0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بیداری غول درون
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب بیداری غول درون

بی درنگ کنترل سرنوشت ذهنی، احساسی، فیزیکی و مالی خود را به دست بگیرید
درباره بیداری غول درون

هیچ‌کس دلش نمی‌خواهد در زندگی به‌عنوان یک بازنده شناخته شود. همه‌ی ما طالب شادی، موفقیت، آرامش و ثروت هستیم و سال‌های سال است که بشر به دنبال کلیدهای خوشبختی و رمز و راز آن می‌گردد. در این میان مربیان انگیزشی مختلف از فلورانس اسکاول شین تا جیم ران و آنتونی رابینز با رویکردهای متفاوت تلاش کرده‌اند انسان را در این مسیر یاری کنند. در این میان آنتونی رابینز کسی است که خودش موفقیت‌های زیادی دارد و به ثروت هنگفتی رسیده است. او چندین کتاب در حوزه روان‌شناسی موفقیت و تغییر نوشته است که بسیاری از آن‌ها در فهرست پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند. یکی از این کتاب‌ها بیداری غول درون است؛ کتابی برای دستیابی به پتانسیل‎های بی‌نهایت.

معرفی کتاب بیداری غول درون؛ مسیری از آنچه هستید به آنچه می‌توانید باشید

بیداری غول درون؛ بی‌درنگ کنترل سرنوشت ذهنی، احساسی، فیزیکی و مالی خود را به دست بگیرید - جلد اول، اولین‌بار در سال ۱۹۹۲ منتشر شد. در این کتاب آنتونی رابینز تجربه‌ی شخصی خود را برای مخاطبانش روایت کرده و توضیح می‌دهد چگونه از اوج بی‌چیزی به ثروتی قابل‌توجه و شهرت زیاد دست‌یافته است. او همچنین داستان افراد موفق زیادی را بررسی کرده و بر مبنای آن‌ها چراغ‌هایی در مسیر موفقیت برای خوانندگان کتابش روشن کرده است.

آنتونی رابینز در این کتاب به سؤالات زیادی پاسخ می‌دهد. او دست روی ضمیر ناخودآگاه افراد گذاشته و از این می‌گوید که باورها و اعتقادات چگونه بر سرنوشت ما اثر می‌گذارند و اگر بخواهیم کنترل زندگی خود را به دست بگیریم چه باید بکنیم. در آغاز این کتاب اوریسون سوئت ماردن روانشناس مشهور آمریکایی مقدمه‌ای نوشته است و درباره‌ی اهمیت مطالعه‌ی آثار رابینز برای کسانی که می‌خواهند انگیزه‌ی بیشتری برای ادامه‌ی زندگی داشته باشند حرف می‌زند. این کتاب مانند سایر کتاب‌های مشهور این نویسنده به زبان‌های مختلفی برگردانده شده و صدها هزار نسخه از آن در نقاط مختلف دنیا فروخته شده است.

بخش‌های کتاب بیداری غول درون

  1. قدرت خود را آزاد کنید
  2. تصمیمات: مسیری به‌سوی قدرت
  3. نیرویی که زندگی شما را شکل می‌دهد
  4. نظام‌های باور: قدرت خلق و قدرت ویرانی
  5. آیا تغییر می‌تواند در یک‌لحظه اتفاق بیفتد؟
  6. چگونه در زندگی تغییر ایجاد کنیم: علم شرطی‌سازی تداعی - عصبی
  7. چگونه خواسته‌ی حقیقی خود را به دست آورید
  8. سؤال‌ها همان جواب هستند
  9. واژگان موفقیت نهایی
  10. موانع را درهم بشکنید، دیوارها را ویران کنید، طناب‌ها را رها کنید و مسیر موفقیت را رقصان طی کنید: تأثیر استعاره‌های زندگی

انتشار بیداری غول درون به زبان فارسی

کتاب‌های آنتونی رابینز در بسیاری از کتابفروشی‌های ایران موجودند. بیداری غول درون هم چندین بار به فارسی برگردانده شده و در قالب کتاب فیزیکی، کتاب صوتی و نسخه الکترونیک از سوی ناشران مختلفی عرضه شده است. یکی از ترجمه‌های خوب این کتاب بیداری غول درون ۱ است که انتشارات جیحون با ترجمه‌ی مریم تقدیسی چاپ کرده است. ترجمه‌ی دکتر مریم بردبار و زهره شمسی از این کتاب را هم انتشارات کتیبه فارسی در بازار کتاب ایران عرضه کرده است. نسخه الکترونیک این ترجمه را می‌توانید در همین صفحه از فیدیبو دانلود کنید. زهرا عباسی مترجم دیگری است که این کتاب را با عنوان «هیولای درونت رو بیدار کن» ترجمه کرده و انتشارات رادیو مثبت این کتاب را به شکل صوتی منتشر کرده است. همچنین می‌توانید میکروبوک «هیولای درونتو بیدار کن، چطور به‌سرعت کنترل سرنوشتمان را به دست بگیریم» را که گروه سبکتو ترجمه و انتشارش را برعهده داشته است برای خودتان تهیه کنید.

