0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آموزش زبان انگلیسی  قسمت اول

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی قسمت اول

یادگیری انگلیسی به شیوه ای متفاوت و آسان با متد پیمزلر
نویسنده:
زینب تیموری
درباره آموزش زبان انگلیسی قسمت اول

کتاب صوتی «آموزش زبان انگلیسی، قسمت اول: یادگیری انگلیسی به شیوه‌ای متفاوت و آسان با متد پیمزلر» از جمله کتاب‌هایی است که برای هر نوآموز زبان انگلیسی، می‌تواند مفید بوده و راهی ساده‌تر برای یادگیری باشد. این کتاب از آن جهت خوب و کاربردی است که از روشی مناسب و به روز – همان‌طور که از نام کتاب برمی‌آید- روش پیمزلر بهره می‌گیرد. در این روش خواننده به خوبی می‌تواند به کمک حافظه و تلفظ صحیح کم‌کم وارد زبان مقصد شود و یادگیری بسیار ساده‌تر خواهد بود. این کتاب برای همه‌ی کسانی طراحی شده که آشنایی کمی با زبان انگلیسی دارند و می‌خواهند سریع و فشرده، با این زبان آشنا شده و آن را دستکم برای رفع نیازهای پایه در یک سفر کوتاه به کار ببرند.

کتاب حاضر به مدد خانم زینب تیموری برای فارسی زبان این کتاب آماده شده و انتشارات سرزمین دانش نیز آن را برای علاقه‌مندان تهیه و عرضه کرده است. این کتاب با صدا و گویندگی محسن معرفی برای مخاطبان تهیه شده است که او هم صدایی با تُن مناسب دارد و هم تلفظ‌ها را با دقت و آرامش خوبی ادا می‌کند. کسانی که به این کتاب علاقه دارند، می‌تواند در بخش آموزش وبسایت فیدیبو آن را بیابند، دانلود کنند و از آن بهره ببرند.

ساختار کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی چگونه است؟ متد پیمزلر چیست؟

همان طور که اشاره شد، کتاب حاضر بر پایه‌ی متد پیمزلر است. این روش را که آقای پل پیمزلر بنیان نهاده، مبتنی بر شنیدن و تکرار فراوان واژگان و عبارات کاربردی با تفلظ صحیح است. در این راه، عبارات و واژگان شکسته می‌شوند و با تلفظ صحیح چندبار تکرار می‌شود و هر زبان‌آموز، چند بار باید آن را صدای بلند تکرار کند و آن‌ها را به خاطر بسپارد. به ویژه که در این روش افراد بومی باید کلمات تلفظ کنند و به این صورت بدون اینکه زبان آموز چندان نیاز داشته باشد که دست به قلم شود، می‌تواند آهسته‌آهسته به دنیای زبان انگلیسی وارد شود.

در کتاب حاضر با این روش، از عبارت‌های ساده و با تلفظ‌های شفاف و واضح شروع کرده‌اند و سپس واژگان سخت‌تر و تلفظ‌های به افراد بومی نزدیک‌تر شده است. هر درس کتاب را باید در طول یک روز، زبان‌آموز گوش دهد و تکرار کند تا آن را ملکه ذهن خود کند.

درباره‌ی زینب تیموری کیست؟

این بانوی نویسنده و مترجم ایرانی است که بر تالیف کتاب‌های آموزش زبان‌های مختلف تمرکز دارد. از این نویسنده ده‌ها کتاب که عمدتا صوتی است در دسترس علاقه‌مندان است که به چند نمونه را در ادامه اشاره شده است:

سه دلیل برای اینکه چرا باید کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی را شنید؟

  • به این دلیل که هر درس بسیار کوتاه و کاربردی طراحی شده است، به طوری که کل درس‌های تمام قسمت‌های این مجموعه‌ی آموزش زبان، شش ساعت و چهل دقیقه بیشتر نیست. در واقع،‌ هر کسی، در هرجایی که حضور دارد، خانه، مترو، اتوبوس و هر جایی که کمی وقت خالی یا مرده دارد، می‌تواند به درس‌ها گوش دهد و آموزش را پی بگیرد.
  • عبارات انتخاب شده کاربردی و دقیق‌اند، به این شکل، هر کسی که به آن‌ها گوش می‌دهد، به عبارات کلیدی‌ای مسلط خواهد شد که به خوبی می‌تواند آن‌ها به کار بگیرد. این باعث می‌شود که زمانی که فرد با یک انگلیسی زبان برخورد می‌کند یا اینکه به تماشای فیلمی به زبان اصلی می‌نشیند، به خوبی کلمات و عبارات‌های دستکم سطح متوسط را درک کند.
  • این کتاب صوتی با تلفظ‌های صحیح و درست تهیه شده است و عبارات به خوبی ادا شده‌اند. همچنین کیفیت ضبط خوب و مناسبی دارد. به این صورت زبان‌آموز از گوش دادن به عبارات لذت می‌برد و لازم نیست، ده‌ها بار برای تشخیص تلفظ‌ها وقت بگذارد و تمام حواسش برای یادگیری متمرکز شده است و از فهم عبارات خیالش راحت است.

