0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هشتمین عادت

معرفی، خرید و دانلود کتاب هشتمین عادت

از موثر بودن تا عظمت
نویسنده:
استفان کاوی
درباره هشتمین عادت

برای افرادی که می‌خواهند در نقش رهبر یا هر کسی که می‌خواهد آگاهی و درک خود را از خوب بودن و تأثیرگذاری بر افراد گسترش دهد کتاب «هشتمین عادت» نوشته‌ی استیون کاوی گزینه مناسبی است. او در این کتاب مفاهیمی را به روش ساده و کاربردی ارائه می‌کند تا درک و ارتباط با آن‌ها با تمرین‌ها میسر شود. این کتاب نه تنها برای رهبران و مدیریت کسب و کارها بلکه در برخورد با بیماری‌های، فرزند پروری، اعتمادبه‌نفس، زمینه تغییر در سازمان و تشکیلات و حتی اقداماتی در جامعه کاربردی است.

درباره کتاب هشتمین عادت

هشتمين عادت، نوشته‌ی استیون کاوی نویسنده‌ی موفق کتاب هفت عادت مردمان موثر است. کتاب هشتمین عادت ادامه كتاب هفت عادت مردمان مؤثر است. هشتمین عادت در سال 2004 منتشر شد. این کتاب در دسته کتاب‌های روانشناسی موفقیت و خودسازی قرار می‌گیرد. عادت هشتم، همان پیدا کردن صدای درونی‌مان و كمك كردن به ديگران است تا آن‌ها هم‌صدای درون خود را کشف کنند و به آن گوش دهند. کاوی در این کتاب خواننده را به مسیر امید و خوش‌بینی هدایت می‌کند. آنچه نویسنده روی آن تمرکز دارد رساندن افراد به وضعیتی بهتر آن‌هم با توانایی تمام‌نشدنی و گذر از درد و رنج و ناراحتی است. در کتاب عادت هشتم نویسنده می‌خواهد خواننده خود را از ویژگی تاثیرگذاری به سمت عالی بودن برساند و در نهایت به او توضیح دهد که با تاثیرگذاری چگونه می‌توان الهام‌بخش دیگران بود. مباحث روان‌شناسی و مدیریت کسب و کار این کتاب برای کارآفرینان جوان و علاقه‌مندان به دنیای کسب و کارهای دیجیتالی می‌تواند کاربردی باشد.

کتاب هشتمین عادت، آخرین اثر از استیون کاوی است که بسیار مورد توجه و تقدیر قرار گرفته و به زبان‌های مختلف در سراسر جهان ترجمه‌شده است. این کتاب در ایران با ترجمه‌ی اصغر اندرودی از سوی انتشارات البرز راهی بازار نشر شده است. کتاب هشتمین عادت مناسب گروه سنی بزرگ‌سال است و برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی خودسازی و موفقیت زمان کافی را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

درباره استیون کاوی

استیون ریچارد کاوی که نام او استفان کاوی نیز نوشته می‌شود، نویسنده و مدیر آمریکایی در سال 1932 متولد شد. او در دانشگاه هاروارد در رشته‌ی مدیریت درس خواند و مدرک دکترایش را در رشته‌ی آموزش‌های مذهبی از دانشگاه بریگهام یانگ کسب کرد.

بعد از تکمیل تحصیلات خود در همان دانشگاه محل تحصیلش به عنوان استاد رفتارهای سازمانی و مدیریت در تجارت مشغول به کار شد. کاوی سمت‌های مختلفی در دانشگاه داشته است. همچنین مدیریت روابط و دستیار رئیس دانشگاه بریگهام یانگ از سمت هایی است که او در آن‌ها مشغول بوده است.

ازجوایز و افتخارات زیادی که این استاد برجسته در زندگی خود ‎دریافت کرده می‌توان به جایزه‌ی کالج «توماس مور» برای خدمات به بشر، مرد صلح سال 1998، سخنگوی برتر 1999 و کارگزار بین‌المللی برتر سال 1994 اشاره کرد.

بیل کلینتون، رئیس‌جمهور وقت آمریکا در سال 1994 با کاوی چند ساعت جلسه داشت. بعد از این جلسه مشاوره کلینتون گفت که استفاده و بهره‌گیری از راهنمایی‌های استیون در ظرف مدت کوتاهی بهره‌وری آمریکا را چند برابر خواهد کرد. البته به شرطی که افراد این آموزه‌ها را به کار بگیرند.

بعد از انتشار اولین کتاب خود یعنی هفت عادت مردمان مؤثر در سال 1989 کاوی در جهان معروف شد. این کتاب در دنیای کسب و کار با فروشی بیش از 20 میلیون نسخه و ترجمه به زبان‌های مختلف رکورد عجیبی داشت و تا امروز در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا است.

در سال ۱۹۹۶ مجله‌ی تایم دکتر استیون کاوی را یکی از 25 شخصیت تاثیرگذار معرفی کرده است و مجلۀ فوربس کتاب «هفت عادت مردمان موثر» را یکی از ۱۰ کتاب برتر در حوزه مدیریت کسب‌وکار معرفی کرد.

