0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خانم موش مغرور

معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی خانم موش مغرور

ناشر:
آوارسا
درباره خانم موش مغرور
روزی روزگاری در یک جنگل زیبا خانم موشی زندگی می‌کرد. خانم موش فکر می‌کرد زیباترین موش دنیاست و هیچ کس از او زیباتر نیست. یک روز که خانم موش باغ جلوی خانه اش رو جارو می‌کرد یک سکه پیدا کرد. تصمیم گرفت به بازار بره و با سکه یک لباس زیبا برای خودش بخرد…
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
14.۶۱ مگابایت
مدت زمان
۱۰:۲۲
نویسنده ود پراکاش چاولا
مترجمآرزو رمضانی
راویالهه فقیهی
ناشرآوارسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۴/۰۶
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۴.۶۱ مگابایت
۱۰:۲۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 201 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
5
ستاره
35 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
31 ٪
127 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتابی ضعیف و با محتوای سخیف و نامناسب برای کودکان! با توجه به اینکه کودکان از کتاب‌هاشون الگو می‌گیرند، خوب است به محتوای کتاب‌ها دقت زیادی شود. خانوم موش مغروری که خودشو با بهترین لباسش تزئین می‌کنه و توی باغ می‌گرده که با نمایش خودش، همسری پیدا کنه! همه حیوانات مذکر باغ هم با دیدن زیبایی‌ش جذبش می‌شن و پیشنهاد ازدواج می‌دن! دست آخر کسی رو انتخاب می‌کنه که صدای جذاب و تیپ جالبی داره و ... . آخرش هم تنها اشتباهش به زعم نویسنده، غرورش بوده که فکر کرده خوشگله! این کتاب چه خاصیتی برای کودکانمون داره واقعا؟!

1

افتضاح بود. بدرد ۴ ساله ها هم نمی خوره. اصلن موضوع ازدواج بدرد بچه ها نمی خوره 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎 خب منم بچم. می فهمم.

1

خیلی چرت و افتضاح بود. واقعا برای خود فیدیبو هم تاسف میاره حتی برای نویسنده موضوع ازدواج برای بچه ها؟! اصلا بچه از ازدواج سردر میاره و کسی که برای بچه ها داستان میخونه اصلا خودش نمیدونه داره چی میخونه واقعا متاسفم این کتاب درمورد مغرور بودن و حسادت و هوس و وحشی گره هستش این کتاب کاری کرد که دیگه برای بچه هام وقتی نمیدونم داستانش چجوریه دانلودش کنم همینه که رایگانه کتاب های چرت و پرتتونو رایگان میزارید که رو بچه مردم اثر منفی بزاره برای نویسنده و برای فیدیبو خیلی متاسفم یه ستاره بخوره به کلتون ???????????

3

داستان دم دستی . بدون محتوای اثر گذار برای کودک

3

سلام من این کتاب( مولتی کمپلکس هوش و استعداد) را خریداری کردم پول راواریز کردم حتی پیامکش هم آمد گوشی من فضای‌کافی و بیشتر از ۲۹ مگابایت دارد . اما هر چقدر می‌خواهم دریافت کنم . می‌نویسد ( ضمن دریافت کتاب اشکالی پیش آمده است .) این اولین کتابی است که من از فیدیبو خریداری کردم . لطفا راهنمایی کنید .?

1

خیلی خیلی بد اول اینکه خود داستان بسیار نامناسب برای بچه ها بود دوم اینکه بعد از این داستان داستانی به نام کشاورز و مار بدون هیچ مقدمه ای شروع میشه و اون هم برای بچه ها نامناسب و دلهره آور هست خیلی متاسفم براتون معلوم نیست با چه تفکری این داستانها رو درست کردین منفی پنج ستاره

1

اسم کتاب که برگرفته از کتاب آسمانی ما و کتابهای باارزشه توی ذهن بنده یک اثرمقدسه و باشنیدن این کتاب واقعا نظرم عوض شد و از فیدیبو خواهشمندم در انتخابها دقیقتر باشن و غربال داشته باشن کتاب فوق العاده بی محتوا و بی ارزش و بدون بار بود .لطفا قبل از شروع یک متن به تاثیر و نتیجه کار فکر کنید .

3

افتضاح بود ، خجالت كشيدم همچين داستان بي محتوا و دم دستي و سطحي و افتضاحي رو براي دخترام دانلود كردم واقعا پشيمونم😔😔😔

1

آخه این چه موضوع گندیه؟؟؟!!!!! ازدواج این مال بچه هاست !!!!!! خیلی افتضاح یک ستاره هم بخوره تو سرش

3

در یه کلام افتضاح . تاسف برای فیدیبو و گویند ی که نمیدونه چی میخونه برای بچه ها . .‌‌‌

نمایش 117 نقد دیگر
3.1
(204)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
رایگان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
خانم موش مغرور
خانم موش مغرور
ود پراکاش چاولا

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خانم موش مغرور
خانم موش مغرور
ود پراکاش چاولا
آوارسا
3.1
(204)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
رایگان