در بخشی از کتاب صوتی راز داوینچی می‌شنویم

سلام با آموزش زبان انگلیسی همراه شما هستیم در مجموعه سرزمین دانش، در طول این آموزش توجه داشته باشید که هر کدوم از این درس‌ها رو در متد پیمزلر شما باید در یک روز، تمرین بکنید با ما همراه باشید در سرزمین دانش!

به این مکالمه گوش بدید

  • Excuse Me Miss! Do you speak Persian?
  • No sir, I don’t speak Persian. Do you speak English?
  • A little. I speak a little English.
  • Are you Iranian?
  • Yes.

تا دقایق دیگه شما نه تنها می‌توانید این مکالمه را بفهمید و به خودتون میتونید توی این مکالمه شرکت کنید فرض کنید از کنار شما یه خانمی رو میشه شما برای اینکه توجه شو جلب کنید باید بگید ...

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی

کتاب صوتی حاضر یک اثر مفید و مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی است که برای علاقه‌مندان و نوآموزان این زبان راهگشا و مناسب می‌تواند باشد  اگر از این اثر لذت برده‌اید می‌توانید کتاب‌های پیشنهادی را هم مدنظر خود قرار دهید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
367.۳۱ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۴۱:۰۵
نویسندهزینب تیموری
راویمحسن معرفی
ناشرانتشارات سرزمین دانش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۶۷.۳۱ مگابایت
۰۶:۴۱:۰۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 184 مخاطب
آموزنده 🦉 (4)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
9 ٪
69 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

نمونه صوتیشو گوش دادم و به نظرم یه کپی نه چندان جالب از روی نصرت هست لاقل نصرت هدفمند و با برنامه ریزی اونم تو ۹۰ روز آموزش تنظیم شده بود و واقعا هم کاربردی بود تازه لحن بیان مدرس نصرت خیلی حرفه ای و دلنشین تره خلاصه من نظرم این بود شاید کسی شدیدا مخالف نظر من باشه

5

عالی بود. واقعاً عالی بود. با این روش واقعا میشه زبان انگلیسی رو یاد گرفت. شدیدا توصیه میکنم

1

بنظر من این همون دوره مکالمه نصرت هست! نصرت بدک نبود. در مورد این نظر خاصی ندارم!

5

بسيار عالي. اگر كتاب هاي ديگر به همين سبك براي زبان آموزي كمي پيشرفته تر، ايجاد كنيد ممنون ميشم.

5

آیا تا آخرین درس گوینده همین آقا ست؟ یا صدا عوض میشه ؟ لطفن اونایی که خریداری کردن بگن ممنون میشم .من فقط با صدای ایشون میتونم ارتباط برقرار کنم .

5

به نظرم شیوه خوبیه. فیدیبو باید این آموزش ها رو بیشتر بذاره

3

سلام . کل مجموعه چند بخشه؟ پی دی اف مجموعه هم باشه خیلی خوبه. کمک میکنه به درک املایی مطالب.

4

کپی برداری نه چندان جالب از نصرت است. متاسفانه در کشور ما برای این کار نادرست قانون محکمی وجود ندارد

5

مکالمه درست و اصولی رو آموزش میده خیلی کاربردیه

4

دوستان یک سوال لطفا راهنمایی کنید الان این آموزش به چه لحجه لحنی هستش؟ آمریکایی یا انگلیسی؟ برای شروع به نظرم خوبه

نمایش 59 نقد دیگر
4
(184)
آموزنده 🦉 (4)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آموزش زبان انگلیسی  قسمت اول
آموزش زبان انگلیسی قسمت اول
یادگیری انگلیسی به شیوه ای متفاوت و آسان با متد پیمزلر
انتشارات سرزمین دانش
4
(184)
آموزنده 🦉 (4)
40,000
تومان