خواندن کتاب بیداری غول درون برای چه کسانی مناسب است؟

بیداری غول درون کتابی برای همه‌ی آن‌هایی است که می‌خواهند از ظرفیت‌هایشان بیشترین استفاده را بکنند و به چیزی بیشتر از متوسط بودن دست بیابند. آنتونی رابینز این کتاب را برای همه‌ی آن‌هایی نوشته که نیاز دارند کنترل احساسات، شرایط فیزیکی و شرایط مالی خود را به دست بگیرند و همه چیز را به سمت خوشبختی، شادی و آرامش خودشان پیش ببرند. او در کتاب بیداری غول درون یک دستورالعمل در اختیار مخاطبانش گذاشته است که این امکان را ایجاد می‌کند تا اهداف واقعی خود را پیدا کنید، پتانسیل‌هایتان را بشناسید و همه چیز در مسیر موردعلاقه‌تان به کار بگیرید. تونی رابینز در قالب روانشناسی تغییر به شما یاد می‌دهد چگونه چیزهایی که شما را از شادی و موفقیت بازمی‌دارند از سر راه خودتان بردارید. رابینز به حضور خالق معتقد است و معتقد است تفکر درست می‌تواند شفابخش باشد.

بیداری غول درون یک کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای است و شما می‌توانید هر روز چیزی حدود پانزده دقیقه برایش زمان بگذارید و تقریباً در مدت یک ماه آن را بخوانید. خواندن این کتاب و به‌کارگیری توصیه‌هایش می‌تواند اثربخشی جالبی روی مسیر زندگی شما داشته باشد.

چرا کتاب‌هایی را بعد از بیداری غول درون بخوانیم؟

کتاب‌های زیادی برای کسانی که می‌خواهند از پتانسیل‌هایشان بیشترین استفاده را ببرند در بازار وجود دارد. برای مثال می‌توانید کتاب «قدرت سادگی: راهنمای مدیریتی برای جلوگیری از کارهای بیهوده و درست انجام‌دادن آن‌ها» اثر جک ثروت را انتخاب کنید یا به سراغ کتاب‌های ناپلئون هیل مانند دینامیت موفقیت، شاه‌کلید ثروت و زندگی هدفمند بروید. ذهن یک میلیونر اثر آلبرت آتوود و برای هر مشکلی یک راه‌حل معنوی دارد از نویسنده‌ی مشهور، وین دایر بروید. این کتاب‌ها می‌توانند نکاتی را در اختیار شما بگذارند که در ساخت زندگی رضایتمندانه به کارتان خواهد آمد.

در بخشی از کتاب بیداری غول درون می‌خوانیم

او خشن و بی‌رحم بود، یک معتاد و الکلی که چندین بار خودکشی کرده بود. حالا او به‌خاطر قتل یک صندوق‌دار مغازه‌ی نوشیدنی که «جلو راهش گرفته بود»، محکومیت حبس ابدش را در زندان سپری می‌کرد. او دو پسر داشت که با هم تنها ۱۱ ماه اختلاف سن داشتند، ویکی از آن‌ها «درست مثل پدر بود»: یک معتاد به مواد که با دزدی و تهدید دیگران گذران زندگی می‌کرد، تا اینکه او نیز به اتهام اقدام به نقل به زندان افتاد. البته برادرش داستان متفاوتی دارد: مردی که سه کودک دارد، از ازدواجش راضی است و حقیقتاً زندگی شادی دارد. او به‌عنوان مدیر منطقه‌ی امنیت ملی، شغل خود را هم چالش‌برانگیز و هم پرارزش می‌داند. او تناسب‌اندام دارد و هیچ اعتقادی به مواد یا الکل ندارد! چطور این دو مرد جوان این‌قدر متفاوت شده‌اند، درحالی‌که عملاً در محیطی یکسان پرورش یافته‌اند؟‌از هر دو به طور خصوصی و بدون اطلاع دیگری پرسیدند «چرا زندگی تو این‌طور شد؟» با کمال تعجب، هر دو دقیقاً پاسخ یکسانی دادند: «با پدری مثل آن، چطور می‌توانستم غیر از این بشوم»

بنابراین ما اغلب با این باور اشتباه گمراه می‌شویم که رخدادها زندگی ما را کنترل می‌کنند و محیط ما آنچه امروز هستیم را شکل داده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۸۶ مگابایت
تعداد صفحات
320 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۰:۰۰
نویسندهآنتونی رابینز
مترجممریم بردبار
مترجم دومزهرا شمسی
ناشرانتشارات کتیبه پارسی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Awaken the giant within
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
75,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۸۶ مگابایت
۳۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
69 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یک کتاب فوق العاده ، هرچی که معلم های انگیزشی ایران از جمله ماهان تیموری ، رنه سینایی و .... میگن از همین کتابه

5

این کتاب بنظرم یه جمع بندی خیلی کامل از همه کتابای انگیزشی و هدف گزاریه. خوندنش خیلی دیدم رو نسبت به حرف ها و کلماتی که انتخاب میکنم عوض کرد👌🏻

3

به سوی کامیابی دو نام قبلی این کتاب است که مطالعه آن را پیشنهاد میکنم

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
آموزنده 🦉

این کتاب همون کتاب بسوی کامیابی هستش ک خوندمش عالی

5

عالی مگه میشه انتونی بد باشه

5

بسیار عالی وپر محتوا

4.4
(14)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
32,000
٪50
16,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
بیداری غول درون جلد 1
بیداری غول درون جلد 1
آنتونی رابینز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بیداری غول درون
٪50
بیداری غول درون
بی درنگ کنترل سرنوشت ذهنی، احساسی، فیزیکی و مالی خود را به دست بگیرید
انتشارات کتیبه پارسی
4.4
(14)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
32,000
٪50
16,000
تومان