0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ققنوس پرده های خاموش

معرفی، خرید و دانلود کتاب ققنوس پرده های خاموش

نویسنده:
پارسا حسینی
درباره ققنوس پرده های خاموش
با چند قدم فاصله از حاجی، زیر نگاه تند و تیز بازاری‌ها، راه افتاد؛ بازاری‌هایی که در ظاهر طبیعی، بی‌خیال و مشغول به رتق و فتق امور روزانه بودند و بی‌التفات به رد شدن آن‌ها، ولی در باطن مارموذانه همه‌چیز را از زیر نظر می‌گذراندند تا حتی ثانیه‌ای حرکتی را از دست نداده باشند. شاید هم طاهر خیال می‌کرد این‌طور است و شاید جمله حاجی رویش تأثیر گذاشته بود. اما هرچه کرد نتوانست ترجمان دیگری در آن لحظه برای نگاه تماشاگران بیابد و در آن اوضاع، ساده‌ترین نگاه‌ها برایش کابوس بی‌پایانی بود. حس کرد دیگر آن‌ها را نمی‌شناسد! پلک‌هایش را روی هم گذاشت تا شاید چهره‌ها و از آن بدتر، نگاه‌های پرسشگرِ بی‌دعوت را از ذهنش به گونه‌ای بزداید اما به محض بستن چشم‌هایش، باز آن‌ها را چون مترسک‌های متحرکی می‌دید که تنها دهانِ باز تمسخرشان برجسته‌ترین نقطه صورتشان بود! نمی‌توانست بفهمدشان. نمی‌توانست بغضش را قورت بدهد. نمی‌توانست باور کند این همان حاجی است که وقتی فهمید او پزشکی قبول شده تمام راسته پارچه‌فروش‌های پشتِ حموم‌چال را شیرینی داد و تازه تا صبح هم خوابش نبرد. می‌گفت: «الحق که پسر خودمی! الحق که سنگ تموم گذاشتی بابا!» حالا چه شده بود که برای اولین بار دست روی عزیزکرده‌اش بلند کرده و او را به این شکل و فی‌الفور، آن هم در این موقع روز، دارد به خانه می‌کشاند؟ سردرگم بود. از خودش پرسید: «یعنی چه اتفاقی افتاده؟!» آن‌قدر سردرگم بود که حتی نمی‌دانست در این لحظه سرش را بالا بیاورد یا نه!
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۷ مگابایت
تعداد صفحات
176 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۲:۰۰
نویسندهپارسا حسینی
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۹/۰۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۷ مگابایت
۱۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
50 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

بد نبود. ولی نویسنده در پیوستگی وقایع داستان از لحاظ تاریخی دچار مشکل بود. وقایع قبل و بعد از انقلاب درهم آورده شده بودند و به مسائل بزرگی مثل تعطیلی دانشگاه ها بعد از انقلاب اصلا توجه نشده بود.

5

عالی هم کتاب و مهمتر از اون شخصیت نویسنده. تا بحال فردی با این قدرت تاثیر بیان ندیدم و بسیار باشخصیت . از شنیدن ۱۰۰ ها ساعت حرف ها و باورهای ایشان هیچگاه خسته نمی شوید.

3.5
(2)
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ققنوس پرده های خاموش
ققنوس پرده های خاموش
پارسا حسینی
گروه انتشاراتی ققنوس
3.5
(2)
35,000
تومان