0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تقدیر پادشاهان

معرفی، خرید و دانلود کتاب تقدیر پادشاهان

کتاب دوم حلقه ی ساحران
نویسنده:
مورگان رایس
درباره تقدیر پادشاهان

درباره‌ی کتاب تقدیر پادشاهان

کتاب «تقدیر پادشاهان» با عنوان انگلیسی «A March of Kings»  در سال 2013 منتشر شد. این اثر جلد دوم از سه‌گانه‌ی «حلقه‌ی ساحران» و ادامه‌ی داستان کتاب «در جستجوی قهرمانان» است. کتاب سوم این مجموعه با عنوان «سرنوشت اژدهایان» منتشر شده است. این مجموعه پس از انتشار با استقبال فراوانی از سوی مخاطبین روبه‌رو شد و در لیست آثار پرفروش قرار گرفت. «تقدیر پادشاهان» به زبان‌های گوناگونی ترجمه شده است.

ترجمه‌ی این اثر را «فرزام حبیبی» اصفهانی بر عهده داشته و انتشارات بهنام آن را در سال 1395 منتشر کرده است. «تقدیر پادشاهان» دارای 240 صفحه و 22 فصل کوتاه است. خرید و دانلود نسخه‌ی الکترونیک کتاب «تقدیر پادشاهان» از همین صفحه از سایت فیدیبو امکان پذیر است.

خلاصه‌ی داستان کتاب تقدیر پادشاهان

مجموعه‌ی «حلقه‌ی ساحران» از یک سرزمین افسانه‌ای آغاز می‌شود و ماجرای پسر جوانی به «ثور» را روایت می‌کند. او فردی بلندپرواز و جسور است و زندگی ساده‌ی خود را دوست ندارد. او تصمیم می‌گیرد سرنوشت خود را تغییر دهد و سفری خطرناک را آغاز می‌کند. ثور تصمیم می‌گیرد به گروه نقره بپیوندد. گروه نقره شوالیه‌های ویژه‌ی پادشاه هستند که از بهترین سلاح‌ها و امکانات برخوردارند. اما ورود به حلقه‌ی این افراد مستلزم قدرت خانوادگی است. کتاب «تقدیر پادشاهان» سفرهای ثور را برای پیوستن به لژیون‌ها و در نهایت گروه نقره را به تصویر می‌کشد. او حالا به مرد جوانی تبدیل شده و در حال کشف هویت و قدرت‌های درونی‌اش است.

این کتاب دنباله‌ای طولانی از داستان‌های حماسی دوستان و عاشقان، رقبا و مدعیان، شوالیه‌ها، دسیسه‌ها و نیرنگ‌های سیاسی، جاه‌طلبی و خیانت است. شخصیت پردازی مورگان رایس و جزئیات دقیق دنیای خیالی او از دیگر نقاط قوت این مجموعه به شمار می‌آید. این کتاب پر از اتفاقات هیجان انگیز و غیرقابل پیش‌بینی است و مخاطب را مشتاق مطالعه نگه می‌دارد. این کتاب لحنی روان و دل‌نشین دارد و مناسب سن نوجوانان است.

 

درباره‌ی مورگان رایس نویسنده‌ی تقدیر پادشاهان

مورگان رایس (Morgan Rice) نویسنده‌ی رمان‌های فانتزی و علمی تخیلی است. او نویسنده‌ای پرکار است و در طی 20 سال فعالیت خود، تاکنون کتاب‌های زیادی را منتشر کرده است و بسیاری از آن‌ها را به رایگان در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های فانتزی قرار داده است.

 در سال 2013، سه کتاب اول مجموعه‌ی «حلقه‌ی ساحران» او در لیست کتاب‌های پرفروش سایت آمازون قرار گرفت. یکی دیگر از مجموعه‌ داستان‌های معروف و پرفروش «مورگان رایس» به اسم «پادشاهان و ساحران»، که شامل شش داستان پرهیجان و خواندنی است. نسخه‌ی اول این مجموعه‌ هم به صورت رایگان توزیع و پخش شد.

در بخشی از کتاب تقدیر پادشاهان می‌خوانیم

ثور دستگیره آهنی در چوبی بسیار بزرگی را که در مقابلش بود. گرفت و با تمام قدرت کشید. در، ترقی کرد و به آهستگی باز و در مقابلش تالار پادشاه نمایان شد. او قدمی به داخل برداشت و با عبور از آستانه در احساس کرد موهای بازوانش مورمور می‌شود. سیاهی عظیمی را که همچون مه ای در فضا پراکنده می‌شد در این مکان احساس می‌کرد.