استیون کاوی کتاب‌های پرفروش زیادی نوشته است که بیشتر آن‌ها در سطح جهان شهرت دارند. او اولین کتابش به نام «ریشه‌های معنوی روابط بشری» را سال 1970 منتشر کرد و پس از آن چندین و چند کتاب دیگر نوشته است. تعداد زیادی از کتاب‌های استفان کاوی در ایران ترجمه و منتشر شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌های «دفتر تمرین هفت عادت مردمان موفق»، «انسان‌های موثر: مدیریت و رهبری مبتنی بر اصول»، «هفت عادت خانواده‌های کامروا»، «اندیشه‌های روز مردمان موثر»، «7 عادت نوجوانان موفق»، «زندگی موثر»، «سرعت اعتماد» و «موفقیت در بحران، نتایج قابل پیش‌بینی در زمان‌های غیر قابل پیش‌بینی» اشاره کرد. استیون کاوی سال 2012 در آمریکا در گذشت.

در بخشی از کتاب هشتمین عادت می‌خوانیم

درزندگی هرکس، گاه پیش می‌آید که آتش درون خاموش می‌شود. این آتش سپس با رویارو شدن با انسانی دیگر، دوباره شعله می‌کشد. همه ما باید از کسانی سپاسگزار باشیم که شور درون ما را دوباره جان می‌بخشند.

آلبرت شوایتزر

زمانی که جوان بودم. سر و کارم با سرگروهی افتاد که بقیه زندگی‌ام به طور کامل شکل داد. تصمیم گرفته بودم مدتی از درس خواندن دست بکشم و وقتم را صرف خدمات داوطلبانه کنم. دعوتنامه ای برای رفتن به انگلستان به دستم رسید.

هنوز بیش از چهار و نیم ماه از ورودم نگذشته بود که رئیس نهادی که در آن کارمی کردم نزد من آمد و گفت: «مأموریتی تازه برای تو دارم. می‌خواهم به سراسر کشور سفر کنی و سرگروه‌های محلی را آموزش دهی.» یکه خوردم. من که بودم که به سرگروه‌هایی که دو یا سه برابر من سن داشتند آموزش دهم؟ او که تردید مرا دیده بود. به چشمانم نگاه کرد و گفت: «من به تو خیلی اعتماد دارم. تو می‌توانی اين کار را انجام دهی. اطلاعات لازم و کمک‌کننده برای آماده شدن جهت آموزش این سرگروه‌ها و تسهیل امکان تبادل اطلاعات آنان را با یکدیگر در اختیارت می‌گذارم.» اطمینان او قابلیت او در دیدن چیزهایی در من بیش از آنکه خودم دریافته بودم. اشتیاق او در اعتماد به من با دادن مسئولیتی که مرا به سوی توانایی‌ام سوق می‌داد قفل چیزی را در درونم گشود. آن مأموریت را قبول کردم و نهایت سعی و تلاش خود را به کار گرفتم. آن مأموریت از نظر جسمی، روحی، احساسی و معنوی بر من تأثیر گذاشت. رشد کردم. رشد دیگران را نیز دیدم. در اصول اساسی رهبری الگوهایی دیدم. وقتی که به کشورم بازگشتم. کاری که می‌خواستم همه عمرم را وقف آن کنم» کم کم یافتم: آزاد ساختن توانایی نهفته بشر. من قدرت«اظهارنظر»‌خود را یافتم. همان سرگروه من بود که به یافتن آن تشویقم کرد.

سرانجام پی بردم من تنها کسی نبودم که او چنین رفتاری با وی کرده است. اعتماد او به دیگران، قابلیت او در پیوند دادن ما با بینشی در مورد کارمان که به ما الهام و انگیزه بخشید. الگوی او در مجهز کردن ما به منابع قدرت بخش و اختیار دادن به ماء در قالب رهبران واقعی دارای امکان پاسخگویی و کارگزاری به ملاکی در کل سازمان ما بدل شد. ما راهبری و خدمات به دیگران را به همان شیوه آغاز کردیم؛ و نتیجه بسیار چشمگیر بود.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب هشتمین عادت اثر استیون کاوی بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی خودسازی و موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی سایت مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
8.۸۱ مگابایت
تعداد صفحات
480 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۶:۰۰:۰۰
نویسندهاستفان کاوی
مترجماصغر اندرودی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The ۸th habit from effective to graetness
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۱/۳۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸.۸۱ مگابایت
۴۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 20 مخاطب
5
ستاره
45 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
15 ٪
1
ستاره
15 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب بسیار خوبی بود و کلی درس درمورد روابط بین فردی در اجتماع، محیط کار و غیره یاد میده پیشنهاد میکنم اول کتاب هفت عادت مردمان موثر رو مطالعه کنید این جلد دوم اون کتاب حساب میاد

2

به نظر من ارزش خوندن نداره در مقایسه با کتاب هفت عادت. فقط تعدادی اصول مشخص و حرفهای تکراری و داستانهای معمولی رو یک جا جمع کرده و اصلا معلوم نیست چی میخواد بگه.

5

این کتاب برای افرادیست که می خواهند انسانیت خود را رشد ببخشند و از این راه موفقیت را تجربه کنند. بسیار عالی

1

ترجمه کتاب واضح و گویا نیست، برای فهم بعضی جملات، نیاز است چندین بار جمله خوانده شود.

2

از همین نویسنده، هفت عادت مردمان موثر رو خونده بودم،خیلی بهتر و گویاتر بود!

4

بسیار کتاب خوبیه ولی ترجمه بسیار ضعیف است

4

سلام. می شه کتاب صوتی این اثر رو هم بذارید؟

5

فوق العاده و کتابی برای تاثیر گذار بودن

2

ویرایش کتاب خیلی ضعیف هست

5

کتابهای استفان کاوی عالیه

نمایش 4 نقد دیگر
3.7
(20)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هشتمین عادت
هشتمین عادت
از موثر بودن تا عظمت
انتشارات البرز
3.7
(20)
10,000
تومان