0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
محیط کاری و تحول دیجیتال

معرفی، خرید و دانلود کتاب محیط کاری و تحول دیجیتال

چالش‌های بخش دولتی
درباره محیط کاری و تحول دیجیتال

مفهوم صنعت ۴.۰ که به عنوان انقلاب صنعتی چهارم نیز شناخته می‌شود، انقلاب صنعتی جدید را مشخص می‌کند. صنعت برچسب ۴.۰ در سال ۲۰۱۱ ایجاد شد و از آن زمان این پدیده علاقه چشمگیری را در رابطه با معنای آن در حوزه دانشگاهی ایجاد کرده است.

(لیائو و همکاران ۲۰۱۷; کولوت و همکاران ۲۰۲۰)

به همین دلیل و برای شروع درک این پدیده و موضوعات مرتبط با آن که در این کتاب ارائه شده است، نگاهی گذرا به تاریخچه و مرور تعاریفی از این پدیده و موضوعات مرتبط ارائه شده در این کتاب ضروری است. بنابراین، منشاء صنعت ۴.۰ یا انقلاب صنعتی چهارم، از صنعت مفهومی آلمان ۴.۰ سرچشمه گرفت که عمدتاً به منظور ایجاد نامی برای رقابت پذیری بالای صنعت آلمان، به ویژه صنعت ساخت آن ایجاد شد. این برچسب در طول نمایشگاه تجاری آزمایشی صنعتی هانوفر مسه در سال ۲۰۱۱ گسترده شد. در حوالی این زمان، نیاز به توسعه رویکردهای مهندسی و کسب و کار جدید، (فایفر ۲۰۱۷) برای ارضای درخواست‌های مشتریان، بهبود مسیر تصمیم گیری و همچنین مقابله با چالش‌های مربوط به مدیریت منابع پدید آمد. (کاگرنمن و همکاران ۲۰۱۳)

این برچسب ابتکاری به زودی به یک پدیده مهم در چندین کشور تبدیل شد. به عنوان مثال، همانطور که توسط کمیسیون اروپا بیان شد، تقریباً ۱۵ ابتکار در سطح ملی اروپا در مورد روند صنعت ۴.۰ وجود داشت. این نه تنها یک موضوع اروپایی بود بلکه یک موضوع تتاثیرگذار و مرتبط برای کشورهای دیگر مانند چین و ایالات متحده بود. (پتریلو و همکاران ۲۰۱۸)

بنابراین، مفهوم صنعت ۴.۰ به سرعت در سطح جهانی گسترش یافت و یک بحث متحرک در حوزه‌های دانشگاهی و حرفه‌ای در مورد معنای آن و اثرات اقتصادی و اجتماعی آن باز کرد. تعاریفی از این بحث پدید آمدند که درک روشن‌تری از این موضوع حیاتی که در شالوده تغییر در جامعه ما، به طور کلی، و همچنین در نهادهای سازمانی، به طور خاص است، فراهم می‌کند.

در چنین زمینه‌ای، برخی از پلتفرم‌ها در سطح ملی صنعت ۴.۰ را تعریف کردند. برای مثال، در اتریش، به این صورت دیده می‌شود: «دیجیتال‌سازی و یکپارچه‌سازی کل زنجیره ارزش و به دنبال مکانیزاسیون، برق‌سازی و اتوماسیون به عنوان چهارمین انقلاب صنعتی. تغییر در تمام مراحل فرآیند تولید (زنجیره ارزش) در حال وقوع است. صنعت ۴.۰ به ادغام بالادستی و پایین دستی مانند تأمین کنندگان یا شرکت لجستیک و همچنین فرآیندهای داخلی شرکت مانند تهیه، تولید، فروش و نگهداری اشاره دارد. بنابراین، صنعت ۴.۰ منجر به بهره وری و انعطاف پذیری بالاتر، نوآوری بیشتر و حفظ منابع می‌شود.


  • متن کتاب -
کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
185 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۱۰:۰۰
نویسندهالئونورا ولیانتی
مترجمسمیه کریمی
مترجم دوممعصومه رجبی‌ پاپکیادهی
ناشرنمای علم
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
working environment and digital transformation challenges for the public
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۴ کیلوبایت
۱۸۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
100,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
محیط کاری و تحول دیجیتال
محیط کاری و تحول دیجیتال
چالش‌های بخش دولتی
نمای علم
0
(بدون نظر)
100,000
تومان