0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
او همسر من است، متعلق به تو نیست
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب او همسر من است، متعلق به تو نیست

درباره او همسر من است، متعلق به تو نیست
آمار پیمان‌شکنی و بی‌وفایی بیداد می‌کند! در صد بالایی از مردان، همسران خود را، گول می‌زنند و این زنگ خطری است! اگر شوهر شما از این‌گونه مردان است، نه‌تنها او را از دست داده‌اید، بلکه اعتماد و امنیتی را که از زندگی خانوادگی انتظار داشته‌اید، برباد رفته می‌بینید. اما نگران نباشید در زندگی‌هایی که خرسندی و رضایت وجود داشته باشد، آسیب‌پذیری ناشی از پیمان‌شکنی کم‌تر خواهد بود. هم‌چنین افرادی که شیوه‌های برقراری ارتباط مؤثر را می‌دانند، با خواندن این قبیل کتاب‌ها مهارت در حل مسائل خانوادگی پیدا خواهند کرد و به‌طوری معجزه‌آسا رقیب خود را از صحنه خارج خواهند کرد. نویسنده‌ی کتاب، خانم ماری براون، بیش از ۴۰ سال است که روان‌شناسی تدریس می‌کند و بیش از ۳۵ سال است که به درمان زوج‌هایی پرداخته که زندگی زناشویی‌شان، به علت خیانت همسر، در حال از هم پاشیدن است. ماری براون این کتاب را به کمک دخترش، مارلین براون که حرفه‌اش وکالت خانواده است، تکمیل کرد تا مجموعه‌ی کاملی از تجربیات و راهکارهای مفید را در اختیار شما قرار دهد. مترجم این مجموعه با توجه به قوانین جمهوری اسلامی و بنا به عرف کشور عزیز ما ایران مطالبی را اضافه کرده است و قسمت‌هایی از کتاب را که برای خواننده‌ی فارسی زبان خسته‌کننده بود یا هیچ جایگاهی در حقوق ما نداشته، حذف کرده است. اما در تمامی مطالب ترجمه شده سعی بر این بوده است که نظر نویسنده را کاملاً به فارسی برگرداند. هرچند در تعداد کمی از مباحث با او موافق نبوده است. ضرورت ترجمه‌ی این کتاب از نام آن پیداست، زیرا دزد شوهر مانند هر دزد دیگری در کمین است. شما برای محافظت از اشیای ارزش‌مند خود یا اجناس مورد نیازتان که به آن‌ها وابستگی دارید باید تمام تلاش خود را به کار گیرید و در ابتدا باید تشخیص دهید ابزار محافظت از آن‌ها چیست؟ پس برای مهم‌ترین و با ارزش‌ترین وابستگی و در واقع گنجینه‌ی زندگی خود که عشق همسرتان است تدبیری اندیشیده‌اید؟ چه تدبیری؟ بله، باید با تمام همت آماده‌ی مبارزه با متجاوزان به حریم زناشویی‌تان شوید و هر فصل کتاب به شما کمک می‌کند، نقش پررنگ خود را در زندگی زناشویی کشف کنید و با نگاهی واقع‌بینانه به خودتان در جایگاه یک شریک و همسر بنگرید. شما با خواندن این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه اعمال زنانه‌ی شما تضمین‌کننده‌ی رابطه‌ی سالم‌تان خواهد شد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۳ مگابایت
تعداد صفحات
210 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۰۰:۰۰
نویسنده مارلن ام براون
نویسنده دوم ماری اچ براون
مترجم اورانوس قطبی نژادآسمانی
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
You Can't Have Him, He's Mine: a woman's guide to affair-proofing her relationship
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۲/۲۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۳ مگابایت
۲۱۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

در بخش توضیحات نوشته دزد شوهر?? اونوقت اون شوهری که خودش تعهدش رو زیرپا گذاشته هیچ نقشی نداره؟! اون یک مظلومِِ تمام عیاره که یکی اومده گولش زده. آخیییی، طفلکی. دلم برای مردانِ خائن سوخت. خیلی از همین شوهرها وقتی با زن دیگری ارتباط برقرار میکنن به اون زن صدها دروغ میگن مثل اینکه ما قصد داریم طلاق بگیریم، اصلا از زندگیم راضی نیستم و ... با این اوصاف دزد نامیدن زن دیگه ، مصداقی از زنان علیه زنان بودن هست. وقتی در یک رابطه ، خیانتی صورت میگیره اولین کسی (و حتی میشه گفت تنها کسی) که باید تخطئه بشه، مورد انتقاد قرار بگیره و ... همون همسرتون هست که در رابطه با شماست، نه شخص ثالث. تلاشِ مداوم برای منزّه کردنِ مردان (حتی مردان خائن) اوج زنِ ستیزیه. چاپ و نشر کتابهای زرد، گویا تمومی نداره!

3

یک زمان مادر بچه ها و همسر اول درگیر مسائل ومشکلات و بیماری بچه ها میشه اون هم انسانه بیمار و افسرده میشه و اون مرد متاهل که نباید به خودش حق بده که از زندگی بره و خانواده را از هم نپاشه زن دوم هم حتما یک زن محتاج محبت یا پول یا بی ارزش و نادانی است که به هر مذکری پناه میبرد

4
(3)
22,500
٪50
11,250
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
او همسر من است، متعلق به تو نیست
٪50
او همسر من است، متعلق به تو نیست
مارلن ام براون
نشر قطره
4
(3)
22,500
٪50
11,250
تومان