0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهنمای شکست خوردن

معرفی، خرید و دانلود کتاب راهنمای شکست خوردن

چرا و چطور شکست می خوریم
نویسنده:
الیزابت دی
درباره راهنمای شکست خوردن

ما در زندگی شکست می‌خوریم و گریزی از آن نیست، چه خوب است که «کتاب راهنمای شکست خوردن» در دسترس ماست که برای مواجهه با این امر کمکمان می‌کند. در بهترین شرایط نیز پیش می‌آید که کارها خوب پیش نرود و طرح و نقشه‌ای که در ذهن داریم با ناکامی مواجه شود. الیزابت دی این موضوع را به‌خوبی دریافته است. او می‌داند که در این دنیای پرهیاهو و سلطه‌ی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، چه فشاری به‌خاطر ناکامی‌ها و شکست‌ها به همه‌ی ما وارد می‌شود. در دنیایی که انسان کامل و پیروزی و موفقیت مانند بسته‌ای حاضر و آماده تبلیغ می‌شود. الیزابت دی می‌خواهد با زبانی ساده و روان به ما بگوید، شکست جزئی از زندگی است، باید آن را بپذیریم و می‌توانیم با آن کنار بیاییم. می‌توان بیاموزیم چطور با کمترین درد و دردسر شکست بخوریم و از آن درس بگیریم.

کتاب با عنوان کامل راهنمای شکست خوردن: چرا و چطور شکست می‌خوریم؟  (How to Fail: Everything I’ve Ever Learned From Things Going Wrong) سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. محسن بابایی و ملیحه دفنوک انجام ترجمه‌ی فارسی آن را برعهده داشته‌اند و انتشارات کتاب‌سرای نیک سال ۱۴۰۰ آن را به مخاطبان عرضه کرده است. این کتاب در دسته‌ی خودشناسی و خودسازی قرار می‌گیرد و خوانندگان فراوانی یافته است.

درباره الیزابت دی

الیزابت دی (Elizabeth Day) نویسنده، رمان‌نویس، پادکست‌ساز و خبرنگار انگلیسی شناخته‌شده که در سال ۱۹۷۸ دیده به جهان گشوده است. او در ایرلند شمالی بالیده و تحصیلات مقدماتی‌اش را گذرانده است. سپس به کوییز کالج کمبریح رفته و تاریخ خوانده است. او از نوجوانی دست به قلم بوده و در ۱۲ سالگی به جوان‌ترین ستون‌نویس دری ژورنال (Derry Journal) بدل شده است.

او از سال ۲۰۰۰ تا امروز به کار روزنامه‌نگاری اشتغال دارد و با نشریاتی چون تلگراف و آبزرور همکاری داشته است. او همچنین در سال ۲۰۰۴ جایزه‌ی خبرنگار جوان سال بریتیش پرس آواردز (British Press Awards) را و در سال ۲۰۱۲ جایزه‌ی پرس آواردز (The Press Awards) را از آن خود کرده است. دی در این پادکست مهمان‌های متخصص و ویژه‌ای را دعوت کرده است. او و مهمان‌هایش در خلال گفت‌وگوهای چالشی و جالبی مطالب را به مخاطبان ارائه می‌دهند.

دی از سال ۲۰۱۹ پادکست خود «چطور شکست بخوریم با الیزابت دی» را اجرا می‌کند که زمینه‌ساز نوشته شدن کتاب‌های راهنمای شکست خوردن و درک ارزش شکست شد. این پادکست برای او جایزه‌ی رایزینگ استار آوارد (Rising Star Award) را در مراسم بریتیش پادکست آواردز (British Podcast Awards) به ارمغان آورده است.

الیزابت دی از ۲۰۱۲ تاکنون رمان‌نویس پرکاری بوده و پنج کتاب داستانی را منتشر کرده است. سنگ، کاغذ، قیچی نخستین و مشهورترین رمان وی است. منتقدان معمولاً از داستان‌های او استقبال کرده و نقدهای مثبت بر آن‌ها نوشته‌اند.

چرا باید کتاب راهنمای شکست خوردن  را بخوانیم؟

  • ما باید بدانیم شکست خوردن و عدم موفقیت بخشی از زندگی است، هیچ گریزی نیز از آن نیست؛ بنابراین باید بدانیم چطور با آن کنار بیاییم. دانستن اینکه چطور باید شکست بخوریم به ما کمک می‌کند تا کمترین ضرر و بیشترین آموخته را در این مسیر به دست آوریم. کتاب الیزابت دی دقیقاً چنین رویکردی دارد.
  • شما در این کتاب با چگونگی و عوامل شکست آشنا می‌شوید. در واقع در می‌یابید چگونه باید شکست خوردن را درک و حتی پیش‌بینی کنید. این کتاب به ما یاد می‌دهد که چگونه در برابر هر شکست و تلخی آن از خود محافظت کنیم و این‌چنین شکست‌ها پله‌ای برای رسیدن به موفقیت‌های بعدی باشد.

در بخشی از کتاب راهنمای شکست خوردن می‌خوانیم

چهارساله بودم که خانواده‌ام به ایرلند شمالی نقل‌مکان کردند. ۱۹۸۲ بود و بحبوحه‌ی مشکلات. روزی نبود که در مراکز خرید و لابی هتل‌ها بمبی منفجر نشود. در راه مدرسه، مادرم مجبور بود در ایست بازرسی‌هایی که توسط سربازان مسلسل به دست گردانده می‌شد و استتار شده بود توقف کند. شب‌ها از اخبار تلویزیون صدای دوبله‌شده‌ی جری آدامز رهبر حزب سین فین پخش می‌شد که حتی برای من که بچه بودم همیشه عجیب بود.

چندین سال بعد که صدایش را شنیدن، کاملاً برایم مأیوس‌کننده بود. آن‌وقت‌ها، در ذهنم او از یک دارث ویدر خشن‌تر ساخته بودم؛ اما در واقع فقط حال و هوای یک معلم جغرافیا را داشت که حتی نمی‌توانست بچه‌های شلوغ ته کلاس را کنترل کند ضمناً من از اولین روز مدرسه به دلیل این که با لهجه‌ی دقیق و استاندارد انگلیسی صحبت کردم موردتوجه واقع شدم. من در شهر اپسوم انگلستان به دینا آمدم، محله‌ی حومه سوری که از جاهای دیگر شهر امن‌تر بود. هرساله دربی مسابقات سوارکاری در نزدیکی خانه ما برگزار می‌شد و مادرم تعداد زیادی از دوستان خانوادگی را به پیک‌نیک دعوت می‌کرد. سوارکار افسانه‌ای را دیدم که از اسبش افتاد و درحالی‌که رنگ صورتش مثل گچ سفید شده بود او را با برانکارد بردند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب راهنمای شکست خوردن

اگر این کتاب را خواندید، بهتر است مکمل آن را، یعنی درک ارزش شکست نیز بخوانید علاوه‌برآن به نظر کتاب‌های زیر نیز برایتان مناسب خواهد بود:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۵ مگابایت
تعداد صفحات
300 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۰۰:۰۰
نویسندهالیزابت دی
مترجممحسن بابایی
مترجم دومملیحه دفنوک
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
How to Fail:Everything I've Ever Learned From Things Going Wrong
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۵ مگابایت
۳۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
52,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهنمای شکست خوردن
راهنمای شکست خوردن
چرا و چطور شکست می خوریم
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
52,500
تومان