0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
صد راز ساده افراد موفق
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صد راز ساده افراد موفق

نظر دانشمندان درباره استفاده از رازهای موفقیت
نویسنده:
دیوید نیون
درباره صد راز ساده افراد موفق

کمتر کسی در دنیا وجود دارد که نخواهد به اهدافش برسد و در نهایت آدمی موفق در زندگی‌اش باشد؛ اما با نگاه بر زندگی افراد موفق می‌توان به این موضوع پی برد که آن‌ها نیز خود با الگو قرار دادن راز و رمزهای موفقیت بزرگان دوره‌ی خود توانستند به این جایگاه برسند. کتاب صد راز ساده افراد موفق از آن دست کتاب‌های کوچک با تاثیر بزرگ است که برای موفق شدن نیاز است.

درباره کتاب صد راز ساده افراد موفق

کتاب صد راز ساده افراد موفق نوشته‌ی دیوید نیون کتاب کم حجمی است که در آن صد راز ساده افراد موفق ارائه شده است. نویسنده از نظر دانشمندان درباره استفاده از رازهای موفقیت بهره گرفته تا به مخاطب خود بگوید برای موفق شدن در هر کاری باید رنج و مرارت‌های زیادی را تحمل کرد. در حقیقت این که میگویند برای رسیدن به توفیق و کامیابی باید بهای آن را پرداخت همین چیزی است که این کتاب در صد راز آن را توضیح و تشریح می‌کند.

 درر واقع اگر می‌خواهید به موفقیت برسید و هدف‌های خود را محقق کنید در درجه‌ی اول باید قبول کنید تحمل زحمت و حتی محرومیت از خیلی چیزها ممکن است در این مسیر وجود داشته باشد.

رازها و روش‌هایی که نیون در این کتاب ارائه کرده از روش‌های آزمایش شده و قابل اجرا برای خوانندگان است. هر کدام از صد عنوان ارائه شده در این کتاب حاصل تحقیقات دانشمندانی است که موفقیت را مورد بررسی قرار داده‌اند به همین دلیل هر عنوان شامل یک یافته کلیدی تحقیقاتی است که با توصیه‌هایی تکمیل شده و نمونه‌ای در ادامه‌ی آن ارائه می‌شود.

کتاب حاضر با ترجمه‌ی شهروز فرهنگ بیگوند از سوی انتشارات کلید آموزش در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. هر فصل از این کتاب به یک راز اختصاص دارد

 احساس توانایی، سرآغاز توانایی است، مهم نیست چقدر سخت‌کوش باشید، خلاقیت از درون می‌جوشد، پیروزی‌های کوچک کسب کنید، نمی‌توانید خود را مجبور کنید که چیزی را دوست بدارید، سعی کنید معمولی نباشید، وقت، خیلی زیاد است و تنها یک چیز وجود ندارد از جمله رازهای ساده‌ی افراد موفق است که در این کتاب آورده شده است.

درباره دیوید نیون نویسنده کتاب صد راز ساده افراد موفق

 دیوید نیون (۱۹۱۰-۱۹۸۳) هنرپیشه و نویسنده اهل بریتانیا بیشترین شهرت خود را به واسطه فعالیت‌های سینمایی‌اش به دست آورد. او طی سال‌های فعالیتش در سینما موفقیت‌های بزرگی به دست آورد که از مهم‌ترین جوایز سینمایی او می‌توان به کسب جوایز جمله اسکار، گلدن گلوب و بفتا در دوره‌های مختلف اشاره کرد؛ اما نیون کتاب‌های زیادی را نیز در زمینه‌های موفقیت و روانشناسی تألیف کرده است. بیش‌تر کتاب‌های او بر پایه روانشناسی عمومی و آموزش‌های کاربردی به مخاطبان تألیف شده است.

چرا باید کتاب صد راز ساده افراد موفق را خواند؟

کتاب صد راز ساده افراد موفق کتابی تاثیرگذار، با ترجمه‌ی روان به فارسی است که می‌تواند شما را در رساندن به هدف‌هایتان کمک کند. اگر قصد دارید زندگی خود را از این رو به آن رو کنید و در عین حال از یک کتاب کم حجم 100 راز با ارزش را یاد بگیرید این کتاب انتخابی مناسب و ایدئال برای شما خواهد بود.

