0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زندگی خود را دوباره بیافرینید
٪10

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی زندگی خود را دوباره بیافرینید

درباره زندگی خود را دوباره بیافرینید
«زندگی خود را دوباره بیافرینید» اثری مشترک از دکتر جِفری ای. یانگ و جانت اس. کلوسکو در زمینه خودیاری و موفقیت است. اختلالات شخصیتی نابودگر شخصیت شما هستند؛ الگوهایی در تمام طول زندگی شما که حس نارضایتی عمیقی را برای افراد به وجود می‌آورند. افرادی که دچار اختلالات شخصیتی هستند، علاوه بر علائمی خاص همچون افسردگی و اضطراب که گریبان‌گیرِ آنهاست، از مشکلات طولانی‌مدت در زندگی خود نیز رنج می‌برند. اغلب در روابط شخصی خود ناراضی و همواره در کار خود ناموفق هستند. کیفیت کلی زندگیِ آنها معمولاً پایین‌تر از حد انتظار آنهاست. گسترشِ شناخت‌درمانی نیز به منظور رسیدگی به همین الگوهای دشوار و تکرارشونده بوده‌است. در مواجهه با مشکلات شخصیتی، در این کتاب نه تنها علائم بسیاری همچون افسردگی، اضطراب، سراسیمگی، اعتیاد، اختلالات غذایی، مشکلات جنسی و بی‌خوابی را معرفی می‌کنیم، بلکه با الگوها و باورهای مدیریتی که نویسندگان این کتاب از آنها تحت عنوانِ الگو یا «تله» یاد می‌کنند نیز آشنا خواهیم شد. متخصصین شناخت‌درمانی دریافته‌اند که نشانه‌های خاصی هستند که به احتمال وجودِ مشکلِ در سطحِ الگو اشاره می‌کنند. «زندگی خود را دوباره بیافرینید»، به یازده نکتهٔ مهم از این الگوهای شخصیتیِ تکرارشونده و نابودگر که در این کتاب از آنها تحت عنوان تله‌های زندگی یاد می‌شود، اشاره می‌کند. این کتاب، عوامل پیچیده را نفی کرده و عوامل ساده و قابل فهم را جایگزین آنها می‌کند. خواننده به راحتی می‌تواند معنای تله‌های زندگی را درک کند و به سرعت تله‌های زندگی خود را شناسایی کند. به کمک مجموعه‌ای غنی از پرونده‌های مختلف که از دل تجربه‌های حقیقیِ درمانگاهی بیرون کشیده شده، به خواننده کمک می‌شود تا از دیدگاه شخصی به تله‌های زندگی نگاه کند. علاوه بر این، تکنیک‌هایی که نویسندگان این کتاب به ارمغان می‌آورند، تکنیک‌هایی قدرتمند در جهت ایجاد تغییر نیز هستند. این اثر تکنیک‌های کاربردی را برای غلبه بر دردناکترین مشکلات تمام زندگی ما ارائه می‌دهد.. این کتاب نمایانگر نگرش ژرف و دلسوزانه و بینشِ درمانیِ نویسندگان آن است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۰۵ گیگابایت
مدت زمان
۱۹:۳۹:۴۰
نویسنده جفری ای یانگ
نویسنده دوم فری ای یانگ
نویسنده سوم جانت اس کلوسکو
مترجم ساره حسینی عطار
راویسپیده فلاح
ناشرنشر شمشاد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
250,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۰۵ گیگابایت
۱۹:۳۹:۴۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 165 مخاطب
پربار 🌳 (2)
آموزنده 🦉 (2)
5
ستاره
27 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
27 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
29 ٪
116 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

