0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آموزش مجازی

معرفی، خرید و دانلود کتاب آموزش مجازی

ناشر:
هورین
درباره آموزش مجازی

جامعه را انسان‌ها می‌سازند و انسان‌ها را آموزش‌وپرورش. بی‌شک ارزشیابی موقعیت حال و آینده هر جامعه خودبه‌خود با سیستم آموزش‌وپرورش آن، مرتبط می‌شود. شناخت اهمیت حیاتی آموزش‌وپرورش در تحقق یافتن آرمان‌های ملی، موجب شده است که همه کشورها آن را در ردیف‌های اول اولویت برنامه‌های ملی قرار دهند.

درواقع تعلیم و تربیت همراه با آفرینش انسان می‌باشد، ولی درگذر زمان به‌طور مستمر، شکل و روش ارائه آن در حال تغییر بوده است. در دوره گذر از عصر صنعتی به عصر اطلاعات و ارتباطات، تعلیم و تربیت نسبت به دوران گذشته، هم ازلحاظ کمیت وهم کیفیت و سرعت ارائه، به‌طور چشمگیری دچار تحول شده است. ازجمله عواملی که منجر به این تحول شده است، فناوری اطلاعات، پدیده انفجار اطلاعات، رواج نشر الکترونیکی و اهمیت یافتن ارتباطات دوجانبه و چندجانبه می‌باشد. ازآنجاکه فناوری با سرعت پیش می‌رود و زندگی ما را تغییر می‌دهد، باید چاره‌ای بیندیشیم تا بتوانیم خود را با آن وفق دهیم و آن را در کنترل خود نگهداریم. دنیا به‌سرعت در حال تغییر است و روش‌های سنتی آموزش با اطلاعاتی بیش از توان مقابله خود روبروست.

رسالت سازمان‌ها به‌خصوص در این عصر، همگام‌سازی خود با سرعت تغییر و تحول در این دوره می‌باشد. آموزش‌وپرورش آینده مبتنی بر دانایی و قوه تفکر و قدرت خلاقیت است. نوآوری‌ها، آموزش انفرادی، استفاده از دانش و فناوری پیشرفته، آموزش از راه دور، استفاده از کامپیوتر و اینترنت و... ازجمله ویژگی‌های آموزش‌وپرورش در قرن ۱۲ خواهد بود.

قرن بیست و یکم قرن دانایی و قرن تغییر از جامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی است. در این قرن ما شاهد دنیایی خواهیم بود که راهبری آن را فناوری اطلاعات بر عهده خواهد داشت. این امر چالش‌های مهمی را برای کشورهای درحال‌توسعه ایجاد خواهد کرد که ازلحاظ فناوری اطلاعات با دنیای توسعه‌یافته فاصله دارند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
400.۰۰ بایت
تعداد صفحات
85 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۵۰:۰۰
نویسندهمحمد اصغری‌ترکامی
نویسنده دوممسعود آتش‌بار
ناشرهورین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
قیمت ارزی
1 دلار
قیمت چاپی
90,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۰۰.۰۰ بایت
۸۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
29,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آموزش مجازی
آموزش مجازی
محمد اصغری‌ترکامی
هورین
5
(1)
29,000
تومان