  • کتاب صد راز ساده افراد موفق در دسته‌ی کتاب‌های موفقیت قرار دارد.
  • کتاب صد راز ساده افراد موفق مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 104 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در کمتر از 5 روز بخوانید.
  • کتاب صد راز ساده افراد موفق جزو کتاب‌های کم حجم است و برای افرادی که وقت کمی برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی موفقیت کتابی کوتاه و مفید را مطالعه کنند انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب صد راز ساده افراد موفق می‌خوانیم

راز پنجاه و هشتم: لطیفه‌های مؤدبانه بگویید

شوخی و بذله‌گویی توجه مردم را جلب می‌کند و به آن‌ها آرامش می‌دهد. در هر صورت، باید بدانید که شوخی مثبت با شوخی منفی تفاوت زیادی دارد. شوخی منفی مانند حمله به افراد با عقاید آن‌ها یا جنبه‌هایی از رفتار است که سر میز شام صحبت کردن درباره آن‌ها پسندیده نیست. شوخی مثبت شامل چرندیاتی است که اگر شخصی را هدف گیرد، آن شخص گوینده لطیفه است، نه شخص دیگری. در محیط کار آزادانه از شوخی مثبت استفاده کنید؛ از شوخی منفی هرگز استفاده نکنید.

«لوئیس زیگفرید» تجارت چند میلیون دلاری فروش کامپیوتر از طریق سفارش پستی را اداره می

کند. در حالی که او کار را خیلی جدی می‌گیرد، داشتن نگرش مثبت را نیز جدی می‌داند.«من فکر می‌کنم که اگر سرگرمی و تفریح داشته باشید، کارتان را خوب انجام می‌دهید. ما نمی‌توانیم افرادی را که پر شور و شوق و پرحرارت نیستند، تحمل کنیم.» لوئیس در جست و جوی افرادی است که بخواهند کار کنند و برای محلی که در آن کار می‌کنند، کوشش و مبارزه کنند.«چه درباره جلسه‌ها، یادبودها یا سیاست‌ها به نظر می‌رسد که بسیاری از شرکت‌ها بر این اساس عمل می‌کنند که اگر احتمالا کاری خسته‌کننده انجام می‌دهید، آن را خسته‌کننده‌تر کنند. ما بر اساس این قانون عمل می‌کنیم که بهترین راهی که افراد بتوانند کارها را به‌خوبی انجام دهند این است که آن‌ها را وادار کنید خودشان بخواهند کارشان را خوب انجام دهند و بهترین راه کار این است که همراه کار، کمی تفریح و سرگرمی چاشنی کنید.»

در صورتی که در محل کار از شوخی منفی استفاده کنید، خبر آن در تمام سازمان منتشر می‌شود؛ ۴۱ درصد افراد آن را منشأ شکاف در سازمان می‌دانند. شوخی مثبت و گسترده، میزان رضایت از کار را حدود ۵ درصد افزایش می‌دهد.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صد راز ساده افراد موفق اثر دیوید نیون بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
951.۶۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
104 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۲۸:۰۰
نویسندهدیوید نیون
مترجم شهروز فرهنگ بیگوند
ناشرانتشارات کلید آموزش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The 100 simple secrets of successful people...,c۲۰۰۲
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۳/۳۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۵۱.۶۱ کیلوبایت
۱۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
26 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
20 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب ساده است و آموزه های ساده ای دارد اما مطالبش در سایر کتب نیز آورده شده و برای من تکراری بود.می توان کتابهای بهتری را با همین وقت مطالعه نمود.خواندن نسخه پی دی اف اصلا خوب نیست.

4

کتاب خوبیه و یه جورایی جمع بندی کتاب های موفقیته. دوستان لطفا کتابهایی که میخونن نظر هم بدن بقیه با کتاب آشنا بشن.

4

با وجود اشتباهات زیاد توی ترجمه باز هم ارزش خوندن داشت! در مجموع کتاب مختصر و خوبیه ولی در کل هر صفحه یک مقداری بی سر و ته تموم میشه اما نکات کلیدی خوبی داره.

1

کتاب جالبی نبود و اینکه پی دی اف است و خواندش در قالب فایل پی دی اف خیلی سخته

1

پی دی اف ها اصلا ارزش خرید رو ندارن. ترجیح میدم نسخه چاپی رو تهیه کنم.

4

کتاب خوبیست ممنون

3

جمع آوری صرف هست

4

چرا پی دی اف؟

3

خوبه

3.5
(15)
14,000
٪50
7,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
صد راز ساده افراد موفق
٪50
صد راز ساده افراد موفق
نظر دانشمندان درباره استفاده از رازهای موفقیت
انتشارات کلید آموزش
3.5
(15)
14,000
٪50
7,000
تومان