0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جامعه شناسی دوازدهم انسانی

معرفی، خرید و دانلود کتاب جامعه شناسی دوازدهم انسانی

درباره جامعه شناسی دوازدهم انسانی

درسنامه کتاب جامعه شناسی دوازدهم تست خیلی سبز برای پاسخگویی به تست های این درس کاملا مناسب به نظر میرسد و یکی از وجوه تمایز آن به نسبت بقیه کتاب های موجود وجود هر دو لحن در کتاب است. به نوعی که هر کدام در جای مناسب به کار گرفته شده اند و در واقع مثال ها و قسمت هایی که برای توضیح بیشتر برخی مطالب آورده شده اند، دارای زبانی صمیمی و خودمانی و فونتی متفاوت اند که همین تفاوت در تفهیم بهتر مطالب به شدت موثر است.

درسنامه کتاب جامعه شناسی دوازدهم تست خیلی سبز ساده و کاملا قابل فهم است و در صورت نیاز در برخی موارد از مثال های خارج از کتاب استفاده شده است. حجم مطالب درسنامه کاملا مطابق با حجم کتاب است و از طولانی کردن بی دلیل مطالب پرهیز شده است و تقریبا تمام مطالب را پوشش میدهد و مطالب اضافی که اهمیت کنکوری ندارند حذف شده اند (مثلا در قسمت های اول هر درس فقط نکات مهم استخراج شده و در درسنامه آورده شده اند).

برای یادگیری مطالب، نمودارهایی به صورت روابط علت و معلولی به کار گرفته شده اند و همچنین جدول بندی شباهت ها و تفاوت ها و یا مثلا مراتب علم در درس نهم از ویژگی های کتاب جامعه شناسی دوازدهم تست خیلی سبز است. همانگونه که گفته شد این کتاب برای آمادگی در کنکور است و شیوه ی آموزش در درسنامه آن مطابق با سوالات کنکور سال های اخیر است. عکس ها و متن های زیر عکس ها در درسنامه آورده شده اند و ویژگی مثبت دیگر این کتاب مرور برخی مطالب از سال های قبل و یا درس های قبل در مواقع نیاز است.

از آنجایی که شیوه ی بیان مطالب در کتاب جامعه شناسی دوازدهم تست خیلی سبز ساده است، پس مخاطب آن هر دانش آموزی با هر سطحی است و به علت همین بیان ساده به دانش آموزان ضعیف کمک مضاعف میکند. مطالبی که در کتاب به راحتی قابل فهم نیست با بیانی ساده تر آورده شده و مثال های بعدی آن را روشن میکنند و همین مسئله باعث فهم عمقی از مطالب میشود.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
6.۰۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
183 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۰۶:۰۰
نویسنده حبیبه صالح نژاد
نویسنده دومزهرا نعمتی
ناشرانتشارات خیلی سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۲۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۶.۰۹ کیلوبایت
۱۸۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
78,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه پرسش های چهارگزینه ای
شامل 58 عنوان کتاب
جامعه شناسی دوازدهم انسانی
جامعه شناسی دوازدهم انسانی
حبیبه صالح نژاد
انتشارات خیلی سبز
0
(بدون نظر)
78,000
تومان