0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
طلسم های عجیب آرتور پپر

معرفی، خرید و دانلود کتاب طلسم های عجیب آرتور پپر

نویسنده:
فدرا پاتریک
ناشر:
نشر نون
درباره طلسم های عجیب آرتور پپر
آرتور پِپِر هر روز صبح ساعت 7:30 از خواب بیدار می‌شود، صبحانه‌اش را می‌خورد، قربان‌صدقۀ گُلش فردریکا می‌رود و با هیچ‌کس تا وقتی که مجبور نباشد صحبت نمی‌کند؛ تا اینکه حادثه‌ای زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. در اولین سالگرد فوت همسر، بالاخره کمد لباس او را باز می‌کند و در لباس‌های او دست‌بندی طلایی پیدا می‌کند که تا به‌حال آن را ندیده است. آرتور درحینِ وارسی آن، شماره تلفنی پیدا می‌کند که بر نشان فیل حک شده است. حالا او برخلاف عادتش گوشی تلفن را برمی‌دارد. از همین‌جاست که ماجراجویی‌های آرتور شروع می‌شود و تلاش او برای سردرآوردن از زندگی قبل از ازدواج همسرش مریام که تاکنون از او مخفی مانده بود. این حادثه آرتور را از یورک به پاریس و هندوستان می‌کشاند. در همین سفرهاست که ...
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۱ مگابایت
تعداد صفحات
344 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۲۸:۰۰
نویسندهفدرا پاتریک
مترجممهدی نمازیان
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The curious charms of Arthur Pepper
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۷/۱۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
120,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۱ مگابایت
۳۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 41 مخاطب
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
7 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب جالبی بود و یه تجربه ی شبیه مردی به نام اوه. کتاب در اکثر قسمت هاش ادم رو جذب میکنه ولی بعضی قسمت هاش به نظرم زیاد جذاب نیومد و باید ازشون رد شد تا به جاهایی رسید که از طلسم ها وراز و رمز هاشون صحبت میکنه. ترجمه کتاب به نظرم یه ترجمه خاص اومد نمیتونم نظر قطعی بدم ولی بعضی جاها واقعا ترجمه برام جالب و متفاوت میومد مخصوصا وقتایی که از ضرب المثل های فارسی استفاده شده بود و بعضی جاها به نظرم ترجمه یه کم بی مزه اومد. درکل از اینکه تجربه ای شبیه مردی به نام اوه رو تونستم با این کتاب دوباره حس کنم لذت بردم. از قسمت هایی که ارتور تو لندن بود و پرهیجان بود بیشتر خوشم اومد. کل کل ارتور با اطرافیانش هم توی بعضی قسمت ها خنده دار بود.در کل خوشم اومد ازش(:

5

یکی از بهترین کتابهایی ست که توی این مدت خوندم. داستانش شبیه مردی به نام اوه ست با این تفاوت که با شخصیت آرتور پپر بیشتر تونستم ارتباط برقرار کنم.داستانش جوریه که آدم رو کنجکاو میکنه برای سر دراوردن از رمز و راز طلسم ها کتاب رو تا اخر بخونه. شخصیت برنادت هم خیلی خنده دار بود. نمیشه گفت کتاب طنزه ولی نویسنده بعضی جاها سعی کرده به کتاب حالت طنز بده. درکل خیلی از خوندنش لذت بردم.

5

کاش در بخش درباره کتاب واقعا درباره کتاب و اینکه در ژانری هست بنویسید و کمی در مورد نویسنده توضیح دهید. گذاشتن چند صفحه اول کتاب کمکی به تصمیم گیری نمیکند و رغبتی برای خواندن کتاب به وجود نمی اورد

1

این کتاب بی‌شک توسط بیش از یک مترجم ترجمه شده از صفحه ۴۵۰ به بعد مترجم اصطلاحات و واژه‌های مصطلح فارسی و جایگزین کرده که تو ذوق میزنه . خود اثر که ضعیف و سرهم بندیه . اما مترجم دیگه قربونش برم تیر خلاص و زده. شخصا گول تصویر رو جلد و عنوان کتاب و خوردم.

5

بسیار بسیار کتاب عالی هستش نمیتونم زیاد توضیح بدم ولی فقط میتونم بگم به هیچ وجه از دستش ندین و اگه بتونین ؟ نسخه چاپیش رو‌ تهیه کنید

3

داستان جالبیه، ولی ترجمه اش دو دست است. بخش اول ترجمه سلیسی دارد ولی در بخش بعدی، استفاده غلوشده از اصطلاحات فارسی و ضرب المثلها، کتاب را خراب کرده. فکرش را بکنید که یک مرد روستایی انگلیسی که مثل ایراتی ها تعارف تیکه پاره می کنه!

1

به نظرم این کتاب برای بزرگسالان نیست و باید توی دسته بندی کتاب کودک و نوجوان باشه . ترجمه خوبی هم نداشت پر از اصطلاحات و ضرب المثل های ایرانی !! که نمیدونم جایگزین چه جمله هایی شده بود و خیلی توی ذوق میزد . داستانش ام خیلی کلیشه ایی بود .

3

کتاب خوبی بود. داستان پیرمردی که مسیر زندگیش به خاطر یه دستبند عوض میشه. به من گفته بودن مثل مردی به نام اوه است. به اندازه اون خوب نبود ولی به یه بار خوندنش می ارزید.

4

خوب بود اما به پای مردی به نام اوه نمیرسه

5

کتاب خوبی بود، دوستشش داشتم?

نمایش 6 نقد دیگر
4.4
(41)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
طلسم های عجیب آرتور پپر
طلسم های عجیب آرتور پپر
فدرا پاتریک
نشر نون
4.4
(41)
59,000
تومان