0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پرسش های چهار گزینه ای (شیمی دوازدهم)

معرفی، خرید و دانلود کتاب پرسش های چهار گزینه ای (شیمی دوازدهم)

درباره پرسش های چهار گزینه ای (شیمی دوازدهم)

در نگارش درسنامه به تمارین کتاب درسی توجه ویژه شده است. همچنین سعی شده نکات سوالات کنکور های سال های اخیر تا آنجا که نیاز بوده در درسنامه آورده شوند. مخاطب درسنامه دانش آموزان با هر سطحی میتوانند باشند و به خصوص برای دانش آموزان ضعیف به دلیل بیان ساده و صمیمی و قابل فهم آن کمک کننده است.

اگر عمق دادن به مطالب و اموزش نکته وار و تستی را دو سر یک بازه در نظر بگیریم، درسنامه کاملا به سمت آموزش عمقی قرار میگیرد. درسنامه در بعضی قسمت ها از محتوای کتاب های نظام جدید خارج شده؛ مثلا در قسمت تعادل، در کتاب های نظام جدید، تعادل جامدات حذف شده که در این کتاب مشاهده می شود. البته خواندن این بحث خالی از لطف نیست.

در درسنامه سعی شده ابتدا با مثالی ساده مطلب آموزش داده شود و سپس سراغ مسائل پیچیده تر رفت. این کار به نحو احسن انجام شده است. درسنامه ی کتاب شیمی دوازدهم تست خیلی سبز برای پاسخ گویی به بیشتر تست ها کافی است و ۷۰٪ تست ها همان مطالب در تیپ و شمایی متفاوت و با بیانی دیگر هستند.

همان طور که ذکر شد در نگارش درسنامه، قسمت مسائل تعادل از فصل یک به فصل چهار منتقل شده است که باعث سردرگمی خواننده میشود. بهتر بود مطالب مربوطه در جای خودش گفته میشد.

از ویژگی های خاص درسنامه های کتاب شیمی دوازدهم تست خیلی سبز خود آموز بودن آنهاست. در مبحث رسانایی الکتریکی عبارتی بیان شده تحت این عنوان که محلول الکترولیت های قوی، معمولا رسانای قوی جریان برق هستند. بهتر بود به جای معمولا از واژه ی اغلب استفاده میشد. البته کمی پایین تر نکته ی آن در درسنامه گفته شده.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
57.۸۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
717 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۳:۵۴:۰۰
نویسندهنیما سپهری
نویسنده دوممهدی براتی
نویسنده سومیاسر عبداللهی
ناشرانتشارات خیلی سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۱۳
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۵۷.۸۵ کیلوبایت
۷۱۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
180,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه پرسش های چهارگزینه ای
شامل 58 عنوان کتاب
پرسش های چهار گزینه ای (شیمی دوازدهم)
پرسش های چهار گزینه ای (شیمی دوازدهم)
نیما سپهری
انتشارات خیلی سبز
0
(بدون نظر)
180,000
تومان