0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مدیریت دانش و استناددهی با سیتاوی

معرفی، خرید و دانلود کتاب مدیریت دانش و استناددهی با سیتاوی

ناشر:
آذرکلک
درباره مدیریت دانش و استناددهی با سیتاوی

هر پژوهش، با استناددهی به پژوهش‌های گذشته اعتبار می گیرد و بدین وسیله مشخص می شود پیشینه این مطالعه چه بوده است.

برای استناددهی، روش‌ها و استانداردهای زیادی وجود دارد که با توجه به نوع اثر و ناشر آن متفاوت است، از سویی تغییر شیوه‌ی استناددهی در یک پژوهش کاری زمان‌بر است و احتمال اشتباه نیز دارد، به همین سبب برنامه‌هایی ساخته شده تا مدیریت دانش استناددهی سریع‌تر و بهتر انجام گیرد و از همه مهم‌تر تغییر روش‌های استناددهی را به صورت خودکار انجام دهد، نرم‌افزار سیتاوی، از جمله برنامه‌های معتبر مدیریت دانش و استناددهی است که از قابلیت‌های بسیاری برخوردار است، سیتاوی افزون بر استناددهی، قابلیت فیش‌برداری و قالب دهی به مقالات و زمان‌بندی کارها را نیز دارد. با قابلیت برنامه‌ریزی کارها در سیتاوی، زمان پایان هر کار تعیین می‌شود و به سادگی فهرست کارها قابل مشاهده است، همچنین سیتاوی این امکان را می‌دهد که تقسیم کار بین افراد گروه پژوهش انجام گیرد و مشخص شود چه کسی چه کاری را باید انجام دهد، چه کاری جدید و چه کاری تمام شده است و به کمک این نرم‌افزار، شیوه‌ی استناددهی به‌راحتی و به صورت خودکار قابل تغییر است. از سویی یکی از ویژگی‌های خوب نرم‌افزار سیتاوی امکان جستجوی دقیق و خوب این نرم‌افزار است.

این کتاب کوشیده است تا به صورت جامع و تفصیلی و در قالب خودآموز، نحوه‌ی کار با برنامه سیتاوی را شرح دهد. مطالب این کتاب در شش فصل گنجانده شده است. در ابتدا و در فصل نخستین، انواع پژوهش و فرآیند پژوهش توضیح داده شده است، موضوع فصل دوم شیوه‌ها و نرم‌افزارهای استناددهی است و به معرفی برخی از قابلیت‌های این نرم‌افزارها پرداخته شده است. معرفی برنامه سیتاوی، نحوه نصب برنامه و ساخت حساب کاربری و تنظیمات اولیه‌ی سیتاوی در فصل سوم بیان شده است و در فصل چهارم شیوه‌های مختلف استناددهی در سیتاوی و افزودن استناد به آن بیان شده است. در فصل پنجم روش افزودن و کار با فایل‌های پیوست، از جمله فایل‌های پی. دی. اف، تصاویر و جداول ارائه شده است. در فصل ششم نیز چگونگی ویرایش استناد توضیح داده شده است. در فصل پایانی انواع افزونه‌های سیتاوی و خطاهایی که ممکن است هنگام کار با برنامه سیتاوی روی دهد، آورده شده است.

بسیاری از مطالب این کتاب از راهنمای استفاده برنامه سیتاوی از تارنمای اصلی این برنامه گرفته شده است که البته این مطالب با بسیاری موضوعات دیگر درآمیخته شده است، به گونه‌ای که این نوشتار نمی تواند تنها نام ترجمه به خود گیرد.

امید است این اثر، گامی هرچند کوچک برای کمک به پژوهشگران و دانش‌پژوهانی باشد که به دنبال مدیریت بهینه‌ی دانش خود و استناددهی با ابزاری نوآورانه و کارآمد در انجام فعالیت‌های علمی، پژوهشی خود هستند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
16.۴۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
435 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۳۰:۰۰
نویسندهمحسن کلانتری
نویسنده دوملیلا احدی
ناشرآذرکلک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱۶.۴۹ کیلوبایت
۴۳۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
55,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مدیریت دانش و استناددهی با سیتاوی
مدیریت دانش و استناددهی با سیتاوی
محسن کلانتری
آذرکلک
0
(بدون نظر)
55,000
تومان