0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کاربرد بلاک‌ چین در بلایای طبیعی

معرفی، خرید و دانلود کتاب کاربرد بلاک‌ چین در بلایای طبیعی

ناشر:
هورین
درباره کاربرد بلاک‌ چین در بلایای طبیعی

تکامل سریع در زمینه‌های کوچک سازی، الکترونیک و ارتباطات بی سیم به پیشرفت‌های بی سابقه جامعه ما کمک کرده است. این اتفاق منجر به افزایش تعداد دستگاه‌های الکترونیکی مناسب برای بسیاری از مناطق، کاهش در آن‌ها هزینه‌های تولید و تغییر پارادایم از دنیای واقعی به دنیای دیجیتال. از این رو، شیوه‌ای که ما با یکدیگر و با محیط زیست روبرو می‌شویم تغییر کرده است، با استفاده از فناوری فعلی برای به دست آوردن درک بهتر از جهان است. اینترنت اشیا به عنوان مجموعه‌ای از فن‌آوری‌های شبکه‌های حسگر بی‌سیمبرای شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) ظهور کرده است، که قابلیت ادراک، فعال شدن را فراهم اورده و از طریق اینترنت ارتباط می‌رز بر بلرلکند.

امروزه، یک دستگاه IoT می‌تواند یک وسیله الکترونیکی پوشیدنی به یک پلت فرم توسعه سخت‌افزار و دامنه برنامه‌های کاربردی باشد که در آن می‌تواند در بسیاری از مناطق جامعه مورد استفاده قرار گیرد. اینترنت اشیا نقش مهمی در تبدیل شهرهای فعلی به شهرهای هوشمند دارد، شبکه‌های برق به شبکه‌های هوشمند و خانه‌ها به خانه‌های هوشمند می‌پردازند و این تنها آغاز راه است. بر اساس گزارش‌های مختلف تحقیقاتی، پیش بینی می‌شود تعداد دستگاه‌های متصل شده تا ۲۰۲۰ از ۲۰ به ۵۰ میلیارد برسد.

اینترنت اشیا یک دنیای کاملاً متصل را نشان می‌دهد، جایی که همه چیز قادر به برقراری ارتباط بوده و داده‌ها اندازه گیری شده و با یکدیگر همکاری کنند. این امر نمایش دیجیتالی جهان واقعی را امکان پذیر می‌سازد که از طریق آن بسیاری از برنامه‌های هوشمند در صنایع مختلف می‌توانند توسعه یابند. این موارد عبارتند از: خانه‌های هوشمند، لباس‌های پوشیدنی، شهرهای هوشمند، بهداشت، خودرو، محیط زیست، آب هوشمند، شبکه هوشمند، و غیره. راه حل‌های اینترنت اشیا در بسیاری از موارد استفاده می‌شود. مناطق، بهینه سازی تولید و صنایع دیجیتالی سازی. برنامه‌های IoT دارای ویژگی‌های بسیار خاصی هستند، حجم زیادی از داده‌ها را تولید می‌کنند و نیاز به اتصال و قدرت را برای دوره‌های طولانی دارند. این، همراه با محدودیت‌های حافظه، ظرفیت رایانه، شبکه‌ها و تامین برق محدود، شمار زیادی از چالش‌ها را تشکیل می‌دهد. توسعه عظیم اینترنت اشیا باید از طریق مکانیسم‌های استاندارد و پروتکل‌ها به منظور کاهش ناهمگونی موجود در این زمینه پشتیبانی شود. این ناهمگونی به انباشت منجر می‌شود و پذیرش اینترنت اشیا را کاهش می‌دهد. با این حال، صرف نظر از چالش‌های ناهمگونی و یکپارچگی موجود در اینترنت اشیا، اعتبار داده‌های آن نیز یک مسئله مهم است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
93 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۰۶:۰۰
نویسندهمحمود ستوده‌مهر
ناشرهورین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
قیمت ارزی
1 دلار
قیمت چاپی
140,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۳ کیلوبایت
۹۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کاربرد بلاک‌ چین در بلایای طبیعی
کاربرد بلاک‌ چین در بلایای طبیعی
محمود ستوده‌مهر
هورین
5
(1)
30,000
تومان