0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دختری با هفت اسم: فرار از کره شمالی

کتاب صوتی
نویسنده:
درباره دختری با هفت اسم: فرار از کره شمالی

کره شمالی کشور رازآلود دنیاست. کشوری که فرار از آن برای بسیاری از شهروندانش نه آرزو که هدف است. دختری با هفت اسم: فرار از کره شمالی یکی از کتاب‌هایی است که یکی از این فرارها را روایت می‌کند. فراری که تصویر یکی از هولناک‌ترین دیکتاتوری‌های جهان در آن روایت شده است.

کتاب the girl with seven names  اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و باتوجه‌به موضوع جذاب و روایت گیرایش به صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز راه پیدا کرد. این کتاب در میان خوانندگان گودریدز هم محبوبیت بسیار زیادی دارد. داستان کتاب داستان دختری است که در یکی از مناطق مرزی کره شمالی با چین به دنیا آمد و بزرگ شد و قحطی دهه‌ی ۹۰ قرن گذشته میلادی را در این کشور تجربه کرد. او کم‌کم متوجه شد پروپاگاندای کره شمالی پر از دروغ‌هایی است که زندگی او و هم‌نسلانش را از بین برده است. سرانجام او در هفده سالگی اقدام کرد تا این کار را انجام دهد و موفق شد. او داستان پر دلهره این موفقیت و دستیابی به زندگی در دنیای جدید را در کتاب دختری با هفت اسم روایت کرده است. داستانی پر از تنش و دلهره که حتی گاهی خیالی به نظر می‌رسد.

کتاب دختری با هفت اسم خیلی زود در نقاط مختلف جهان ترجمه شد و در ایران هم طرفداران خودش را پیدا کرد. ترجمه‌های مختلفی از آن در کتاب‌فروشی‌های کشور موجود است که یکی از آن‌ها ترجمه بهاره رستمی است. خلاصه این ترجمه در قالب کتاب صوتی با صدای فرزانه فائزی در بازار کتاب ایران منتشر شده است. ناشر این اثر انتشارات کتابسرای نیک است و می‌توانید آن را در همین صفحه از فیدیبو از دسته‌بندی داستان و رمان دانلود کنید.

هیون سو لی کیست؟

Heonseo ley نویسنده و فعال حقوق بشر اهل کره شمالی است. او در سال ۱۹۸۰ در خانواده‌ای کوچک در هیسان کره شمالی متولد شد و در همین کشور بزرگ شد. این زن ۱۷ سال بعد توانست از این کشور بگریزد و در چین و کره جنوبی زندگی کرده است. او این روزها شهروند کره جنوبی است. این زن برای نجات مادر و برادرش بازگشت و دوازده سال بعد آن‌ها را هم به کره جنوبی برد. او در حال حاضر با خانواده‌اش در این کشور زندگی می‌کند.

دلایلی برای خواندن کتاب صوتی دختری با هفت اسم: فرار از کره شمالی

  • شناختن کشورهای مختلف دنیا برای داشتن درکی بهتر از جهان اطرافمان ضروری است و کتاب دختری با هفت اسم یکی از رازآلود کشورهای جهان را توصیف کرده است.
  • این کتاب داستان یک تلاش بزرگ است، هیچ‌کس مانند مردم کره شمالی درد و رنج زندگی در محیطی غیرانسانی را درک نکرده است و داستان موفق شدن او یک داستان انگیزه‌بخش است که به افرادی که در شرایط بد زندگی گیر افتاده‌اند نشان می‌دهد باید به گام‌هایی که برمی‌دارند مطمئن باشند.
  • روایت و لحن این کتاب بسیار جذاب و خواندنی است و ساعت‌های خوشایندی را برای خواننده ایجاد خواهد کرد.

