0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
روح آنا

معرفی، خرید و دانلود کتاب روح آنا

ناشر:
آذرفر
درباره روح آنا
در میان گروه موسیقی برای بار چهارم ویولون را در دست گرفت و شروع به نواختن کرد.احساس ترس و هیجان از لحظه‌ی ورودش به میهمانی جانش را به لبش رسانده بود.حتی موسیقی که تنها همدم و مایه‌ی آرامشش بود،حالا در این لحظه هیچ تاثیری روی او نداشت.هیچ‌ کس نمی‌دانست چه در قلب او می‌گذرد و نگاه نگرانش در هر فرصت کوتاه به دنبال چه می‌گردد.موسیقی به پایان رسید.گروه موسیقی از جایش برای استراحتی کوتاه بلند شد؛تعظیمی در برابر تشویق جمعیت کردند.باز هم قبل از پایین آمدن از سن نگاه پریشانش در میان میهمانانی که عده‌ی زیادی از آنان محو زیبایی این نوازنده بودند،می‌چرخید؛گونه‌های برجسته‌اش زیر این همه سنگینیِ نگاه و جمعیت قرمز شده بود.از پله‌ها پایین آمد. موهای فر مشکی ریخته شده روی لباس قرمزش جذابیتش را ۲ برابر می‌کرد؛پس از چند قدم جلو رفتن در میان مردمی که نمی‌شناخت و زبانی که نمی‌فهمید چشمان سبز زیبایش ناگهان روی مردی ثابت ماند. لبخند آشفته‌اش محو و نفس‌هایش تند شد.اشتیاق کودکانه‌ای در صورتش خودنمایی می‌کرد.نگاهش یک‌طرفه نبود.مردی بلند قامت و استوار با موهایی جوگندمی بود.چهار شانه،با چشمانی نافذ و ابروانی پر پشت،با لیوان نوشیدنی در دستش به او خیره شده بود.با اینکه برای آنا سخت بود،نگاهش را از او دزدید.این‌ بار با‌ رضایت و چهره‌ای بشاش، گویی که آنچه را می‌خواسته به دست آورده،به راهش ادامه داد.چشمانش را برای لحظه‌ای روی هم گذاشت و شش ماه قبل را به خاطر آورد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۸ مگابایت
تعداد صفحات
295 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۵۰:۰۰
نویسنده ندا هاشم زاده
ناشرآذرفر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
80,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۸ مگابایت
۲۹۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
71 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

رمانی جذاب با قلمی روان و پخته که جذابیت داستان رو چندین برابر میکنه. پرداخت به شخصیت های کتاب به بهترین نحو شکل گرفته به طوری که بین خواننده و شخصیت های کتاب ارتباط عمیقی شکل می گیره. همچنین انتقال احساسات و اهمیت موقعیت های داستان به خوبی به خواننده منتقل میشه در مجموع یک رمان بسیار عالی با داستانی جذاب و غیرقابل پیش بینی ، به هیچ وجه خواندن این رمان رو از دست ندید.

2

خوب بود، فضای آزمایشگاه رو خوب توصیف کرده بود ولی اتفاقات مهم خیلی ناگهانی و کوتاه بودن. و بیان عشق و عاشقی‌ها، صفحات زیادی رو اشغال کرده بود که بیشترش اضافه بود، برای چنین داستانی اگر مکان‌ها نام نداشتند، و افراد نام‌های خنثی داشتند که مشخص نمی‌شد به کجا و چه زمانی تعلق دارند، داستان قوی‌تری ایجاد می‌شد به نظرم.

5

من این کتاب رو از کتابفروشی تهیه کردم داستان جذاب و غیر قابل پیش بینی داشت پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو مطالعه کنید مطمئنا از اتفاقات غیر متتظره داستان خوشتان می آید .

3

ایده داستان خوب بود و پایانش غیر قابل انتظار اما وسطاش حوصله سر بر شد و دوباره آخرش اوج گرفت قلمش هم خیلی پخته نبود و غلط املایی داشت در کل ارزش یه بار خوندن رو داشت

5

داستان زيبا با پاياني غير قابل پيش بيني

4.3
(7)
12,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
روح آنا
روح آنا
ندا هاشم زاده
آذرفر
4.3
(7)
12,000
تومان