0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مفید باش

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مفید باش

هفت ابزار برای زندگی
درباره مفید باش

بخشی از کتاب:

دلایل و توضیحات زیادی در مورد آنچه تا این لحظه، چه خوب و چه بد، برای ما رخ داده وجود دارد، اما در بیشتر مواقع، دلیلش این نبوده که ما حق انتخاب نداشتیم؛ ما همیشه حق انتخاب داریم، اما آنچه که نداریم، یک معیار مشخص برای سنجش انتخاب‌ها است، مگر اینکه خودمان این معیار را خلق کنیم.

این همان چیزی است که یک چشم‌انداز روشن به شما می‌بخشد: یافتن راهی برای سنجش خوب یا بد بودن یک تصمیم، بر اساس اینکه شما را به هدف زندگی‌تان نزدیک‌تر یا از آن دورتر کند. آیا کاری که قصد انجامش را دارید، موجب تیرگی تصویری می‌شود که از آینده در ذهن خود دارید؟ یا برعکس، آن را روشن‌تر می‌کند.

شادترین و موفق‌ترین افراد دنیا کسانی هستند که هر آنچه را در توان دارند انجام می‌دهند تا از تصمیمات بدی که آن‌ها را از اهداف‌شان دور می‌کند، پرهیز کنند. آن‌ها روی انتخاب‌هایی تمرکز می‌کنند که به چشم‌اندازشان شفافیت می‌دهد و آن را نزدیک‌تر می‌کند. مهم نیست تصمیم‌شان بزرگ باشد یا کوچک؛ فرایند تصمیم‌گیری همیشه یکسان است.

تفاوت بین ما و آن‌ها، بین من و شما و بین هر دو نفر دیگر، در سه چیز است: میزان شفافیت تصویری که برای آینده داریم، قدرت و پتانسیل برنامه‌هایی که برای رسیدن به آن نقطه داریم و پذیرش (یا عدم پذیرش) این موضوع که انتخاب‌های لازم برای محقق کردن آن چشم‌انداز، فقط و فقط در اختیار خودمان است.

پس حالا چه‌طور باید انجامش دهیم؟ چه‌گونه باید یک چشم‌انداز شفاف را از قدم اول خلق کنیم؟ من فکر می‌کنم دو راه برای انجام آن وجود دارد. می‌توانید از گام‌های کوچک شروع کنید و کم‌کم جلو بروید تا یک تصویر بزرگ و روشن مقابل‌تان نمایان شود. یا برعکس، از یک تصویر بسیار گسترده شروع کنید و سپس مثل لنز دوربین، روی تصویر بزرگ زوم کنید تا یک تصویر واضح در کانون تمرکزتان قرار گیرد. برای من مورد دوم سودمند بود.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
395.۵۶ کیلوبایت
مدت زمان
۰۶:۳۶:۳۸
نویسندهآرنولد شوارتزنگر
مترجمشاهین غفاری
راویمهدی سعادتی
ناشرموسسه انتشارات فلسفه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۹۵.۵۶ کیلوبایت
۰۶:۳۶:۳۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲

نحوه خوندن راوی بنظر من عالی بود.امتیازم هم به کتاب خوب بود.در عین گفتن نکات داستان داره که باعث میشه خسته کننده نباشه

5
(3)
55,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مفید باش
مفید باش
هفت ابزار برای زندگی
موسسه انتشارات فلسفه
5
(3)
55,000
تومان