0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سه پرسش
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب سه پرسش

چگونه قدرت درونتان را کشف کنید و بر آن تسلط یابید
درباره سه پرسش
یکی از نکات بسیار جالب و خوب این اثر آن است که نویسنده، با ظرافت تمام، به اصل جمله‌ای باز می‌گردد که راهبان بودایی، همواره به آن ایمان و اعتقاد داشتند و هنوز هم دارند: این که همه چیز رؤیا است و هیچ چیز، مگر رؤیایی بیش نیست... شاید همه ما، به خاطر کتاب‌های عرفانی یا «سِلف هِلپِ» بی‌شماری که در طول دهه اخیر یا بیش‌تر مطالعه کرده‌ایم، بدانیم این جمله چه معنایی دارد. اما نکته بسیار مثبت این اثر، به این اشاره دارد که این خودآگاهی جهانگیر، از کدامین نقطه اولیه و مرکزی سرچشمه می‌گیرد و اساس و بنیان این اعتقاد (که به نظر بنده، دیگر نمی‌تواند صرفا بودایی باشد و بلکه متعلق به تمام ادیان و یا جنبش‌های فکری مهم عالم است...) بنا به چه دلیل و انگیزه‌ای شکل گرفته بوده است؛ و این که چه چیز موجب می‌شود که ما در دنیایی از رؤیا و توهم به سر ببریم...؟ یا تصور کنیم به سر می‌بریم؟ در این کتاب، به این سؤالات سخت پاسخ داده خواهد شد. سرانجام درخواهیم یافت چرا گذشتگان ما، حتی «بدونِ» وجود امکاناتی که امروزه در دنیای بسیار تکنولوژیکی و پیشرفته ما وجود دارد و همچون ابزار و وسایلی بسیار ساده و پیش و پا افتاده از سوی ما در نظر گرفته می‌شود، باری چرا آنان تأکید داشتند که دنیای زمینی، هیچ چیز مگر خواب و خیال و توهمی واهی بیش نیست... در بسیاری از صفحات این اثر، مباحث جدیدی مطرح شده است که برای ذهن انسانی که در قرن بیست و یکم می‌زید و از شنیدن جملات عرفانیِ یکنواخت و تکراریِ موجود در هزاران هزار کتاب، خسته یا کسل شده است، بسیار باطراوت و جالب جلوه خواهد کرد! زیرا نویسنده دانا، از نمونه‌هایی که صرفا به قرن ما و دوران ما تعلق دارد، استفاده می‌کند تا تصویری شفاف، از منظور و مقصودِ نهاییِ خود به ما تقدیم دارد. بنابراین، تصور نکنید که با کتابی به مانند ده‌ها کتاب دیگری که در تملک خود دارید مواجه شده‌اید و مبادا احیانا فریبِ سادگی متن پیش رویتان را بخورید! دون میگوئل روئیز، نویسنده‌ای بسیار زیرک و آگاه و سخنوری چیره‌دست و مجرب است. او با ساده جلوه دادن بسیاری از حقایق جدی و سنگین، در تلاش است یکی از ژرف‌ترین حقایق هستی ما را برای ما بیان کند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۵ مگابایت
تعداد صفحات
200 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۰:۰۰
نویسنده دون میگوئل روئیز
نویسنده دومباربارا امریز
مترجم فریده مهدوی دامغانی
ناشرذهن‌آویز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The three Questions: how to discover and master the power within you.
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۷/۰۳
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۵ مگابایت
۲۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 23 مخاطب
5
ستاره
86 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
0 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

به نظرم این کتاب با کتاب چهار میثاق قابل مقایسه نیست. جملات و پاراگراف‌ها با زبان عامی و پیش پا افتاده، بدون نظم و سیر منطقی پشت هم گذاشته شده بودند. حتی بین سه پرسش مطرح شده هم نمیشه ارتباط منطقی خاصی پیدا کرد. شاید بشه عصاره کتاب و اینطور گفت که نویسنده سعی داره که انسان رو از فشار اجتماع رهایی بده در حالیکه اینکار با دستور و تصمیم شخصی شدنی نیست چرا که انسان موجود اجتماعی هست و ذاتا متاثر از اجتماع ....

5

هر بار کتابی از روئیز و دستم میگیرم حس خوده نویسنده رو موقع نوشتن درک میکنم، یه معدن بی انتها از درک و فهم، ای کاش با قلبمون کتاب و بخونیم.

2

قرار نیست کتاب بدی باشه ولی من میگم نخونید خصوصن اگه کتابخوان هستید این کتاب تک تک حرفاشو همه میدونیم و هیچیز جدیدی نداره!

5

عالی!! حرف نداره. دقیقا برای دوران ما است. ترجمه عالی از خانم مهدوی دامغانی است.

5

کتابی بی نظیر.توصیه میکنم حتما بخونید.رابطه فرد با جسم خودش و افکار خودش متحول میشه..

5

تمام کارهای دون میگویل عالیه خصوصا این کتابش

5

کتاب استادی در عشق و صدای دانش فوق فعالیت مطالعه کنید.

5

باید خونده بشه حتما!

5

کاش صوتی این کتاب رو میزاشتین

5

همون کتاب پیمان پنجم هست

نمایش 5 نقد دیگر
4.8
(23)
35,000
٪50
17,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سه پرسش
٪50
سه پرسش
چگونه قدرت درونتان را کشف کنید و بر آن تسلط یابید
ذهن‌آویز
4.8
(23)
35,000
٪50
17,500
تومان