0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سئو

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سئو

(بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته
نویسنده:
نیک اسمیت
درباره سئو

موتورهای جستجو و در صدر آن‌ها گوگل را می‌توانیم به جزو جدایی‌ناپذیر اینترنت دانست. اینکه روزی به اینترنت دسترسی داشته باشیم؛ ولی موتور جستجویی برای رسیدن به مقصود خود از اینترنت در دسترس نباشد، را نمی‌توان به‌راحتی متصور شد. وقتی در یک موتور جستجو واژه‌ای را جستجو می‌کنیم لیستی از وبسایت‌ها را برایمان نمایش می‌دهد. شاید سؤالی که برای ذهن برخی از کاربران به وجود آید این است که موتورهای جستجو با چه ساختاری وب سایت‌ها را نسبت به هم برای یک واژه‌ی مشخص اولویت می‌دهند. آیا تنها تکرار کلمه‌ی کلیدی در یک صفحه برای قرارگیری یک وب سایت در ردیف‌های بالایی صفحه‌ی جستجو کافی است؟ همه اینها سؤالاتی است که در کتاب صوتی سئو به آن پرداخته می‌شود. در این کتاب آقای نیک اسمیت ابتدا به نحوه‌ی عملکرد موتورهای جستجو می‌پردازد در ادامه به بررسی الگوریتم‌های بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو می‌پردازد. نام کامل این کتاب سئو (بهينه‌سازی موتور جستجو) و بازاريابي آن دریک هفته است که دلیل واژه‌ی «یک هفته» نشان از وجود 7 مرحله برای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو دارد. کتاب صوتی سئو در دسته‌بندی مدیریت، فروش و بازاریابی اثر نیک اسمیت است با ترجمه ی سپهر رحیمیان و گویندگی مینا علیپوری منتشر شده است.

معرفی نیک اسمیت؛ دیجیتال مارکتر و معلم

در معرفی آقای نیک اسمیت بیشتر از آنکه بتوان به نویسنده بودن ایشان اشاره کنیم، می‌توانیم به تلاش‌های ایشان در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ اشاره کرد. اطلاعات زیادی درباره‌ی زندگی شخصی نیک اسمیت در دسترس نیست؛ ولی به‌صورت مستمر در توییتر شخصی خود به تولید محتوا در حوزه‌ی بازاریابی آنلاین و از جمله بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو می‌پردازد. نیک اسمیت کتاب‌های زیادی در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال به چاپ رسانده است. این کتاب‌ها شامل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، دیجیتال مارکتینگ و سئو در 4 روز هستند. کتاب سئو (بهينه‌سازی موتور جستجو) و بازاريابي آن دریک هفته توسط آقای سپهر رحیمیان به فارسی ترجمه شده است که ترجمه‌ای روان و استاندارد است. ترجمه‌ی خوب این کتاب باعث شده که بتوان بدون داشتن چالش خاص مطالب این کتاب را دنبال کرد. از سوی دیگر خوانش این کتاب توسط خانم مینا علی‌پوری انجام شده است که با بیان خوب و تلفظ صحیح مفاهیم تخصصی باعث شده که شنونده‌ی کتاب صوتی تا پایان کتاب همراه با گویند باشد.

چرا باید کتاب سئو (بهينه‌سازی موتور جستجو) و بازاريابی آن در یک هفته را بخوانیم؟

اگر صاحب یک وبسایت هستید حتماً می‌دانید که میزان بازدید از وبسایت شما رابطه‌ی مستقیمی با جایگاه وبسایت شما در موتورهای جستجو دارد. هرچه برای کلمات کلیدی مربوط به وب سایت خود در جایگاه بهتری قرار داشته باشید، میزان بازدید بیشتری از وب سایت شما انجام می‌شود. شاید ابتدا تصور شود که تنها وب سایت‌هایی که کالا یا خدمتی را برای فروش دارند به سئو نیاز خواهند داشت؛ ولی این موضوع صحیح نیست. حتی وبسایت‌های شخصی هم برای داشتن بازدیدکننده بیشتر نیاز به سئو دارند. کتاب سئو (بهينه‌سازی موتور جستجو) و بازاريابي آن دریک هفته با متنی روان از نقطه‌ی صفر به مفاهیم اولیه‌ی نحوه‌ی عملکرد موتورهای جستجو می‌پردازد و طی 7 مرحله‌ی اصلی به چگونگی بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو و معرفی الگوریتم‌ها استانداردها می‌پردازد. تسلط خوب نویسنده به مباحث دیجیتال مارکتینگ باعث شده که بتواند مفاهیم تخصصی را با زبانی ساده توضیح دهد. کتاب سئو (بهينه‌سازی موتور جستجو) و بازاريابي آن دریک هفته برای طیف وسیعی از مخاطبین می‌تواند مناسب باشد. چه شما در دنیای دیجیتال مارکتینگ تازه‌وارد باشید و چه چندین سال تجربه‌ی کار در این حوزه را داشته باشید، این کتاب برایتان مفید و کاربردی باشد.

بخشی از کتاب سئو (بهينه‌سازی موتور جستجو) و بازاريابی آن در یک هفته

موتورهای جستجو، "زمان" "حضور در تارنما را در بخشی از فرمول رتبه بندی خود لحاظ می.کنند این موتورهای جستجو به دادههایی مثل نرخ بازگشت درصد) کاربران) که پس از چند ثانیه توقف در تارنما به صفحه اصلی نتایج جستجو باز میگردند و میانگین تعداد صفحاتی که بازدید کنندگان به آنها رجوع میکنند نیز توجه میکنند. اگر این شاخصها را نادیده بگیرید به مرور زمان متوجه خواهید شد که رتبه خود در موتور جستجو را از دست داده و یا رقبای دیگر جای شما را گرفتهاند چون آنها به این نکته ها توجه کرده اند. در ادامه هفته در این زمینه بیشتر صحبت خواهیم کرد. حالا زمان آن رسیده که تأمل کرده و مثل بازدید کننده ای که تا به حال به تارنمای شما رجوع نکرده فکر کنید.

  • می‌خواهید چه چیزی ببینید؟
  • به‌عنوان کاربر چه چیزی بیش از همه برای شما اهمیت دارد؟
  • لزوماً این مهم‌ترین موضوع نیست؛ اما به تصور کاربر هست و هرآنچه کاربر مهم تلقی می‌کند اهمیت دارد. چه نوع تصاویر گرافیکی می‌خواهید؟

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب سئو (بهينه‌سازی موتور جستجو) و بازاريابي آن دریک هفته

کتاب سئو (بهينه‌سازی موتور جستجو) و بازاريابي آن در یک هفته می‌تواند شروع خوبی برای آشنایی با دنیای وسیع دیجیتال مارکتینگ باشد. در انتهای کتاب متوجه خواهید شد که تا چه حدی می‌خواهید در دنیای دیجیتال مارکتینگ و از جمله سئو عمیق شوید. خوشبختانه در دسته‌بندی تبلیغات و بازاریابی فیدیبو کتاب‌های معروف زیادی وجود دارد که از این جمله می‌توان موارد زیر اشاره کرد:

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
76.۵۷ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۲۳:۳۹
نویسندهنیک اسمیت
مترجمسپهر رحیمیان
راویمینا علیپوری
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۶.۵۷ مگابایت
۰۱:۲۳:۳۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
70,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
سئو
سئو
(بهینه سازی موتور جستجو)

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سئو
سئو
(بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
0
(بدون نظر)
70,200
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر