0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پرسش‌های چهارگزینه‌ای فیزیک 3 جلد 2

معرفی، خرید و دانلود کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای فیزیک 3 جلد 2

پاسخ -پایه دوازدهم رشته ریاضی
درباره پرسش‌های چهارگزینه‌ای فیزیک 3 جلد 2

در جلد دوم فیزیک دوازدهم ریاضی از سِری تست خیلی سبز، شاهد درسنامه هایی کامل و پاسخ های تشریحی مربوط به سوالات جلد اول هستیم. این کتاب مطابق با کتاب درسی، از ۶ فصل تشکیل شده و هر فصل نیز به چندین بخش مجزا تقسیم میشه.

این تقسیم بندی باعث شده تا درسنامه ها مفصل و کامل در اختیار شما قرار بگیرن. در این جلد؛ مؤلفین کتاب، صبورانه و با وسواس زیاد به آموزش منسجم و عمیق مفاهیم فیزیک سال دوازدهم و همچنین نکات و تکنیک های تستی پرداختن. درسنامه ها پر از نکات تستی و البته مثال های متنوع تستی هستن. در واقع سعی شده بعد از ارائه هر نکته، مثالی مطرح بشه تا دانش آموز، بلافاصله با حل اون مثال، با کابرد نکته و مبحثی که یاد گرفته آشنا بشه و در ذهن خودش تثبیتش کنه. {مثال هایی که در درسنامه به کار برده شده، اکثراً تألیفی هستن و البته در چهارچوب تمارین کتاب درسی و هدف اصلی کنکور قرار دارن!}

استفاده از جداول متعدد، به منظور جمع بندی یک مبحث، ارائه ویژگی های مختلف یک مؤلفه یا حالات مختلف یک مطلب و خلاصه هرچیزی که یاد گرفتنش لازم و ضروریه، به وفور در جای جای درسنامه دیده میشه. مطمئن باشید اگه وقت کافی برای مطالعه و تسلط پیدا کردن بر نکات این جدول ها بذارید و اونها رو ملکه ذهنتون کنید، سر جلسه کنکور حتما به کارتون میاد!

مطالب ارائه شده در درسنامه کاملاً در چهارچوب کتاب درسی و کنکور هستن و هیچ نکته‌ ای فراتر از استاندار کنکور در این کتاب دیده نمیشه! در ضمن از اونجایی که به آموزش پایه مطالب پرداخته شده، هر دانش آموزی بدون هیچ پیش زمینه ای میتونه مخاطب این کتاب قرار بگیره، به ویژه دانش آموزان ضعیف و مبتدی که میتونن با مطالعه درسنامه های کتاب فیزیک دوازدهم ریاضی خیلی سبز و همچنین حل مثال های درسنامه ای اون، ضعف و اشکالات خودشون رو به راحتی برطرف کنن و به سمت کسب درصدی قابل قبول در فیزیک پیش برن.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
53.۷۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
756 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۵:۱۲:۰۰
نویسندهمهدی هاشمی
نویسنده دومرضا سبزمیدانی
نویسنده سوم ایمان سلیمان زاده
نویسنده چهارمنوید شاهی
نویسنده پنجمفرید شهریاری
ناشرانتشارات خیلی سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۵۳.۷۳ کیلوبایت
۷۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
180,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه پرسش های چهارگزینه ای
شامل 58 عنوان کتاب
پرسش‌های چهارگزینه‌ای فیزیک 3 جلد 2
پرسش‌های چهارگزینه‌ای فیزیک 3 جلد 2
پاسخ -پایه دوازدهم رشته ریاضی
انتشارات خیلی سبز
0
(بدون نظر)
180,000
تومان