با سلام،من یک مرد ۳۸ ساله، متاهل، دارای یک فرزند ۷ساله، کارشناس ارشد برق هستم، این کتاب رو روانپزشکم معرفی کرد و به طور کامل مطالعه کردم، خیلی کتاب خوبی در حوزه روانشناختی و روان درمانیه، صدا و سرعت گوینده ش هم عالیه، کتاب اول به تله های روانی که همه ما توش گرفتاریم می پردازه، بعد اونا رو ریشه یابی کرده و راه رویارویی و به نوعی درمانش که قطعا برای ما آسان نخواهد بود رو بیان می کنه، مدتها دنبال چنین کتابی بودم که خوشبختانه پیداش کردم ولی یکم دیر. با مطالعه این کتاب تونستم همسرم رو که مدتهاست میخواد جدا بشه رو با تغییر در خودم، به زندگی بازگردونم، یا اینطور بگم حالا دیگه اگر هم بره، آسیب خاصی نمی بینم، شرایط بهتر شده، به زوج ها پیشنهاد می کنم قبل از تصمیم به جداشدن، حتما این کتاب رو مطالعه کنن، البته نباید انتظار داشت اونی که زندگیشو نمی خواد بیاد این کتاب رو بخونه و اتفاقا اونی که شوکه شده و زندگیشو میخواد باید این کتاب رو مفصلا بخونه تا از شوک دربیاد و گاها بتونه جای طرفین رو عوض کنه و قویآ بازی کنه.

2

کتاب خیلی قوی و خوبه، ولی بهتون پیشنهاد میکنم که از دکتر مجتبی شکوری بخواین این کتاب رو بخونه و کتاب صوتی رو با صدای ایشون منتشر کنید، قطعا فروش خیلی بیشتر و بهتری خواهد داشت. دکتر شکوری اصلا مدل صحبت کردنش مثل ادبیات این کتابه، برای همین شنونده خیلی سریعتر، عمیق‌تر و طولانی مدت تر با کتاب ارتباط میگیره. بعلاوه اینکه خیلی خوب کتاب رو از بر هست و مسلط تر روایت میکنه.

3

راوی خودش نمی فهمه چی داره می خونه! اعراب گذاری اشتباه. اعمال استرس و تاکید بصورت نادرست و نابجا. افتضاحه خوندنش شنونده را کاملا گیج می کنه. حیف از این کتاب خوب.

1

لطفا با صدای راوی دیگری منتشر کنید

1

راوی باید اطلاعات روانشناسی کافی برای درست خواندن اصطلاحات داشته باشد و همچنین بتواند طوری متن رابفهمد که این درک را در خواندنش به شنونده منتقل کند . راوی این کتاب، این دو نقص و اشکال را داشت.و همچنین لحن خواندن مناسب رمان بود نه کتاب روانشناسی.

3

کتاب بسیار عالی و مفیدیه اما نمونه صوتی رو که گوش کردم ترجیح دادم نسخه متنی رو تهیه کنم ، صدا واقعا ازارم داد .

1

درود، خانوم راوی ممنون از وقتی که گذاشتید و تلاشی که کردید اما نیاز دارید روی لحن سخن گفتنتون و نحوه‌ی ادای کلمات کار بکنید، انگار داریم تبلیغ گوش میدیم نه کتاب، سعی کنید روی تکنیکهای کلامی کار بکنید اگر میخواید که راوی موفقی باشید نیاز به تمرین بیشتر دارید، در غیر این صورت بهتره کار دیگری انجام بدید، مثل دوبله‌ی انیمیشن، راوی کتاب نیاز به داشتن تسلط به روی لحن و کلام داره ...

1

كتاب خوبيست ولي صداي راوي اصلاً امناسب نيست!!

3

سلام راوی محترم اجازه بدهید نظر دوستان را کامل تر کنم صدای شما ایرادی نداردو خیلی خوب است ولی قبول بفرمایید این صدا برای کتاب های احساسی عاطفی به ویژه کودکان و نوجوانان خیلی عالی است یقین می دانم اگر آن را تجربه بفرمایید بسیار بسیار موفق تر از کتاب برای بزرگسالان خواهیدبود به امید سربلندی و شاهد پیروزی شما .درامان خدا باشید??

3

صدای راوی اصلا مناسب کتاب نیست، یاد فرودگاه افتادم.اینهمه پیچ و تاب صدا اصلا لازم‌نبود.

نمایش 106 نقد دیگر
3
(167)
آموزنده 🦉 (2)
55,000
٪10
49,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
زندگی خود را دوباره بیافرینید
زندگی خود را دوباره بیافرینید
فری ای یانگ

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زندگی خود را دوباره بیافرینید
٪10
زندگی خود را دوباره بیافرینید
جفری ای یانگ
نشر شمشاد
3
(167)
آموزنده 🦉 (2)
55,000
٪10
49,500
تومان