0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بنویس تا اتفاق بیفتد

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

وقتی بدانید چه می خواهید، آن را بدست می آورید
ناشر:
سبکتو
درباره بنویس تا اتفاق بیفتد
بنویس تا اتفاق بیفتد یک راهنمای ساده و موثر برای تبدیل کردن رویاهای شما به واقعیت با استفاده از نوشتن است. این میکروکتاب به شما توضیح می‌دهد که چگونه با کمک نوشتن، اولین قدم برای دست‌یابی به اهدافتان را بردارید. خواهید دید که بعد از انجام این کار ساده، چگونه معجزه‌ها در زندگی شما یکی پس از دیگری رخ خواهند داد. این میکرکتابی است که شما قطعا به آن نیاز دارید و با تمرینات بسیار ساده‌ آن، هر روز به خواسته‌های ارزشمند خود نزدیکتر خواهید شد. بنویس تا اتفاق بیفتد یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز در سال ۲۰۰۱ بود و تا به امروز افراد زیادی توانستند با کمک این کتاب به اهداف و خواسته‌های خود برسند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
90.۶۸ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۵۱:۵۴
نویسندههنریت کلاوسر
مترجمگروه مترجمان
راویمهدی افشاریان
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۰.۶۸ مگابایت
۰۱:۵۱:۵۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 220 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
آموزنده 🦉 (2)
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
6 ٪
144 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بخش هایی از کتاب: اهداف خودتون رو یادداشت کنید. هر چیزی که می خواید با تمام وجود و از اعماق قلبتون بنویسید. این قدرت نوشته ی شماست که باعث میشه تا از درون اهداف نوشته شده ی خودتون پیامی به جهان ارسال کنید که ببین من کاملا آماده هستم و جهان پاسخ خودش و بصورت اتفاقات مختلف به شما میده که من در حال کار کردن روی اونها هستم.

5

الکی نیست که خداوند درقرآن به قلم وآنچه مینویسدسوگندمیخوردکافیه درک کنیدکه قلم چه قدرتی داره

4

من انوشتاری این کتابو داشتم و دوسش دارم، میکرو کتاب رو میگیرم برای اینکه خلاصه پر اهمیت ترینو کاربردی ترین مطالبه و در این زمینه اختصاص دادن شش دقیقه از زمان فایل رو برای توضیح راجع به میکرو کتاب، نویسنده و حتی درباره کتاب متوجه نمیشم!!! کاش در میکرو کتاب های بعدی و صوتی این موارد حذف بشه!!!!

5

سلام به همگی. باید بگم این کتاب از همه نظر عالیه. آرامشی که توی این کتاب هست واقعا من توی کتاب دیگه ای ندیدم. خیلی مفید و کاربردی هست و باید بهش ایمان بیارین تا توی زندگی تون اثرشو ببینین با تشکر از فیدیبو عزیز و گوینده این کتاب که واقعا صداشون بی نظیر هست . ممنون

5

این کتاب رو استاد عرشیانفر خیلی تاکید داشتند.

5

عالی بود نمیدونم این جمله از کیه ولی همیشه توی ذهن من مونده که میگه کم رنگ ترین جوهر ها از بهترین حافظه ها ماندگار تر است.پس بنویس تا فراموش نکنی

5

من تجربه نوشتن رویاهامو و رسیدن به اونا ازاین طریق رو داشتم حرف نداره

5

کتاب تاثیر گذاری بود،وقتی که احساس میکنم دارم از هدفم و رویاهام دور میشم،دوباره گوش میکنم که انرژی بگیرم.راوی هم فوقالعاده بود.

5

این کتاب را به عنوان شروعی برای تجربه ی قدرت نوشتن در تغییر گفت و گوهای درونی؛ دوست داشتم.به قول کتاب: نوشتن؛ احساسات پنهان پشت اضطراب را آشکار می کنه.هم چنین کتاب&#۳۴; قدرت شگفت انگیز عواطف شما &#۳۴;از&#۳۴; استر هیکس &#۳۴;در همین زمینه.

5

برای این کتاب اگه اشتباه نکنم یک کد تخفیف ۵ تومنی و ۲ ساعت وقت هزینه کردم ولی این کتاب سال ها تجربه و یک سبک زندگی زیباتر و با ارامش تر به من هدیه داد و قطعا یکی از بهترین کتاب هایی هست که توی عمرم خوندم?

نمایش 134 نقد دیگر
4.3
(222)
آموزنده 🦉 (2)
8,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بنویس تا اتفاق بیفتد
بنویس تا اتفاق بیفتد
وقتی بدانید چه می خواهید، آن را بدست می آورید
سبکتو
4.3
(222)
آموزنده 🦉 (2)
8,000
تومان