0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
در ستایش زندگی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی در ستایش زندگی

نویسنده:
مسیحا برزگر
درباره در ستایش زندگی

درباره‌ی کتاب صوتی در ستایش زندگی اثر مسیحا برزگر

برزگر در کتاب در ستایش زندگی از ما دعوت می‌کند که خویش را باور داشته باشیم و جلوی تحول و تغییر در مسیر مثبت را نگیریم. این کتاب دستورالعملی برای شادمانی، امید و کامیابی است و از دستوراتی ساده ساخته شده است که با پیروی از آن‌ها می‌توانیم نگرانی‌ها و دغدغه‌های بی‌مورد را در زندگی خود تشخیص دهیم و حذف کنیم.

مروری بر فصل‌های کتاب صوتی در ستایش زندگی

کتاب در ستایش زندگی در بیست و چهار فصل به همراه یک دیباچه نوشته شده است. در خوانش صوتی این کتاب برای کاربری راحت‌تر شنونده فصل‌های بلند به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم شده‌اند و فصل‌هایی که مدت زمان اندکی داشته‌اند با یکدیگر تجمیع شده و در قالب یک فایل جای گرفته‌اند. مجموعه‌ی فصل‌های این کتاب در نسخه‌ی صوتی نزدیک به هشت ساعت زمان دارند.

‌در بخشی از کتاب صوتی در ستایش زندگی می‌شنویم

اسارت ذهن تو را پژمرده می‌سازد. ذهن تو را شبیه خود می‌کند. اگر ذهن خسته‌ی تو به تو بگوید که خسته‌ای ساختار بدن تو، سلسله‌ی اعصاب تو و همه‌ی عضله‌هایت گفته‌ی ذهن خسته‌ی تو را می‌پذیرند. بنابراین تو نیز احساس خستگی می‌کنی. اگر ذهن تو علاقه واشتیاق نشان بدهد بی آنکه احساس خستگی کنی کار خواهی کرد. این کار و شرایط نیستند که تو را خسته و فرسوده می‌کنند بلکه یاس و تیرگی روح است که تو را از پا در می‌آورد. بدن ما به شدت تحت تاثیر شرایط ذهنی و عاطفی ماست. این ذهنیت ماست که شرایط بدنی ما را تامین می‌کند. دلمردگی زندگی ما را می‌کشد. همه‌ی زندگی در شور و سرمستی ما خلاصه می‌شود. آدم دلمرده اصلا زندگی نمی‌کند. آری در زندگی درد و رنج هست. اما درد و رنج هرگز نمی‌توانند بر شور و سرمستی انسان چیره شوند. شرایط بیرونی هیچ سلطه‌ای بر دل ما ندارند. دل ما تابع شرایط درونی ماست. ادیسون در کارگاه خویش ساعت‌های متوالی کار می‌کرد. شب که به خانه می‌آمد روی نیمکت اتاق دراز می‌کشید و همچون کودکی آرام به خواب می‌رفت. خوابی بی تشویش. او سه یا چهار ساعت می‌خوابید. آن‌گاه بیدار می‌شد. با نشاط و پر انرژی و آماده‌ی کار. او فرزند طبیعت بود. یعنی هماهنگ با طبیعت و خدا. او ذهن خود را از همه‌ی دغدغه‌های فرساینده خالی کرده بود. او کار می‌کرد و کار می‌کرد تا این‌که بدنش به خواب محتاج می‌شد. آن‌گاه بدن او به خواب می‌رفت و پس از خواب مورد نیاز باز برمی‌خواست و به کار مشغول می‌شد. ادیسون در زمینه‌های مختلف کار می‌کرد و هرگز احساس خستگی نمی‌کرد. او ارباب وجود خود بود و رمز سخت‌کوشی و خلاقیتش نیز در همین بود. آدم‌های بزرگ و خلاق جهان همگی به منبع پایان ناپذیر انرژی هستی متصل بوده‌اند. ما بالقوه توانایی بی‌کرانه هستیم.

