0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ببر سفید
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب ببر سفید

درباره ببر سفید
یک داستان طنز و در عین حال تلخ و گزنده. داستان فروپاشی اخلاقی جوانی که به سنت ها و خانواده اش پشت می کند و موفقیت را در بیراهه ها می جوید. آراویند آدیگا نویسنده و روزنامه نگار هندی/استرالیایی است او در سال 2008 به خاطر اولین رمانش ببر سفید موفق به دریافت جایزه ا دبی بوکر شد. ببر سفید روایتگر داستان پسرکی روستایی به نام بالرام حلوایی است که پدرش سال ها کالسکه کش بوده اما او به جای ادامه راه پدر چای فروشی را بر می گیزند. او پس از مهاجرت به دهلی نو منافع خانواده اش را فدای منافع شخصی و رویاهایش می کند. بالرام در ادامه با تقلب، فساد و دروغگویی پیشرفت می کند و سرانجام به فردی پست و جنایتکار تبدیل می شود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
428.۰۰ بایت
تعداد صفحات
334 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۰۸:۰۰
نویسندهآراویند آدیگا
مترجمابوالفضل رئوف
ناشرنشر روزگار
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The white tiger
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۱۱/۰۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
105,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۲۸.۰۰ بایت
۳۳۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
84 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
0 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب عالیه! داستان زندگی یه آدم عادی مثل من و شماست که به دلیل فقر نگاهش به زندگی تغییر میکنه و به تدریج خودش هم عوض میشه. من نمیگم این داستان سقوط یا صعود این آدمه، خودتون بخونید و تصمیم بگیرید... داستان در هند اتفاق میفته و در کل در مورد "فساد" هست. هر نوع فسادی که فکرشو بکنین، اما اصلا محدود به هند نمیشه... حجم کتاب کمه (کمتر از ۲۰۰صفحه a۴) این ترجمه هم ترجمه خیلی خوبی بود. ولی بنا به موضوع داستان سانسور داشت. در خیلی از موارد این حذفیات به داستان و درک شما ازش آسیب نمیزنه پس نگرانش نباشین. وقت بذارین. بخونیدش. بهش فکر کنید.

5

بالرام حلوایی پسر یک روستایی هندی است با تخیل فعال اما رند که سعی میکند از ساختار سلطه جو طبقاتی سنتی هند و از خانواده ویرانگرش رها شود. در راه این رهایی چیز های زیادی را فدا میکند. این رمان ارتباط خوبی بین نویسنده و خواننده اش شکل میدهد. و ترجمه خوب این کتاب باعث جدب مخاطب میشود.

5

کتاب جز از کل که به نظر من یک شاهکار بود نامزد جایزه من بوکر بود و این کتاب برنده من بوکر ۲۰۰۸. برام سوال بود که این کتاب چقدر خوب است که جایزه را از جز از کل ربوده؟ بعد از اتمام کتاب فهمیدم هیچ چیز کمتر نداره!!!

5

خییلی کتاب جالبیه... فضا سازی داستان بقدری قوی هست که هند و فرهنگ و اداب رسومش رو درک می کنید...تغییرات تدریجی در شخصیت اصلی داستان و تصمیماتی که میگیره انقدر طبیعی هست که این تغییرات در هر یک از ماها هم ممکنه بوجود بیاد ....

5

خیلی کتاب جالبی بود،موضوعش خیلی جدید و جالب بود برام، کتابی درمورد فرهنگ و سبک زندگی مردمان طبقه فرودست هند، ترجمه خوب و روانی هم داشت، توصیه میکنم بخونینش، واقعا بدیع و نو بود.

5

من نمیتونم بگم از جز از کل بهتر بود. ولی قطعا بخاطر موضوعش و لمس فقری که به خواننده القا میکنه و واقعیت های زندگی امروزی لایق جایزه بوکر بوده و قطعا خوندنش خالی از لطف نیس

5

کتاب خیلی جالبیه !

4.7
(13)
52,500
٪50
26,250
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ببر سفید
٪50
ببر سفید
آراویند آدیگا
نشر روزگار
4.7
(13)
52,500
٪50
26,250
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر