0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مرد داستان فروش
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مرد داستان فروش

درباره مرد داستان فروش
- داستان در دل داستان نویسنده پرآوازه کتاب «دنیای سوفی»، یوستین گوردر در سال ۲۰۰۱ کتاب «مرد داستان‌فروش» را به دوست‌داران کتاب عرضه کرد. این کتاب برخلاف دیگر کتاب‌های وی که حول و حوش مسائل فلسفی و پاسخ به پرسش‌های فلسفی‌ست؛ به روایت داستانی با ساختار مدرن می‌پردازد. گوردر در این اثر به روایت زندگی مردی می‌پردازد که از قوه تخیل بالایی برخوردار است و داستان‌هایی در ژانرهای مختلف خلق می‌کند اما خودش هرگز دست به قلم نمی‌شود، داستانی نمی‌نویسد و ایده‌هایش را به نویسنده‌های جوان می‌فروشد. به گفته مترجم کتاب «خانم خرمی پور»، در آلمان و سایر کشور‌های اروپایی مرد داستان فروش و دنیای سوفی از پرفروش‌ترین آثار این نویسنده‌ نروژی محسوب می‌شود. - دنیایی پر از داستان کتاب صوتی «مرد داستان فروش» توسط نشر صوتی آوانامه تولید و منتشر شده، که آرمان سلطان‌زاده داستان زندگی نویسنده‌ای با قلمی متفاوت را روایت می‌کند. - نویسنده‌ی فلسفی یوستین گوردر در سال ۱۹۵۲ در نروژ دیده به جهان گشود. وی رمان‌نویس و خالق داستان‌های کوتاه فلسفی برای نوجوانان و جوانان می‌باشد. گوردر فارغ‌التحصیل رشته الهیات، فلسفه و ادبیات از دانشگاه اسلو است و به مدت ده سال در دبیرستان‌ها به تدریس مشغول بود. معروف‌ترین رمان وی دنیای سوفی است که فیلم و بازی‌ای هم با اقتباس از این کتاب ساخته شده است. از دیگر آثار وی می‌توان به مرد غیرقابل اعتماد، قصری در پیرینه، دنیای انا و... اشاره کرد. - برشی از کتاب همیشه این مساله برایم مطرح بوده که تا جای ممکن ایده‌ایم را -که بعدها آن را سوژه یا موضوع نامیدم- جمع کنم. شاید من با آن شکارچی قابل مقایسه باشم که به نظر او شکار حیوانات کمیاب بسیار عالی است، اما نمی‌خواهد که خودش شاهد تکه تکه و پخته شدن و از ریخت افتادن شکارش باشد. یک چنین شکارچی‌یی حتی می‌تواند گیاه‌خوار هم باشد و البته که بین شکارچی ماهری بودن و گیاهخواری هیچ تناقضی وجود نداردالبته این احتمال هم وجود دارد که او رژیم داشته باشد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
468.۹۷ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۳۱:۰۵
نویسندهیوستین گوردر
مترجم مهوش خرمی پور
راویآرمان سلطان زاده
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۶/۰۵
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۶۸.۹۷ مگابایت
۰۸:۳۱:۰۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 28 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
17 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
10 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

من نظرم رو گفتم ولی گویا ثبتش نکردن. با اینکه من این نویسنده رو خیلی دوس دارم و بیشتر کتبشون رو خوندم اما این کتابشون بشدت خسته کننده بود و حرف چندانی نداشت.

5

گمونم باید عشق به نوشتن تو وجودمون باشه تا بتونیم اون اندازه که شایسته ی این کتابه ازش لذت ببریم... بنظر من فوق العاده بود و اینکه ناراحتم که تمام شده

3

خب به نسبت کتابهای دیگه نویسنده داستان یکنواختی داره ولی اجرای آرمان سلطان زاده کتاب رو جذاب. خواندنی میکنه و میشه ادامه دادش

5

عاشقشم... واقعا دوست داشتنی بود و به شدت متفاوت. از گوینده هم ک نگم مثل همیشه عالی بود. از آقای سلطان زاده غیر از این انتظار نمی‌رفت ??

2

راوی که مثل همیشه عالی بود ولی کتاب هیچ حرفی برا گفتن نداشت داستان هم ملالت بار و بیهوده . وقت تلف کردن بود کاملا .

2

با احترام به نویسنده، این کتاب برخلاف راز فال ورق و دنیای صوفی ، کسل کننده هست و کشدار، در کل خیلی خوب نبود

2

برای من کمی خسته کننده بود داستان خیلی فراز و فرود نداشت و کمی یکنواخت جلو میرفت

5

عالی. داستان بسیار خوب و اجرای آقای سلطان زاده هم مثل همیشه عالی.

4

خیلی خسته کننده بود حتی صدای اقای سلطان زاده هم نتونست درستش کنه

5

سبک جدیدی داره و راوی هم به جذابیتش خیلی کمک کرده

نمایش 2 نقد دیگر
3.8
(28)
89,000
٪30
62,300
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
مرد داستان فروش
مرد داستان فروش
یوستین گاردر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مرد داستان فروش
٪30
مرد داستان فروش
یوستین گوردر
آوانامه
3.8
(28)
89,000
٪30
62,300
تومان