0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
من آن توام نوشته سید عبدالحمید ضیایی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی من آن توام نوشته سید عبدالحمید ضیایی

درباره من آن توام نوشته سید عبدالحمید ضیایی

«بامداد شنبه است و من تازه‌ام؛ مثل نخستین بارانِ جهان...» مولوی تازه مانده است از همان سال 642 هجری که دیدار کرد با شمس، و نوری تازه بر زندگی‌اش تابید. او سجاده‌نشین باوقاری بود ولی بازیچه کودکان کوی شد. گذشته‌اش را از دست داد تا همیشه ماندگار و نو بماند. «من آن توام» روایتی ایرانی از شمس تبریزی است. روایتی متفاوت که شمس را متفاوت و نزدیک به آنچه بود، نشان می‌دهد. شمس گویی مصحفی خاموش است، به سبک زندگی و افکار شمس. چه کسی راوی متن این کتاب است؟ هم مولف، هم مولوی، هم شمس. شما که این کتاب را می‌شنوید، همواره در نوسانی آرام میان راوی‌ها هستید، همان گونه که ابعادی از این روایت گنگ است و این پیچیدگی هم با حقیقت ماجرا سازگار است و هم با غربت شمس در عالم. حالا پیام دهکردی روایتگر آن دو مرد شده تا احوالشان را در تمام سی پاره این کتاب نقل کند. بهنام کلاه‌بخش هم برای لحظه‌های پرشکوه و درد جانکاه جدایی‌شان آهنگسازی کرده و زخمه بر ساز زده است. همگی با هم کوشید‌ه‌اند تا نشان دهند: «شمس هیچ‌کس است و چهره ندارد، برای همین غریب است.»

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
160.۹۹ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۵۴:۰۳
نویسندهعبدالحمید ضیایی
راویپیام دهکردی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۹/۲۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۶۰.۹۹ مگابایت
۰۲:۵۴:۰۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 137 مخاطب
پربار 🌳 (2)
اجرای روان 🎙️ (2)
5
ستاره
78 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
5 ٪
92 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام این کتاب عالیهههه دلبرم برای شب یلدا بم هدیه دادش و واقعا عالیه کتاب لطفا برامون آرزو کنید که دلبرم و من همیشه در کنار همدیگه باشیم و عاشق بمونیم اهل کتاب ها اهل عشقند پس مهربونن با دل مهربونتون برای عشق من و یارم آرزو های خوب کنید و آرزو کنید برای همدیگه باشیم مهربونا ممنونم وای این کتاب عالیهههه هم چون هدیه دلبرمه هم چون عالیه

5

موضوع بسیار جذابی است، جمع و چکیده‌ای از آنچه تا پیش از این از مولانا و شمس گفته و نوشته شده با رویکردی تازه و نگاهی چند بعدی و چند جانبه. خوانش کتاب بسیار استادانه و دقیق همراه با دانش زبانشناختی است. صدا و لحن اقای دهکردی بی‌نظیر است و تسلط ایشون بر کلام بسیار حیرت‌آور! موسیقی متن هم بسیار متناسب با تم داستان انتخاب شده. خوشحالم که با فیدیبو آشنا شدم. موفق و با کیفیت باقی بمانید. سپاس

5

من آن توام! این کتاب یکی از شاهکارهای کم نظیر نثر فارسی معاصر است. روایت‌های متفاوت از زندگی شمس به قلم توانای دکتر عبدالحمید ضیایی و اجرای موسیقی و صدای عالی و شنیدنی آقای کلاهبخش و استاد دهکردی عزیز.

5

هر کس ببازد دل، قمار عشق را برده ست تا رستگاری نیست الا راه کوتاهی. (سید عبدالحمید ضیایی) نوشته شد آنچه باید نوشته می شد. من آن توام مرا به من باز مده. صاحبان دل، درد و دغدغه از این کتاب حظ وافر خواهند برد. تا باد عشق تا باد چنین بادا...

4

فقط صدای پیام دهکردی و دیگر هیچ...

5

الان که دارم این کتاب گوش میدم ایران در قرنطیه است به جهت کرونا. کتاب زیبا و صدای استاد هم دلبری میکند . به امید رهایی جهان به سلامتی از این ویروس.

5

هم گوینده ی بسیار خوب. هم موسیقی متن مناسب. و هم کتاب خوب از نظر محتوا. شاید اگه این کتاب رو خودم میخواستم بخونم خیلی طول میکشید اما صوت باعث شد یک روزه بخونمش. اگه به مولانا و شمس و حال و احوالات عرفانی علاقه دارید گوشش بدین.

5

دکتر ضیائی رو چند ساله با کلاسهای حافظ شناسی میشناسم.قلم زیبا دارن و صدای خوش.البته پیام دهکردی که زاده شده فقط برای تولید کتاب صوتی,بی نظیره.کتاب و خوانش کتاب عالی.??

4

کتاب عرفانی و قشنگی بود، پیشنهاد میکنم قبل از خوندن این کتاب، کتاب ملت عشق یا حداقل زندگی نامه مولانا رو بخونین تا بهتر متوجه مطالب کتاب بشین. صدای راوی هم برای اجرای این کتاب حرف نداشت و کاملا مناسب بود.

5

اثر عمیقیست در شناخت جهان افرینش و نسبت رابطه انسان با خالق. شهامت نویسنده در عبور از مرزهای تعریف شده بسیار زیاد است. توانایی اقای ضیایی در گفتار از زبان ادمها راخارق العاده دیدم. اثر مهمی بر درون من داشته است.

نمایش 82 نقد دیگر
4.5
(137)
آرامش‌بخش 🌱 (2)
58,000
٪30
40,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
من آن توام نوشته سید عبدالحمید ضیایی
٪30
من آن توام نوشته سید عبدالحمید ضیایی
عبدالحمید ضیایی
نوین کتاب
4.5
(137)
آرامش‌بخش 🌱 (2)
58,000
٪30
40,600
تومان