0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شیمی جامع جلد 1

معرفی، خرید و دانلود کتاب شیمی جامع جلد 1

درسنامه، سوال
درباره شیمی جامع جلد 1

جلد نخست این کتاب به‌گونه‌ای طراحی ‌شده که تمامی فصول سه‌پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم به چندین بخش تقسیم‌ شده که هر بخش شامل درس‌نامه و تست‌ها هست.

درس‌نامه‌های هر بخش به شکلی است که تمامی مفاهیم را در قالب مقدمه، توضیحات و جمع‌بندی بیان کرده است. همچنین در مقدمه به معرفی مفاهیم پرداخته ‌شده و در توضیحات به این مفاهیم شاخ و برگ داده‌ شده و مثال‌هایی برای تفهیم مطالب آورده شده است.

در قسمت آخر مفاهیم در قالب نکات و جدول‌ها جمع‌بندی می‌شوند. در پایان جلد نخست این کتاب بخشی به نام “ضمیمه” وجود دارد که مطالب حفظی سه‌پایه را به‌صورت عنصر شناسی، ماده‌شناسی، فرمول شناسی، نمودار شناسی و مقایسه شناسی مرور و بررسی می‌کند. مطالب درس‌نامه‌ها به شیوه‌ای نگارش شده‌اند تا برای تمامی دانش آموزان قابل‌درک باشند. حجم مطالب کتاب شیمی جامع کنکور خیلی سبز و درس‌نامه‌های آن به‌گونه‌ای است که برای دوران جمع‌بندی مناسب نیستند.

تمرین‌های کتاب درسی و همچنین کنکورهای سراسری ۹۸ به قبل در تألیف این کتاب نقش داشته‌اند اما کنکور سراسری ۹۹ در نوشتار این کتاب کم‌ترین تأثیر را داراست. سطح کنکور اخیر در نوشتار این کتاب رعایت نشده است. مثال‌های حل‌ شده کتاب به صورتی است که برای پاسخ دادن به تست‌های این کتاب و کنکور سراسری ۹۹ مناسب نیستند. برای طبقه‌بندی و تفهیم هرچه بهتر مطالب در ذهن دانش آموزان، از نمودارها و جدول‌ها استفاده ‌شده است. همچنین بخش ضمیمه نیز به یادگیری بهتر دانش آموزان کمک می‌کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
49.۳۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
697 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۳:۱۴:۰۰
نویسندهنیما سپهری
نویسنده دوممهدی براتی
نویسنده سومیاسر عبداللهی
ناشرانتشارات خیلی سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۱۴
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۴۹.۳۵ کیلوبایت
۶۹۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
180,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه پرسش های چهارگزینه ای
شامل 58 عنوان کتاب
شیمی جامع جلد 1
شیمی جامع جلد 1
درسنامه، سوال
انتشارات خیلی سبز
0
(بدون نظر)
180,000
تومان