چند قدم به داخل تالار برداشت؛ درحالی‌که به طرف جسدی می‌رفت که روی زمین قرار داشت» صدای ترق و تروق مشعل‌های روی دیوار را می‌شنید. از قبل احساس کرده بود که آن جسد متعلق به پادشاه است که به قتل رسیده و این یعنی ثور بسیار دیر رسیده بود. ثور شدیدا متعجب بود که نگهبانان کجا هستند و چرا هیچکس برای نجات او آنجا نیست. با برداشتن آخرین قدم‌ها به طرف جسد زانوان ثور سست شد. روی سنگفرش زمین زانو زد و شانه‌ی جسد را گرفت؛ بدنش سرد شده بود. او مرده بود.

او مک گیل بود؛ پادشاه پیشین ثور؛ آنجا با چشمانی کاملا باز و خنجری در سینه‌اش افتاده بود. خنجر، مانند شمشیری که در سنگ فرو رفته باشد. محکم در سینه‌اش قرار گرفته بود.

ثور به بالا نگاه کرد و ناگهان دید که خدمتکار پادشاه بالای سرش ایستاده است. او جام بزرگ جواهر نشانی در دست داشت؛ همان جام طلای خالص که با یاقوت مزین شده بود. دستش را دراز کرد و درحالی‌که به ثور زل زده بود. به آهستگی مایع درون جام را روی سینه پادشاه ریخت؛

شربت زهرآلود به سراسر صورت ثور پاشیده شد.

ثور صدای جیغی شنید و برگشت تا شاهینش، استوفلس را ببیند که روی شانه پادشاه نشست؛ او شربت را از روی گونه ثور لیس می‌زد. ثور صدایی شنید و برگشت و آرگون را بالای سرش با چهره‌ای مصمم دید که به او نگاه می‌کرد. دریک دست تاج درخشان و در دست دیگر چوب دستی‌اش بود. آرگون جلو آمد و تاج را محکم بر سر ثور گذاشت. ثور می‌توانست وزن آن را احساس کند؛ کاملا اندازه بود. فلز آن، پیشانی‌اش را در آغوش گرفته بود. او با تعجب به آرگون نگاه کرد.

آرگون گفت :«حالا تو پادشاهی.» ثور پلکی زد و وقتی چشمانش را باز کرد تمام افراد لژیون؛ و افراد نقره‌ای پوش مقابلش ایستاده بودند؛ صدها مرد و پسر در آن تالار پرجمعیت ایستاده بودند و همگی رویشان به طرف او بود. به یک‌باره همگی باهم زانو زدند و درحالیکه سرشان پایین بود به او تعظیم کردند. آنها هم‌صدا با هم گفتند: «پادشاه ما.»

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۵ مگابایت
تعداد صفحات
240 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۰۰:۰۰
نویسندهمورگان رایس
مترجمفرزام حبیبی
ناشرانتشارات بهنام
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
A march of king
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۳/۳۰
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
140,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۵ مگابایت
۲۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
15 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

داستان بد است، حیف وقت و پول. ژانر نوجوانی که می فهمد قدرتهای پنهانی دارد و باید آنها را در مدرسه جادوگری یا ارتش پرورش دهد، زیاد تکرار شده ولی این داستان واقعا بد نوشته شده، به بدی مجموعه چشم الهی است، اگر کارآموز رنجر یا جستجوی دلتورا رده ب است، این داستان، با ارفاق زیاد ج می گیرد. شخصیت پردازی بد و رفتار آدمها پر از تناقض است و باورناپذیر، صحنه پردازی و داستان گویی که افتضاح، پادشاه در حال مرگ است، یک پزشک در کل دربار نیست، جادوگر حتی تلاش نمی کند شفایش دهد. شاهزاده خانم زیبا و عاقل الکی الکی عاشق میشه و برای خودش توی جنگل و دشت یورتمه میره بدون یک ندیمه، ثور سه تا برادر داره که همزمان با اون وارد ارتش شده اند از وسط های کتاب اول ناپدید می شوند و دیگه هیچ نشونی از آنها نیست. واقعا انگار این کتاب را یک دبیرستانی نوشته، با یک دیدگاه کودکانه و غیرمنطقی به سبک قصه امیر ارسلان نامدار. فقط می تواند نوجوانان زیر پانزده سال را سرگرم کند.

5

از مدیر محترم سایت خواهش میکنم کتابهایی که کامل نیستند و ادامه داستان یا چاپ نشده و یا نویسنده ننوشته در کتابخانه قرار ندهند.با تشکر

1

خیلی دنبال این رمان بودم عالیه مرسی از فیدیبو

5

خوب بود

5

ترجمه اگه نمیشه نخریم

5

جلد سوم نداره؟

5

عالیه

5

عاشقشم

4.3
(13)
70,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تقدیر پادشاهان
تقدیر پادشاهان
کتاب دوم حلقه ی ساحران
انتشارات بهنام
4.3
(13)
70,000
تومان