0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اثر مرکب

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اثر مرکب

(همراه تمرینات)
نویسنده:
دارن هاردی
درباره اثر مرکب

دارن هاردی در کتاب صوتی اثر مرکب، شیوه‌نامه جدیدی از موفقیت ارائه می‌دهد که کمتر در تبلیغات امروزه می‌بینیم. او به خوانندگان می‌آموزد که هیچ موفقیتی یک شبه به‌دست نمی‌آید و برای هموار کردن مسیر به سوی خواسته‌هایتان، لازم است قید وعده‌های پوچ را بزنید و یک برنامه جدی داشته باشید.

کتاب صوتی اثر مرکب (The Compound Effect)، یکی از کتاب‌های پرفروش دهه اخیر است که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. این کتاب بر یک ایده کلی استوار است که براساس آن، برنامه‌ریزی و داشتن هدف، مولفه‌های اصلی برای موفق شدن هستند. به بیان دارن هاردی، تبلیغات وسوسه‌برانگیزی که به شما وعده یک روزه لاغر شدن، پول‌دار شدن، محبوب شدن، جوان‌تر شدن و... را می‌دهند، بی‌پایه و اساس هستند.

این وعده‌های دروغین، فقط شما را از راهِ اصلی دور می‌کنند و هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت. پس چاره چیست؟ آنچه در به‌دست آوردن اهداف اهمیت دارد، داشتن برنامه‌ای منسجم و پایبند بودن به آن است. در واقع هیچ معجزه‌ای وجود ندارد که یک شبه شما را ثروتمند سازد. رسیدن به موفقیت اصولی دارد که دارن هاردی در این کتاب، آن‌ها را برای مخاطبانش شفاف کرده است.

نویسنده این کتاب را براساس تجربه‌های شخصی خود نوشته است. دارن هاردی جزو یکی از افراد سرشناس حوزه موفقیت است و راه‌کارهای نوینی را ارائه کرده است. این کتاب جزو یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز است و توانسته به فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد نیز راه پیدا کند. نسخه حاضر توسط «نیلوفر آهنگران» به فارسی ترجمه شده و انتشارات شنیدار، این کتاب را با صدای «مصطفی طالبیان‌مقدم» منتشر کرده است.

درباره دارن هاردی، نویسنده کتاب

دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده، سخنران و یکی از چهره‌های تاثیرگذار دهه اخیر، در سال ۱۹۷۱ در آمریکا متولد شد. این نویسنده محبوب به مدت هشت سال، ناشر و سردبیر مجله موفقیت بود و علاوه‌بر آن، چندین برنامه تلویزیونی تولید کرده است. او با الهام از زندگی افراد موفق و همچنین تجربه‌های شخصی خود، توانست استراتژی‌ها و روش‌هایی را برای موفق شدن ابداع کند و آن‌ها را به خوانندگان آموزش دهد. جالب است بدانید که هاردی، تجارت را از سن ۱۸ سالگی شروع کرد و از همان سنین جوانی، به درآمد بالایی رسید. کتاب اثر مرکب، مشهورترین اثر این نویسنده است که شهرتی جهانی دارد.

سه دلیل مهم برای شنیدن کتاب صوتی اثر مرکب

اثر مرکب یکی از کتاب‌های تاثیرگذار برای افرادی است که در تلاش برای پیدا کردن راهِ موفقیت هستند. این کتاب که در حوزه روانشناسی و توسعه فردی قرار می‌گیرد، به شما کمک می‌کند تا دید واقع‌بینانه‌ای نسبت به موفقیت و سختی‌های راه پیدا کنید. از دیگر فواید شنیدن این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شنیدن این کتاب به شما کمک می‌کند نسبت به وعده‌های بی‌اساسِ تبلیغات حساس شوید و آن‌ها را به راحتی باور نکنید.
  • با شنیدن این کتاب، مهارت لازم برای برنامه‌ریزی را به‌دست می‌آورید و می‌توانید در راستای رسیدن به آرزوهای خود، یک برنامه مدون تنظیم کنید.
  • اثر مرکب به شما تکنیک‌های کاربردی‌ای می‌آموزد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید راهِ پیش رو را با قوت بیشتری طی کنید.

در بخشی از کتاب می‌شنویم

چالش‌برانگیزترین جنبه اثر مرکب آن است که قبل از اینکه نتیجه‌اش را ببینیم، باید برای مدتی آن را به شکل مستمر و موثر ادامه دهیم. پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها این را می‌دانستند. شب‌هایشان را با آگهی‌های بیهوده تلویزیون نمی‌گذراندند. آگهی‌هایی مثل اینکه چگونه در عرض سی روز لاغر شویم یا چگونه در عرض شش ماه املاک بخریم. مطمئنم که پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایمان شش روز هفته را کار می‌کردند. از مهارت‌هایی که در جوانی آموخته بودند استفاده می‌کردند و تمام عمر همین شیوه را به کار می‌بستند. آن‌ها می‌دانستند که رمز موفقیت، کار سخت، نظم و انرژی‌ها و عادت‌های خوب است. جالب است که ثروت تمایل دارد که از روی یک نسل بپرد. پول فراوان معمولا منجر به روحیه‌ای بی‌شور و اشتیاق می‌شود که حاص آن سبک زندگی ساکن است. فرزندان افراد ثروتمند، معمولا این حالت را دارند. آن‌ها نظم، انضباط و چیزهایی را که برای تولید ثروت از ابتدا لازم است، ندارند. بنابراین، منطقی است که ارزش کافی برای پول قائل نیستند و نمی‌دانند که برای حفظ آن، چه کار باید انجام دهند. ما این ذهنیت را در فرزاندان خاندان سلطنتی، ستاره‌های سینما، مدیران شرکت‌ها و در حدی ضعیف در بین دیگر کودکان و بزرگسالان شاهد هستیم.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

به لطفِ کتاب‌هایی که در حوزه‌های روانشناسی، توسعه فردی و خودیاری منتشر شده‌اند، شما می‌توانید هر روز مهارت‌های درونی خود را تقویت کنید و زندگی سعادتمندانه‌ای برای خود رقم بزنید. اگر به اثر مرکب علاقه‌مند شدید و دوست دارید کتاب‌هایی که به فضای این کتاب نزدیک هستند را بخوانید یا بشنوید، پیشنهادهای زیر برای شماست:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
264.۱۵ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۴۸:۳۱
نویسندهدارن هاردی
مترجمنیلوفر آهنگران
راوی مصطفی طالبیان مقدم
ناشرانتشارات شنیدار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۶۴.۱۵ مگابایت
۰۴:۴۸:۳۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
86 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
13 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عالی

5

عالی

5

یکبار حتما گوش بدین

4.6
(15)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اثر مرکب
اثر مرکب
(همراه تمرینات)
انتشارات شنیدار
4.6
(15)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
20,000
تومان