0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هوش آزمایی نوین تهران استانفورد بینه

معرفی، خرید و دانلود کتاب هوش آزمایی نوین تهران استانفورد بینه

روش اجرا، نمره گذاری و تفسیر
درباره هوش آزمایی نوین تهران استانفورد بینه
نسخه نوین هوش‌‌آزمای تهران- استانفورد- بینه به‌‌عنوان یکی از جامع‌‌ترین و کاربردی‌‌ترین ابزارهای اندازه‌‌گیری و سنجش سازه هوش بوده که در حیطه‌‌های روان‌‌شناسی و آموزش کودکان استثنایی مطرح شده است. با توجه به نسخه پنجم مقیاس‌‌های هوش استانفورد- بینه که در سال ۲۰۰۵ منتشر گردیده است و تجارب ارزشمند به دست آمده از تحلیل‌‌های روان‌‌سنجی هوش‌‌آزمای تهران- استانفورد- بینه (افروز و هومن، ۱۳۷۴)، نسخه نوین هوش‌‌آزمای تهران- استانفورد- بینه تدوین شده است. این ابزار مطابق با اصول و فنون روان‌‌سنجی در ایران استاندارد شده و می‌‌تواند نیمرخ هوشی را برای تمامی گروه‌‌های کودکان استثنایی ارائه نماید. با استفاده از نسخه نوین هوش‌‌آزمای تهران- استانفورد- بینه، توان تشخیص و شناسایی ناتوانی یادگیری به دست آمده و به راحتی می‌‌توان در برنامه‌‌ریزی مداخلات آموزشی- بالینی از اطلاعات مرتبط با نیمرخ هوشی آزمودنی، بهره‌‌مند شد. همچنین، در تشخیص و شناسایی کودکان با اختلال بیش‌‌فعالی توأم با نقص توجه کاربردهای فزاینده‌‌ای را به نمایش گذاشته است. لازم به ذکر است از آنجایی که دامنه سنجش ابزار حاضر با تأکید بر منحنی استاندارد Z، از ۵- تا ۵+ ( ۵Z±) را در بر می‌گیرد، از این‌‌رو، می‌‌تواند هوشبهر کودکان کم‌‌توان ذهنی (در سطوح مختلف عمیق، شدید، متوسط و خفیف) تا کودکان تیزهوش را مورد اندازه‌‌گیری قرار دهد؛ زیرا سؤالات ابزار مذکور با تأکید بر شاخص دشواری، از خیلی خیلی راحت تا خیلی خیلی سخت را در بر می‌‌گیرد. از سویی دیگر می‌‌تواند نیمرخ هوشی کودکان اُتیسم و اختلالات نافذ در رشد را نیز اندازه‌‌گیری کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
9.۶۱ مگابایت
تعداد صفحات
318 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۳۶:۰۰
نویسندهغلامعلی افروز
نویسنده دومکامبیز کامکاری
نویسنده سومشهره شکرزاده
ناشرانتشارات دانشگاه تهران
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۰/۲۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
15,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹.۶۱ مگابایت
۳۱۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
50 ٪
1
ستاره
25 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

به نظرم حتما کتاب فیزیکی رو بخرید. جداول وسط فصل که اصلا نشون داده نمیشه. جداول آخر فصل هم اینقدر بی کیفیته که اصلا نمیشه اعداد رو خوند.

2

کتاب خیلی بیشتر میتونست کاربردی باشه و ضعف های زیادی داره از جمله اینکه رابطه ی مشاغل و هوش بهر ها ی مختلف رو توضیح نداده.

2.5
(4)
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هوش آزمایی نوین تهران استانفورد بینه
هوش آزمایی نوین تهران استانفورد بینه
روش اجرا، نمره گذاری و تفسیر
انتشارات دانشگاه تهران
2.5
(4)
9,000
تومان