 

‌درباره‌ی مسیحا برزگر نویسنده‌ی کتاب صوتی در ستایش زندگی

آثار مسیحا برزگر همگی راهنمایی برای نجات انسان روزمره‌ی امروز از زندگی فاقد معنا و تکراری‌اش هستند. برزگر اعتقاد دارد جهان‌بینی هر فرد و شناخت از خود وی، وابسته به تجربه و زندگی منحصر به‌فردی است که شخص تجربه می‌کند به همین دلیل فرد با زندگی و تامل در آن می‌تواند به تحول متعالی خویش دست پیدا کند. از آثار این نویسنده کتاب‌های زیادی در نسخه‌های صوتی و الکترونیکی در وبسایت فیدیبو برای دانلود و مطالعه وجود دارد. برزگر همچنین آثار ترجمه‌ی فراوانی با موضوعات مشابه نوشته‌های خود دارد که مطالعه‌ی آن‌ها برای کسب دیدگاه‌ و روش‌های خودشناسی در فرهنگ‌های غیرایرانی خالی از لطف نیست.

چرا باید کتاب صوتی در ستایش زندگی را خواند؟

کتاب در ستایش زندگی حلقه‌ی مفقوده‌ی شادمانی امروزه‌ی انسان است. راهی است برای گذار از زندگی کم سطح عصر حاضر که همه چیزش از غم گرفته تا اندیشه و شادمانی عمق چندانی ندارد. در ستایش زندگی دست خواننده را می‌گیرد و او را به همراه خود به اعماق اقیانوس زندگی‌اش می‌برد. جایی که خاطره‌ها و حیات واقعی او زیر گرد و غبار روزمرگی مدفون شده و به راحتی به چشم شخص نمی‌آید. برزگر به خواننده‌ی خود می‌آموزد که راز حیات در زندگی شخصی و خاص هر فرد نهفته است و هر کسی با جست و جو در زندگی شگفت آورش می‌تواند شور و امید فعالیت و تعالی را کسب کند.

 

 

انتشارات آوانامه کتاب صوتی در ستایش زندگی را عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

کتاب صوتی در ستایش زندگی در دسته‌ی کتاب‌های خودشناسی قرار دارد.

کتاب صوتی در ستایش زندگی مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

خوانش کتاب صوتی صوتی در ستایش زندگی را آرمان سلطان زاده به‌عهده داشته‌است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی در ستایش زندگی اثر مسیحا برزگر بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی خودشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
436.۸۶ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۵۵:۲۷
نویسندهمسیحا برزگر
راویآرمان سلطان زاده
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۷/۲۵
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۳۶.۸۶ مگابایت
۰۷:۵۵:۲۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (2)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
86 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

ممنونم از نویسنده کتاب که خوب که کمه عالی هست بارها و باره گوش دادم هربا که گوش میدهم بیشتر میفهمم خیلی کتاب خوبی هست حتما گوش بدین یا میتونین بخونین بخونین عالیه همینطور از اون کسی که با لحن خوب خونده که از گوش دادن خسته نمیشم بازم ممنونم

5

عالیههه واقعا اکثر کتاب های انگیزشی تمرکز روی خواستن ذهن خود آدم میکنن و اثری از خدا در حرفهایشان نیس، ولی اقای برزگر ترکیب این دو را رمز موفقیت و قدرت ما دونستن. خواستم حس خوبی که از خوندن کتاب بردم را باهاتون شریک شم

5

بینهایت باعث آرامش میشه. کتاب یک ریتم عالی داره. سرتاسر این کتاب انرژی بخش هست. نمونه خارجی مثل این کتاب ندیدم. در خط به خط کتاب انرژی مثبت هست

5

در حال خواندنش هستم و فعلا که کتاب بسیار خوبی هست. ممنون

5

این کتاب فوق العاده ست .مسیحا برزگر تمامی کتاب هایش عالی است

5

عالی عالی عالی ، حتما بخونید ، چکیده ایی از چندین کتاب

5

مسیحا برزگر، شمیم خنک زندگی است.

5

چقدر زیبا و دلنشین...آرام بخش

5

کتاب خوبی هست

5

زیبا، عارفانه و حقیقی

نمایش 2 نقد دیگر
4.8
(15)
آرامش‌بخش 🌱 (2)
84,000
٪30
58,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
در ستایش زندگی
در ستایش زندگی
مسیحا برزگر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
در ستایش زندگی
٪30
در ستایش زندگی
مسیحا برزگر
آوانامه
4.8
(15)
آرامش‌بخش 🌱 (2)
84,000
٪30
58,800
تومان