0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پرسش های چهار گزینه ای

معرفی، خرید و دانلود کتاب پرسش های چهار گزینه ای

ریاضی 1 - پایه دهم
درباره پرسش های چهار گزینه ای

همانطور که می‌دانید درس ریاضی از مهم‌ترین دروس به‌شمار می‌رود که جزء کتب درسی رشته‌های علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی فیزیک قرار دارد. داشتن یک کتاب آموزشی خوب در کنار کتاب درسی باعث بهتر یاد گرفتن مباحث ریاضی می‌شود که به همین منظور تست ریاضی دهم خیلی سبز به چاپ رسیده است؛ که با استفاده از این کتاب کمک درسی‌، دانش‌آموزان تسلط کافی نسبت به تست و تمرین‌ها پیدا می‌کنند. در ادامه مطالب کامل‌تری در رابطه با ریاضی دهم تست خیلی سبز در اختیار شما قرار می‌دهیم. کتاب کمک آموزشی ریاضی دهم خیلی سبز، دارای ۴۰۲ صفحه است که ۱۴۸۴ تست ریاضی در آن وجود دارد. از نظر کیفیت نیز می‌توان گفت چاپ آن بسیار مناسب و در طراحی نوشته‌های این کتاب کمک درسی، از رنگ‌های مشکی و بنفش استفاده شده است تا برای دانش‌آموز خسته کننده نباشد همچنین در بین درسنامه‌ها، تست‌ها قرار دارد که به وسیله کادرهایی از قسمت‌های دیگر جدا شده که به کتاب نظم خاصی داده است.

مؤلفان این کتاب آموزشی خوب و مناسب، عناوین‌ فصل‌ها را مطابق کتاب درسی مشخص کرده‌اند و برای یادگیری بهتر، هر فصل را به چند بخش تقسیم کرده تا سریعتر هر مبحثی را پیدا کنند. برای مطالعه کردن کتاب خیلی سبز ریاضی دهم ابتدا بعد از مرور مطالب کتاب درسی باید به کتاب کمک آموزشی خیلی سبز مراجعه نمود که در پایان هر مبحث، تست‌های مربوط به آن وجود دارد که دانش‌آموزان با حل سوالات می‌توانند نقاط ضعف خود را بیابند؛ همچنین در پایان هر فصل نیز آزمون‌های مختلف و جامعی وجود دارد که به جمع‌بندی فصل می‌پردازد. آخرین قسمت کتاب خیلی سبز دارای پاسخنامه‌های تشریحی و کلیدی است و تست‌های کنکوری نیز در بخش جداگانه قرار دارد.

در ادامه مقاله اطلاعات دقیق‌تر درباره بخش‌های مختلف این کتاب در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید با جزئیات کتاب آشنا شده و به‌راحتی از این کمک آموزشی استفاده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
25.۴۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
417 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۵۴:۰۰
نویسنده رسول محسنی منش
نویسنده دومسروش موئینی
نویسنده سومکوروش اسلامی
ناشرانتشارات خیلی سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۲۵.۴۱ کیلوبایت
۴۱۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
156,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه پرسش های چهارگزینه ای
شامل 58 عنوان کتاب
پرسش های چهار گزینه ای
پرسش های چهار گزینه ای
ریاضی 1 - پایه دهم
انتشارات خیلی سبز
0
(بدون نظر)
156,000
تومان