0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی یکی از ما دروغ می گوید

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی یکی از ما دروغ می گوید

کتاب صوتی
ناشر:
درباره یکی از ما دروغ می گوید
داستانی که ماهیت اصلی افراد را ثابت می‌کند و زندگی‌ها برای همیشه تغییر می‌کند. یک اتاق تنبیه ... پنج همکلاسی برای تنبیه وارد اتاقی می‌شوند ... و تنها چهار نفر زنده از آن بیرون می‌آیند ...
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
739.۹۴ مگابایت
مدت زمان
۱۲:۴۲:۳۳
نویسنده کارن ام مک منس
مترجمفائزه ابراهیمی
راویبهادر ابراهیمی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۳۹.۹۴ مگابایت
۱۲:۴۲:۳۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
تلخ ☕️ (1)
5
19 ٪
4
23 ٪
3
38 ٪
2
4 ٪
1
14 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3
سرگرم‌کننده 🧩

خب راستش نمیدونم این کتاب رو پیشنهاد بدم یا نه داستان نسبتاً جمع و جوره و چندان پیچیده نیست اگه به داستان های تینیجری نتفلیکسی علاقه دارید شاید از این کتاب خوشتون بیاد یه مقدار از داستان بگذره میفهمین چرا میگم نتفلیکسی. راوی کاملاً مسلطه اما شیوه خوانشش زیادی حالت اغراق شده و کارتونی داره فکر کنم این حالت بیشتر برای کتاب هایی با رده سنی پایین تر مناسب باشه. یک ایراد بزرگ داره که متاسفانه اگه بگم اسپویل میشه: (اسپویل): بزرگترین ایرادش شخصیت پردازی سایمون و جیک هستش. جیک انگیزه کافی برای اعمال شرورانه اش نداره;طبیعیه از ادی متنفر باشه اما بقیشون چی؟ اواخر داستان وقتی جیک تبدیل به آدمی خبیث میشه و سعی میکنه ادی رو بکشه این عدم شخصیت پردازی کافی باعث نداشتن انگیزه مناسب و در نتیجه گیج شدن مخاطب میشه. و بدتر از اون سایمون: فکر کنم نویسنده درک درستی از افسردگی نداره چون اعمال سایمون قبل یا بعد مرگش هیچ ربطی به افسردگی نداره حتی ما هیچ نشانه ای از افسردگی درون شخصیت سایمون نمیبینیم؛ کسی که حرف های ناپسندی درمورد سرطان خواهر یکی از همکلاسی هایش بزنه نشان از رفتار مخرب و عقده داشتن سایمونه نه افسردگی؛خیلی جاها نویسنده افسردگی رو با جامعه ستیزی اشتباه گرفته؛این عدم شناخت افسردگی در پیچش داستان به اوج خودش می رسه این که خودت رو بکشی برای اینکه فقط زندگی چندنفر رو خراب کنی باید نفرت عمیقی پشتش باشه درحالی که تنها گناه برانوین تقلب کردن تو امتحان بود!

1
تلخ ☕️

من قبلاً نظر داده بودم. ولی بعد از چند هفته دوباره کتاب رو از اول خوندم, اصلاً پیشنهادش نمیکنم به هیچ وجه گوش نکنید. تماماً افتضاح بود. برام خیلی عجیبه که چرا این کتاب مسخره در روزنامه نیویورک تایمز اینقدر معروفه. جدا از گویندگی واقعاً افتضاح که در تقلید صدای دخترها و صدای سایمون به بدترین شکل ممکن عمل میکرد, محتوای کتاب هم خیلی بدآموز بود. اگه میگید برای نوجوون ها مناسب هست هم کامل در اشتباهید. من خودم 15 سالم هست این رو گوش دادم اصلاً خوشم نیومد. اینکه یک آدم اینقدر اهمق باشه که بیاد خودش رو بکشه و زندگی بغیه رو از هم بپاشونه خداییش اهمقانه و بدآموز نیست؟

5

شنیدن کتاب صوتی به معنای واقعی کلمه برام لذت بخش بود خیلی هیجان انگیز بود از اونایی که بود که جذبش میشی و نمی تونی کنارش بزار پر از مشکلات نوجوان ها بود که خیلی برام مفید آموزنده بود این که ادم متوجه میشد یک اشتباه کوچک با پنهان کردنش تبدیل به یک اشتباه خیلی خیلی بزرگ میشود عشق و خیلی زیبا اورده به اندازه و رومانتیک جالب ترین داستان جنایی بود تا حالا شنیدم خیلی راضی هستم با این تا ۲۰ گوش کردم اما

3

متاسفانه گویندگی این کار بسیار بد است. صدای تمام شخصیت‌ها اعم از دختر و پسر شبیه به هم است و اصلا قابل تشخیص نیست. در ادای بعضی دیگر از جمله معلم بسیار اغراق شده و اعصاب خرد کن است. بخش‌های کتاب در یک فصل از هم تفکیک نشده‌اند و اصلا معلوم نیست کدامیک از شخصیت‌ها درحال تعریف داستان هستند.

3

من نسخه چاپی کتاب رو دارم داستانش برام جالبه ولی هر دفعه که تا یه جایی میخونم و میزارم کنار برای سری بعدی کاراکتر ها و داستانشون رو فراموش میکنم یکم گیج کنندست.

4

داستان جالبی داشت. تعداد کاراکتر های متعددی داشت که هر کدوم راز ها و دغدغه های خودشونو داشتن. در کل ارزش وقت گذاشتن رو داره.

1

خیلی از داستانش خوشم نیومد ولی یک سری نکته های روانشناسی داشت که تاثیرگذار بود. اجرای آقای بهادری عالی بود. ممنون

4

بسیار زیبا. برای نوجوانها خوبه. صدای راوی در بعضی شخصیتها اغراق آمیز مثلا ی جایی شبیه خرس های کارتونی میشه?

4

کتاب خیلی جالب و جداب بود ولی صدای آفای بهادری اصلا با متن مچ نیس????

3

ما که با صدای این گوینده خوش صدا نفهمیدیم کدوم پسره کدوم دختره😂😂

نمایش 5 نقد دیگر
3.3
(21)
تلخ ☕️ (1)
78,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
یکی از ما دروغ می گوید
یکی از ما دروغ می گوید
کارن ام مک منس

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
یکی از ما دروغ می گوید
کارن ام مک منس
ماه آوا
3.3
(21)
تلخ ☕️ (1)
78,000
تومان