0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آزمون های ورودی مدارس نمونه دولتی  نهم به دهم

معرفی، خرید و دانلود کتاب آزمون های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم

درباره

مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان از نظر آموزشی و دبیران سطح بالاتری دارند و افرادی که در این مدارس تحصیل می‌کنند از امکانات آموزشی بیشتری برخوردار هستند و به طبع سطح بالاتری خواهند داشت و همچنین شانس بیشتری برای برای قبولی در رشته‌ی دلخواه و دانشگاه‌های برتر را در کنکور سراسری خواهند داشت. از این جنبه برای دانش‌آموزان علاقه‌مند مهم است که بتوانند در این مدارس تحصیل کنند. نحوه‌ی ورود به مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان از طریق آزمون ورودی این مدارس است که در پایان هر سال تحصیلی برای ورود از پایه‌ی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می‌شود. دانش‌آموزان با شرکت در این آزمون، سطح علمی خود را با دانش آموزان دیگر می‌سنجند و درصورت کسب حدنصاب نمرات می‌توانند تحصیل خود را در این مدارس آغاز کنند. قبولی در این آزمون‌ها علاوه بر اینکه نیاز به تسلط کافی به مطالب کتاب‌های درسی دارد نیازمند آشنایی با تست‌زنی و همچنین سوالات آزمون‌های گذشته است. کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی توسط انتشارات خیلی سبز به همین منظور تهیه شده است.

درباره کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه‌دولتی – نهم به دهم

این کتاب که توسط حسین ابوالفتح‌زاده، رمضان عباسی و میثم پریش تألیف شده است شامل آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی سال‌های گذشته مربوط به ۳۱ استان و شهر تهران است.

لازم است تا داوطلبان شرکت در این آزمون‌ها پس از شناخت مواد آزمون منابع مناسب و مفیدی را برای مطالعه انتخاب کنند تا برای رقابت با دیگر دانش‌آموزان آماده شوند. سوالات آزمون‌های مدارس نمونه دولتی شامل مباحثی است که در کتب درسی مطرح شده و جزئیات آن شامل محدوده‌ی سوالات، تعداد و ضریب آن‌ها هرسال در دفترچه‌ی ثبت‌نام آزمون مدارس نمونه دولتی قید می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند با مطالعه‌ی این دفترچه از جزئیات برگزاری آزمون مطلح شوند.

علاوه بر مطالعه‌ی مطالب کتب درسی، مشاهده‌ی سوالات آزمون‌های سال‌های گذشته می‌تواند باعث آمادگی بیشتر داوطلب برای حضور در جلسه‌ی آزمون ورودی باشد. انتشارات خیلی سبز که کتاب های کمک‌آموزشی متنوعی را منتشر کرده است این کتاب را برای آشنایی دانش‌آموزان مقطع نهم با سوالات آزمون دوره‌های گذشته منتشر کرده است که می‌توان گفت این کتاب بهترین کتاب برای قبولی در نمونه دولتی نهم است که می‌توان در کنار مطالعه‌ی کتب درسی از آن استفاده کرد. سوالات این کتاب همگی از آزمون‌های استان‌ها و شهرهای مختلف کشور هستند و مؤلفان تلاش کرده‌اند تا جواب‌هایی که برای سوالات ارائه می‌کنند قابل فهم، روشن و در عین حال خلاصه باشد.

برای آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با ساختار آزمون‌ها، عین سوالات آزمون‌ها آورده شده است و برای تمام سوالات پاسخ‌ها کاملاً علمی و تشریحی درنظر گرفته شده است. از طرفی پرسش‌ها به صورت موضوعی طبقه‌بندی شده تا با توجه به میزان آمادگی بتوانید به آن‌ها پاسخ دهید. همچنین از ویژگی‌های پاسخنامه‌ی این کتاب درج نکات کلیدی و طلایی است که باعث یادگیری بیشتر می‌شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود بخش پاسخنامه با دقت بیشتری مطالعه شود.

لازم به توضیح است طبق بخشنامه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰-۹۹، آزمون مدارس نمونه دولتی و آزمون تیزهوشان ادغام شده و آزمون یکسانی برای ورود به این مدارس برگزار شده و فرآیند ثبت‌نام، منابع مورد نیاز، زمان برگزاری آزمون و دیگر جزئیات بصورت مشترک خواهد بود.

شما می‌توانید برای دریافت نسخه‌ی الکترونیکی PDF کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم و همچنین ششم به هفتم و دیگر کتاب‌های کمک‌درسی مانند ریاضی نهم، علوم تجربی نهم و... اپلیکیشن فیدیبو را دریافت کرده و یا به وبسایت فیدیبو مراجعه کنید.

کتاب آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب تست نمونه دولتی نهم به دهم برای آمادگی دانش‌آموزانی است که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و مدارس تیزهوشان را دارند تهیه شده است و باید مد نظر داشته باشند که ابتدا نیاز است تا مطالب کتب درسی را یاد بگیرند و سپس با دیدن سوالات و پاسخ‌های آزمون‌های گذشته تجربه و آمادگی بیشتری برای شرکت در آزمون اصلی بدست بیاورند. همچنین انتشارات خیلی سبز کتاب دیگری برای آزمون‌های نمونه دولتی ششم به هفتم و همچنین تیزهوشان ششم به هفتم منتشر کرده است.

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 291 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
سخت‌خوان 💎 (1)
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
13 ٪
124 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من توی آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ قبول شدم با این کتاب من کامل دانلود کردم خودم زحمت کشیدم و درس خوندم و تست زدم توی هیچ دوره ای و کلاسی شرکت نکردم و تلاش های خالصانه خودم بود که باعث شد من به اینجا برسم کسانی که می‌خوان تلاش کنند واقعا این کتاب به درد میخوره و کمک می‌کنه هیچ وقت امیدتونو از دست ندین

1

چرا باید به درس خوندن هم پول بدیم چرا ریگان نیست الان من نمیتونم بخرمش

5

سوالاتش در حد کتابه. ریاضی و علومش یکم بالاتر از حد کتابه. تمامه سوالا جواب تشریحی داره و گفته این سوال مربوط به کدوم درسه 👌🏻 من که راضیم

4

خیلی دزدین.پول منو برگردونین

5

عالی

1

نمونه واقعا بده چون باعث میشه افرادی که در نمیان احساس پوچی و بی ارزشی کنن به جای نمونه سطح مدارس را بالا ببرید

5

کتاب خیلی خوبیه???

5

سلام یکی بیاد بهم بگه چه شکلی میتونم بخرمش🥴🥴🥴🥴 لطفا بگید پاسخ نامه هم داره یا نه

1

همین یکی هم زیادسه هیف اون همه حافظه گوشی ونت

5

سلام. انشاالله برای آماده شدن برای امتحانات نهایی مدرسه خوبه. من هنوز کامل نخوندمش اما برای پیشرفت انشاالله که خوب باشه. اما

نمایش 114 نقد دیگر
4.1
(292)
آموزنده 🦉 (1)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آزمون های ورودی مدارس نمونه دولتی  نهم به دهم
آزمون های ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم
رمضان عباسی
انتشارات خیلی سبز
4.1
(292)
آموزنده 🦉 (1)
15,000
تومان