0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب لانه ی گریورها; دونده ی هزارتو

معرفی، خرید و دانلود کتاب لانه ی گریورها; دونده ی هزارتو

رمان نوجوان، ۱۸۱

کتاب متنی
نویسنده:
ناشر:
درباره لانه ی گریورها; دونده ی هزارتو
زندگی جدیدش را در فضایی سرد و تاریک با هوایی غبارآلود و نم‌گرفته شروع کرد. در میان زمین فلزی و دیوارهای فلزی. زمینِ زیر پایش تاب خورد. سعی کرد بایستد اما با تکانی ناگهانی به عقب پرت شد و با کف دست روی زمین افتاد. با وجود هوای خنک، عرق از پیشانی‌اش سرازیر بود. پشتش را به دیوار فلزی چسباند و در طول آن حرکت کرد تا گوشه‌ی اتاقک را پیدا کند. روی زمین نشست، پاهایش را جمع کرد و منتظر ماند تا چشم‌هایش هر چه زودتر به تاریکی عادت کند. با تکانی دیگر، اتاقک مانند بالابری در چاه معدن به سرعت بالا رفت. صدای گوش‌خراش زنجیر و چرخ قرقره‌ها مانند صدای کارخانه‌ی فولادی در دوران باستان در فضای اتاقک می‌‌پیچید. دیواره‌ها با صدای زوزه‌ای تیز و مبهم درجا می‌لرزیدند. اتاقک تاریک همین‌طور که بالا می‌رفت تاب می‌خورد و تاب خوردنش حال پسر را به هم می‌زد. بویی شبیه روغن سوخته بینی‌اش را پر کرد و حالش را از آن هم بدتر ‌کرد. دلش می‌خواست گریه کند ولی اشکی از چشم‌هایش نمی‌آمد. تنها کاری که از دستش برمی‌آمد این بود که آنجا بنشیند و منتظر بماند. با خودش فکر کرد: «اسم من توماسه.»
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۶۱ مگابایت
تعداد صفحات
432 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۲۴:۰۰
نویسندهجیمز دشنر
مترجممینا موسوی
ناشرنشر افق
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
120,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۶۱ مگابایت
۴۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
100 ٪
4
0 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

خطر اسپویل ولی نه اونطوری :) اگر سه گانه دونده هزارتو رو دیده باشید حتما پیشنهاد میشه اگر هم ندیدید بازم خوندن و دیدن این داستان میتونه براتون جذاب باشه هر 3 جلد این مجموعه رو توی 3 روز متوالی خوندم. توی جلد اول متوجه میشید که خط داستان مثل قسمت اول فیلم دونده هزار تو میمونه با این تفاوت که چند جزئیات به چشم میاد که باعث تعجب مخاطب و تخیلی شدن داستان میشه. تفاوت اصلی این کتاب ها با فیلم های ساخته شده خودش رو در کتاب های 2 و 3 این مجموعه نشون میده که تقریبا میشه گفت تنها یک سری عناصر و اسم های مشترک وجود داره و حدود 90 درصد داستان متفاوت پیش میره و به نوعی باعث این میشه که با خوندن این کتابها میتونید داستان جذاب دیگه ای رو در کنار داستان فیلم های این مجموعه دنبال کنید هرچند اتفاق های خاصی هم میوفته که متاسفانه در فیلم دیدیم ولی نحوه شروع و پایانش متفاوته. در کل حتما پیشنهاد میکنم مطالعه کنید.

5

مجموعه کتاب دونده های هزارتو بینظیره مخصوصا برای نوجوون ها من خودم یه ماه تابستون کل مجموعه ش‌رو تموم کردم هیچوقت اینهمه حس رو باهم‌تجربه نکرده بودم ک با این کتاب کردم قشنگ میشه باهاش‌رفت‌تو دنیای‌خودشو زندگی‌کرد با شخصیت هاش

5

واقعا کتاب خوبیه به کسایی که فیلمشو دیدن توصیه میکنم کتابشو بخونن با فیلمش فرق داره

5

هم خود کتاب جذابه هم ترجمش خوبه و هم سانسوریش نسبتا معقولانه هست.

5

من دوسش داشتم ولی به طور کلی با فیلمش فرق داره

4.7
(14)
137,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
لانه ی گریورها; دونده ی هزارتو
رمان نوجوان، ۱۸۱
نشر افق
4.7
(14)
137,500
تومان