0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
واحد

معرفی، خرید و دانلود کتاب واحد

نویسنده:
عاطفه طیّه
درباره واحد
طیّه در داستان خود از زنی روایت می‌کند که مسئولیت‌های خانه و شغل اداری را توأمان با هم دارد و زندگی برای او به شکلی تعریف شده است که باید هر دو مسئولیت را با هم بپذیرد و به فرجامی هدایت کند که گاه مطلوب او نیست. باید تن به معاشرت‌ها و رفتارهایی بدهد که او را می‌آزارد اما چاره‌ای جز این نیز برای زندگی خود متصور نیست. این رمان با روایت اول شخص و بدون استفاده از توصیفات و یا خلق موقعیت‌های پیچیده سعی در روایت و گره‌گشایی برخی از مهمترین دغدغه‌ها و نوع نگاه به زنان و نیز انتظارات زنان از زیست اجتماعی معاصرشان بپردازد. عاطفه طیّه در «واحد شماره دو!» طرحی نو از رمان آپارتمانی درانداخته که می‌تواند پس از مدت‌ها منجر به آشتی مخاطب با این دست آثار و غبارزدایی از تصویر این گونه ادبی در میان مخاطبانش شود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
778.۵۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
116 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۵۲:۰۰
نویسندهعاطفه طیّه
ناشرانتشارات کتاب نیستان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۳/۱۱
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
23,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۷۸.۵۰ کیلوبایت
۱۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
100 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کتاب نثر روان و یکنواختى داشت. براى من یادآور کتاب چراغ ها را من خاموش مى کنم بود. یک برداشت ضعیف البته. اتفاقات چندان قابل توجیه نبود. مثلاً ماجراى مرد کتاب فروش. دلیل همچین رفتارى منطقى به نظر نمى رسید. داستان در نقطه ى نامعلومى تمام شد. قرار بود سیر و تحول درونى یک زن را ببینیم ولى در نهایت همه چیز با بدبختى بیشتر تمام شد. فقط زن یادگرفت بگوید به تو مربوط نیست! و با گفتنش حال خوشى پیدا کند. همین.

2

کتاب نثر روانی دارد ولی به لحاظ مفهومی داستان یک انسان و یک خانواده افسرده را بازگو میکند. خانواده ای که کاملا تسلیم شده اند و هیچ تلاشی برای بهبود زندگی شان و ایجاد تغییر در جهت بهبودی نمی کنند. زن خانواده فقط به بدبختی فکر میکند و با این فکر مداوم بیشتر و بیشتر بدبختی را جذب میکند.

2
(2)
26,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
واحد
واحد
عاطفه طیّه

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
واحد
واحد
عاطفه طیّه
انتشارات کتاب نیستان
2
(2)
26,100
تومان