در بخشی از کتاب صوتی دختری با هفت اسم: ‌ فرار از کره شمالی می‌شنویم

چهار سال اول عمرم را در خانواده‌ای پرجمعیت با چند خاله و دایی در استان ریانگ گانگ سپری کردم قرار بود بعد از ازدواج  پدر و مادرم خانه‌به‌دوش شویم و به‌خاطر پدر به شهرها و پادگان‌های مختلف کشور سفر کنیم، ولی آن چهار سال اول وابستگی عاطفی عمیقی نسبت به هیسان در من ایجاد کرد و این وابستگی تا آخر عمر رهایم نکرد.

استان ریانگ گانگ مرتفع ترین قسمت کره است. منظره کوه هایش در تابستان دیدنی است. زمستانهایی برفی و سرد

دارد. در دوران استعمار (۱۹۴۵-۱۹۱۰)، ژاپنی‌ها راه‌آهن و کارخانه‌های چوب‌بری را وارد کره کردند. بعضی روزها همه‌جا را بوی کاج‌های تازه بریده پر می‌کرد این استان هم اماکن مقدس انقلاب اطراف کوه پکتو، بلندترین قله کره شمالی را احاطه کرده بود و هم، برعکس محلی بود که تبعیدی‌های منطقه بی محصول بیکام از خانواده‌های خیانت‌کار به رژیم به آنجا فرستاده می‌شدند.

وقتی بچه بودم هیسان مکان جالبی برای زندگی محسوب می‌شد. نه به‌خاطر هیجانش هیچ جا در کشور ما صحنه تئاتر رستوران و خرده‌فرهنگ‌های به روزی نداشت. جاذبه شهر ما مجاورت آن به رودخانه باریک، یالو مرز باستانی کره و چین بود. در کشور بسته‌ای مثل کره شمالی، هیسان شهری در مرز جهان به نظر می‌رسید برای شهروندانی که آنجا زندگی می‌کردند، این شهر دریچه‌ای بود که از طریق آن انواع و اقسام اجناس خارجی عالی چه قانونی چه غیرقانونی و چه بسیار غیرقانونی وارد کشور می‌شد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی دختری با هفت اسم: فرار از کره شمالی

دختری با هفت اسم، داستانی از روایت سختی‌هایی است که جغرافیا بر افراد تحمیل کرده است و
آن‌ها را واداشته است گام‌های بزرگ بردارند. این دست داستان‌ها در دنیا بسیار زیادند. اگر از این کتاب لذت برده‌اید، در ادامه تعدادی از کتاب‌های جالبی که می‌توانید بخوانید را به شما معرفی خواهیم کرد:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
38.۳۱ مگابایت
مدت زمان
۴۰:۴۳
نویسنده هیون سو لی
مترجمبهاره رستمی
راویفرزانه فائزی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۸.۳۱ مگابایت
۴۰:۴۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.8
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
5
38 ٪
4
7 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
53 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

یکی از مزخرف ترین کتاب هایی بود که در عمرم دیدم بی محتوا بی سر و ته پرسشنامه امتحانی ی چرت بی سر و ته و مزخرف و بدرد نخور اینکه چطوری به این درک رسیدن که اینو ترجمه و بعد شنیداری کنن واقعا برام جای سواله!!!!

1

واقعا وقت گیر و مسخره بود ، هیج نکته ای نداشت و هیچ دستاوردی هم نداشت خب اینو که تو خلاصشم گفته بود پرسش نامه؟؟؟؟؟؟ اوکی بای .

1

ای بابا چرا فقط کتاب و معرفی میکنه خیلی مسخره اس اگه میدونستم نمیخریدم یه ستاره هم زیاده

5

فوق العاده زیبا، از سری کتاب هایی که زمانی که شروع کنید حتی یک لحظه هم نمی تونین اون رو کنار بذارین

5

روایتی مستند از تلاش و آزادی بود

1

بسیار بد

2.8
(13)
آموزنده 🦉 (1)
28,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دختری با هفت اسم: فرار از کره شمالی
هیون سو لی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
2.8
(13)
آموزنده 🦉 (1)
28,500
تومان