هایی را در زبان عمومی می‌دادم که برای آموزش بزرگ‌سالان طراحی‌شده بودند تا هم در مصاحبه‌های

کاری و هم در مقابل گروه‌ها با تجارب واقعی تمام حواس خود را جمع کرده و عقایدشان را با شفافیت اثربخشی و دقت بیشتری بیان کنند. اما به‌تدریج، باگذشت فصل‌ها، متوجه شدم که تک‌تک این افرادی که به آموزش زبانی تأثیرگذار نیاز داشتند هنوز هم به آموزش بیشتری درزمینه‌ی هنر زیبای همراهی با مردم در کارها و ارتباطات اجتماعی روزانه نیازمند هستند. بنابراین کارنگی درسش را وسعت بخشید تا شامل برخی از مهارت‌های پایه‌ای برقراری ارتباطات انسانی نیز بشود. او هیچ‌گونه کتاب، برنامه، يا راهنمای درسي رسمی و منتشرشده‌ای نداشت, اما او خود فهرستی روبه ازدیاد را از تکنیک‌های عملی پیشرفت کردن در جهان به وجود آورد، و هرروز آن‌ها را امتحان مي‌کرد.

مروری بر فصل‌های کتاب کشف رهبر درون

کتاب «کشف رهبر درون» شامل شانزده فصل است و در طول آن نویسندگان کتاب ویژگی‌های رهبر موفق را مطرح می‌کنند. فصل‌های کتاب عبارت‌اند از «کشف رهبر درون»، «شروع ارتباط»، «ایجاد انگیزه و اشتیاق در افراد»، «ابراز علاقه‌ی واقعی به دیگران»، «نگریستن به‌امور از نگاه دیگران»، «گوش کردن برای یادگیری»، «دست‌به‌دست هم دادن برای فردا»، «محترم شمردن شأن و منزلت دیگران»، «تصدیق، تعریف و پاداش»، «برخورد با اشتباهات، سرزنش‌ها و انتقادها»، «ترسیم و برنامه‌ریزی اهداف»، «تمرکز و نظم»، «به تعادل رسیدن»، «ایجاد نگرش ذهنی مثبت»، «یاد بگیرید که نگران نشوید» و «قدرت شور و اشتیاق». نسخه‌ی صوتی کتاب «کشف رهبر درون» هم که در همین صفحه موجود است در هجده بخش روایت می‌شود که هر فصل آن به‌طور میانگین بیست‌وپنج دقیقه است. زمان کوتاه هر بخش نسخه‌ی صوتی این اثر سبب شده بسیاری از افراد که به دنبال یادگیری شیوه‌های رهبری درست هستند این اثر را گوش دهند و از آن بهره ببرند.

نویسندگان کتاب کشف رهبر درون

کتاب «کشف رهبر درون» را «استوارت لوین»، «مایکل کروم»، «دیل کارنگی» و «سوتو سراافیموف» با همکاری یکدیگر نگاشته‌اند. «دیل کارنگی» Dale Harbison Carnegie نویسنده و سخنران انگیزشی اهل آمریکا در نوامبر سال 1888 متولد شد. او چهره‌ای موفق و سرشناس در حوزه‌ی توسعه‌ی و پیشرفت شخصی است که از جوانی در مشاغل مختلف ازجمله فروشندگی فعالیت کرده است. او سراسر عمرش را صرف توجه به رفتارهای انسان‌ها کرده و درباره‌ی بهبود روابط میان انسان‌ها آثار ماندگاری را نوشته است. او نوشتن کتاب را از سال 1915 آغاز کرد و درباره‌ی رفتارهای شخصی و بهبود زندگی پژوهش کرد.

«آیین دوست‌یابی»، «آیین زندگی» و «آیین سخنرانی» ازجمله آثار دیگر «دیل کارنگی» هستند که نسخه‌ی الکترونیک آن‌ها با ترجمه‌ی «مهناز بهرنگی» در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود هستند. این نویسنده‌ی معروف در حوزه‌ی بهبود روابط و اهمیت انگیزه و اشتیاق در کتاب «آیین دوست‌یابی» نوشته است: «در عالم هستی برای وادار کردن افراد به انجام کار فقط یک‌راه وجود دارد. آیا تاکنون به این راه اندیشیده‌اید؟ اگر نه، من برایتان می‌گویم. آن راه یا وسیله این است که باید میل به انجام آن کار را در فرد مزبور به وجود آورید. به یاد داشته باشید جز علاقه‌مند کردن فرد و ایجاد انگیزه در او راه دیگری وجود ندارد.

البته می‌توانید با قرار دادن نوک هفت‌تیر درروی شقیقه‌ی کسی او را وادار کنید که مثلاً ساعت مچی یا محتویات جیب یا کیفش را در اختیار شما قرار دهد، یا کارگری را با تهدید به اخراج یا جریمه و توبیخ وادار به اطاعت از خود کنید یا با شلاق. کودکی را وادار کنید کار خاصی را برایتان انجام دهد. ولی این روش‌های خشن توأم بازور پیامدهای ناخوشایندی به همراه خواهد داشت.

تنها راهی که به کمک آن می‌توانید کسی را به انجام کاری وادار کنید این است که آنچه را که می‌خواهد به او بدهید.»

ترجمه کتاب کشف رهبر درون به فارسی

کتاب کشف رهبر درون را مهدیه مقاری به فارسی ترجمه کرده و ناشر صوتی نوین کتاب گویا نسخه صوتی آن را با روایت حسن آزادی در اختیار فیدیبو قرار داده است که در همین صفحه برای خرید و دانلود موجود است. از کتاب‌های دیگر موجود درزمینه‌ی رهبری می‌توان به «رهبری، درس‌هایی که از زندگی و سال‌های حضورم در منچستریونایتد آموختم» اثر «سرالکس فرگوسن»، «شیوه‌های رهبری برای نسل جدید استیو جابز» اثر «جی الیوت»، «12 اصل رهبری عالی» اثر «برایان تریسی» و «رهبری عملگرا، تسخیر قلوب، اذهان و فتح مسابقات» اثر «کارلو آنچلوتی» اشاره کرد که کتاب الکترونیکی آن‌ها نیز در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود در دسترس است.

کتاب «کشف رهبر درون» پیش‌تر با همین ترجمه ولی بانام «چگونه دیگران را مدیریت کنیم» از سوی «انتشارات کتاب‌درمانی» منتشرشده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
415.۷۹ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۲۹:۴۸
نویسندهاستوارت لوین
نویسنده دوممایکل کروم
مترجممهدیه مقاری
راویحسن آزادی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۳/۲۹
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۱۵.۷۹ مگابایت
۰۷:۲۹:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب بسیار عالی است و اگر کسب و کاری دارید که تعدادی کارمند دارید حتما گوش کنید و اگر هم ندارید برای رشد و اگاهی و انسان تاثیرگذار بودن خودتان گوش کنید

5

کتاب خوبیه اما خیلی همه چیزو طولانی کرده بعضی جاهاش دیگه واقعا حوصله سر بر میشه یه جمله رو هزاران بار میگه

5

عالی بود ??

5
(3)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کشف رهبر درون
کشف رهبر درون
استوارت لوین
نوین کتاب
5
(3)
50,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر