0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شادابی و نشاط با تقویت قوای جنسی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب شادابی و نشاط با تقویت قوای جنسی

نویسنده:
وحید عرفانی
درباره شادابی و نشاط با تقویت قوای جنسی

روابط جنسی سالم در زندگی زناشویی بسیار تأثیرگذار است و می‌تواند سبب کاهش افسردگی، ایجاد رابطه‌ی بهتر و عمیق‌تر زناشویی، تسکین درد، افزایش مهر و محبت، افزایش قدرت و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، سلامت پروستات و افزایش جریان خون در بدن شود. از این رو «وحید عرفانی» براساس پژوهش‌هایش کتاب «شادابی و نشاط با تقویت قوای جنسی» را تألیف کرده است تا افراد با آگاهی کامل و درست روابط و زندگی‌شان را بهبود دهند و از زندگی سالم‌تری برخوردار باشند.

درباره کتاب شادابی و نشاط با تقویت قوای جنسی  

کتاب «شادابی و نشاط با تقویت قوای جنسی» اثر «وحید عرفانی» را «نشر البرز» سال 1391 منتشر کرده است. این کتاب مرجع کاملی از نکات ساده و قابل انجام است که سبب تقویت قوای جنسی و زندگی سالم می‌شود. در این کتاب درباره‌ی تأثیر تغذیه مناسب، ورزش، خواب کافی، عادت‌های خوب و روحیه سالم سخن گفته شده است که سبب تقویت مستمر قوای جنسی می‌شوند. این اثر خوانندگانش را به رعایت بهداشت، تغذیه و سلامت جنسی دعوت می‌کند زیرا سبب افزایش شادابی و نشاط و تقویت قوای جنسی  می‌شوند. همچنین برای افزایش نیروی جنسی باید از مصرف داروها، قرص‌ها و مواد مخدر پرهیز کرد. «وحید عرفانی» این کتاب را براساس معتبرترین منابع داخلی و خارجی، مقالات تغذیه‌ای، بهداشتی، روان‌شناسی و ورزشی بابیانی ساده و همه‌فهم، گردآوری کرده و درباره‌ی تمامی مسائل بهداشتی توضیحات مفید و مفصلی ارائه کرده است. او در این اثر درباره‌ی تمامی عوامل پیشگیری از سرطان‌های پروستات، رحم، تخمدان و سینه نیز صحبت می‌کند و افراد را به استفاده از مواد مفید و طبیعی دعوت می‌کند.

مروری بر فصل‌های کتاب شادابی و نشاط با تقویت قوای جنسی  

مهم‌ترین نکات در دست‌یابی به‌سلامت و تقویت قوای جنسی، انتخاب تغذیه سالم و رعایت نکات بهداشتی است؛ با رعایت اصول مربوط به تغذیه سالم و نکات بهداشتی علاوه‌بر افزایش قوای جنسی، به‌سلامت جسمانی و روانی نیز می‌رسید. این اثر باهدف بهتر زندگی کردن و کمک به تقویت صحیح و سالم قوای جنسی به روش‌های طبیعی و سالم تدوین شده است. نویسنده طی فصل‌های مختلف مسائل مختلف را با زبانی ساده و شیوا بیان کرده است و خواننده می‌تواند از آن به‌عنوان یک مرجع بهداشتی پزشکی نیز استفاده کند.

بخش اول کتاب با عنوان «با علل کاهش میل جنسی بیشتر آشنا شوید» است و طی آن نویسنده مواردی که سبب کاهش میل و اشتیاق جنسی می‌شود را ذکر می‌کند. بخش دوم کتاب «اهمیت پیشگیری و کنترل بیماری‌ها در تقویت قوای جنسی» است و در این بخش نویسنده به عواملی که سبب کاهش افسردگی می‌شود اشاره می‌کند؛ نویسنده خوانندگان را به داشتن برنامه‌ی ورزشی منظم و مستمر، عدم مصرف نوشیدنی‌های الکلی و سیگار، داشتن برنامه‌های سفر و تفریح دعوت می‌کند و این نکات را راه‌حل‌های ساده و دست‌یافتنی اما راهگشا در مبارزه با افسردگی می‌داند. بعضی از فصل‌های این بخش از کتاب عبارت‌اند از «استرس را از خود دور کنید»، «با کنترل دیابت، قوای جنسی‌تان را تقویت کنید»، «فشارخونتان را کنترل کنید»، «مراقب میزان کلسترول خونتان باشید» و «وزن اضافی‌تان را کاهش دهید».

بخش سوم کتاب با عنوان «تقویت جنسی با تغذیه مناسب» است و یکی از فصل‌های بسیار مفید و خواندنی است. در این فصل‌ می‌توانید با فواید انواع میوه‌ها، سبزی‌ها و غلات آشنا شوید، نویسنده در این بخش از کتاب فهرست کاملی از مواد طبیعی را در اختیار می‌گذارد که می‌توان در هرلحظه به آن مراجعه کرد. «وحید عرفانی» فواید خرمالو، گندم، سیب‌زمینی، سیر ، هندوانه، انجیر، زعفران و ده‌ها میوه‌ی دیگر را بیان می‌کند و از تأثیر آن‌ها بر سلامتی و نشاط آدمی سخن می‌گوید. یکی از فصل‌های این بخش از کتاب «از مصرف منابع غذایی سرشار از ویتامین A غافل نشوید» است که درباره‌ی نقش اساسی ویتامین A در تولیدمثل سخن می‌گوید. کاهش این ویتامین سبب کاهش قدرت باروری می‌شود زیرا در تولید اسپرم دخالت دارد؛ ازجمله مواد طبیعی که غنی از این ویتامین هستند می‌توان به هویج، اسفناج و پرتقال اشاره کرد.

از فصل‌های دیگر این کتاب می‌توان به «در پیشگیری از بروز خستگی پیش قدم شوید»، «زمان‌های خاص را به خود اختصاص دهید»، «دعواهای زناشویی تعطیل»، «در رابطه جنسی‌تان تنوع ایجاد کنید»، «زنجبیل، تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی»، «نوشیدن الکل، هرگز»، «تقویت قوای جنسی با جنسینگ»، «روش‌های طبیعی برای تقویت قوای جنسی» و «اعتمادبه‌نفس جنسی‌تان را تقویت کنید» اشاره کرد. در انتها هر فصل بخشی با عنوان توصیه‌های مهم وجود دارد که طی آن نویسنده نکات پرکاربرد زیادی بیان کرده است که با عمل به آن‌ها می‌توانید به بهترین روابط زناشویی برسید.

کتاب «شادابی و نشاط با تقویت قوای جنسی » اثر «وحید عرفانی» یک راهنمای کامل و جامع برای دانستنی‌های جنسی و تغذیه‌ای است، این اثر می‌تواند کمک خوبی برای داشتن یک زندگی سالم باشد. نسخه‌ی الکترونیک این اثر در این صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. «وحید عرفانی» نویسنده‌ی اثر کتاب‌های حوزه‌ی پزشکی و درمانی منتشر می‌کند و درباره‌ی انواع بیماری‌ها نظیر کلسترول و دیابت می‌نویسد.

در بخشی از کتاب شادابی و نشاط با تقویت قوای جنسی  می‌خوانیم

فشار روحی، یک واکنش حساس غیرارادی نسبت به خطر یا یک خواسته است. تعریف انجمن پزشکی آمریکا از فشار روحی عبارت است از هر نوع مداخله که مزاحم سلامت روانی و جسمانی باشد. فشار روحی ریشه بسیاری از مشکلات روانی، پزشکی و اجتماعی و به‌ویژه اختلال در عملکرد جنسی است. فشار روحی در بروز یا تشدید اختلال در عملکرد جنسی زنان و مردان مؤثر است. انواع استرس‌ها ممکن است به بروز مشکلات جنسی در فرد بیانجامد.

افرادی که مشاغل پراسترس دارند، شیفت شب دارند و در محیط‌های پرسروصدا کار می‌کنند، ممکن است به یکی از انواع مشکلات جنسی دچار شوند. برخی از افراد پراسترس، به سیگار الکل یا مواد مخدر روی می‌آورند که درباره تأثیر آن‌ها بر بروز اختلال‌های جنسی پژوهش‌های متعددی صورت گرفته است. فقدان میل جنسی ممکن است در اثر شکل‌های گوناگون فشار عاطفی پیش بیاید. این حالت ممکن است در اثر افسردگی با دیگر بیماری‌های عصبی روانی ایجاد شود، يا به‌عنوان پدیده‌ای مستقل بروز کند. فقدان لذت جنسی در زنان ممکن است، در اثر اضطراب یا هر نوع دیگر فشار روحی عاطفی به وجود آید.

استرس در بروز یا تشدید اختلال در عملکرد جنسی زنان و مردان مؤثر است.

هنگام فشار روحی ترشح هورمون‌های گوناگون ازجمله هورمون آدرنالین و اپی نفرین افزایش می‌یابد که افزایش آن، عملکرد جنسی را مختل می‌کند. فشارهای روحی می‌توانند طیف گسترده‌ای از اختلال‌های جنسی از قبیل زودانزالی، ناتوانی و بی‌میلی جنسی را در مردان، کاهش برانگیختگی و نرسیدن به ارگاسم را در زنان ایجاد کنند.

مهم‌ترین علت انزال زودرس فشار روحی عاطفی در طی تجارب اولیه جنسی است. افراد می‌توانند برای افزایش سلامتی و تقویت قوای جنسی به مطلوب‌ترین سطح ممکن، راه‌های گوناگون مقابله با فشارهای روحی را بیاموزند.

خوب خوردن (تغذیه مناسب)، پرهیز از گوشه‌گیری، داشتن روابط خوب با دیگران، تقویت اعتقادهای دینی، خودداری از کشیدن سیگار، در نظر گرفتن وقت لازم برای تفریح و لذت بردن از زندگی، ورزش کردن، زندگی کردن در زمان حال، خودداری از مصرف خودسرانه هر نوع دارو دور ریختن اندیشه‌های منفی و... همه و همه جزء روش‌های کاهش فشارهای روحی است.

خندان باشید. مطالعات نشان داده که خنده می‌تواند یکی از سالم‌ترین پادزهرهای فشار روحی باشد.

اجازه ندهید فشار روحی جزء عادت‌های زندگی‌تان شود.

خانه خود را به یک مکان شاد تبدیل کنید. به‌ویژه هنگامی‌که از یک کار سخت به آنجا بازمی‌گردید.

تا می‌توانید اجازه ندهید فشار روحی به رابطه شما با همسرتان تأثیر منفی بگذارد.

به خواب خود اهمیت بدهید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۵۷ مگابایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسندهوحید عرفانی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۵/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
15,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۵۷ مگابایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب متوسطی هست. اگر اطلاعات تون کمه برای شروع خوبه . در مسائل جنسی، جسم و روح هردو باید سالم باشند توصیه های مفیدی در این دوزمینه کرده ست.

5

خوندن این کتاب رو به همه دوستان پیشنهاد میکنم

5
(2)
9,000
٪50
4,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شادابی و نشاط با تقویت قوای جنسی
٪50
شادابی و نشاط با تقویت قوای جنسی
وحید عرفانی
انتشارات البرز
5
(2)
9,000
٪50
4,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر