0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
صفر تا یک

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک صفر تا یک

ناشر:
فیدیبو
درباره صفر تا یک

راه انداختن یک کسب و کار جدید خود تجربه‌ی یک زندگی جدید است. نیازمند تلاش و توجه زیاد است به همین دلیل مشخص کردن مسیر و استفاده از تجربیات و شکست‌های افراد موفق در این حوزه بهترین راهنما برای ادامه مسیر است. کتاب صفر تا یک  راهنمای خوبی برای شروع یک تجارت است و هر آنچه برای موفقیت نیاز است را با خوانندگانان در میان می‌گذارند.

درباره میکروبوک صفر تا یک

میکروبوک صفر تا یک نسخه‌ی چکیده و خلاصه‌شده‌ی این کتاب به تالیف بلک مسترز  و پیتر تیل با موضوع شروع راه اندازی یک کسب و کار است. نویسندگان در این کتاب افرادی را که می‌خواهند شرکت خود را به تازگی تاسیس کنند مخاطب خود قرار داده‌اند و راه روش‌هایی را به آن‌ها ارائه می‌کنند که بتوانند موفقیت خود را تضمین کنند و آینده‌ای روشن را برای خود رقم بزنند. این کتاب بر اساس تجربیات واقعی نویسندگان نوشته شده است. پیتر تیل نویسنده‌ی کتاب خود یکی از موسسان شرکت PayPal و یکی از مشهورترین سرمایه‌گذاران در بازار کسب و کار آنلاین است. او اولین سرمایه‌گذار خارجی شرکت Facebook است و کسی است که موسسان دیگر شرکت‌ها را مدیریت می‌کند تا سرمایه‌ای حدود ۲ بیلیون دلار را چطور گسترش دهند. همین تجربیات و دانش او در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری باعث می‌شود تا مخاطب با اطمینان بیشتری به مطالب کتاب اعتماد کند. بلیک مسترز نیز تحصیلات حقوق داشته و برای مدتی مدیر کل امور مالی شرکت Thiel Capital بوده است. یکی از دغدغه‌های اصلی بلک مسترز پیدا کردن جالب‌ترین ایده‌هاست تا بتواند آن را در کار خود به خوبی انجام دهد.

در این میکروبوک به شما گفته می‌شود که آینده را چطور ببینید. در این کتابچه نویسندگان تاکید دارند باید حال را متفاوت ببینید. در این کتاب آینده تنها به معنای گذر زمان نیست. بلکه به پیشرفتی که در این زمان حاصل شده گفته می‌شود. این پیشرفت یعنی تفاوت نسبت به زمان حال که آینده را تعریف می‌کند.

میکروبوک صفر تا یک پیشرفت را برای کارآفرینان به دو نوع افقی و عمودی تقسیم می‌کند. پیشرفت افقی از گسترش ایده‌ها و نوآوری‌های موجود حاصل می‌شود. پیشرفت عمودی به معنای خلق چیزی جدید است که قبلا وجود نداشته است. در این کتاب کوچک، مختصر و مفید خواهید آموخت که معمار آینده خود باشید و برای به دست آوردن آینده‌ای روشن و دلخواه تلاش و تمرکز کنید. همچنین در این میکروبوک می‌آموزید که خودتان را برای شرایط متفاوت و ناشناخته‌ای که ممکن است در آینده با آن رو به رو شوید آماده کنید.

چه کسانی باید این میکروکتاب را بخوانند؟

این کتاب برای موسسان استارت آپ های جدید، سرمایه‌گذاران و همه کسانی که دوست دارند بدانند چرا یک استارت آپ موفق می‌شود و بقیه شکست می‌خورند مفید است. اگر تصمیم گرفته‌اید یک استارت آپ تاسیس کنید خواندن این میکروبوک شما را کمک می‌کند تا در این مسیر قدم بر دارید.  

ویژگی میکروکتاب صفر تا یک

فیدیبو با تهیه و انتشار میکروبو‌ک‌‌ها سعی دارد تا خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌ها را در دسترس افرادی که زمان کافی برای مطالعه ندارند قرار دهد. میکروبوک‌ها را می‌توان در مدت‌زمان کمی خواند و عادت به مطالعه روزانه را از طریق آن‌ها در خود شکل داد. کتاب صفر تا یک یکی از کتاب‌های مشهور در حوزه کسب و کار است. فیدیبو با ترجمه و خلاصه کردن این کتاب سعی کرده تا مدیران و موسسان کسب و کارها را که زمان زیادی برای مطالعه ندارند تنها در 20 دقیقه با چکیده این کتاب آشنا کند.

در بخشی از میکروبوک صفر تا یک می‌خوانیم

اول، باید بدانید که نیازی نیست در همه کسب و کارها بهترین باشید، فقط در کسب و کار خودتان؛ بنابراین سعی کنید بازار هدف را تا جای ممکن کوچک و مشخص تعریف کنید. با این کار تسلط به بازار ساده‌تر خواهد شد.
وقتی در این بازار جایگاه ویژه (Market Niche) یا حاشیه‌ای به انحصار دست یافتید، می‌توانید سراغ بازارهای بزرگ‌تر بعدی بروید. موسس آمازون، جز بورس از همان ابتدا هدفش تبدیل شدن به بزرگ‌ترین خرده‌فروشی آنلاین دنیا بود؛ اما کارش را خیلی محدود و متمرکز و فقط با فروش کتاب شروع کرد. بعد از اینکه به بازار کتاب تسلط پیدا کرد، وارد حوزه‌های دیگر مثل سی دی و ویدئو هم شد و بعد از آن سراغ محصولات دیگر رفت؛ بنابراین بر خلاف نظر خیلی‌ها، موفقیت آمازون یک شبه حاصل نشد. استارت آپ ها به پایه‌های محکم نیاز دارند: افراد و فرهنگ مناسب و تعادل میان منافع مالکان. همه شرکت‌ها برای بقا در بلندمدت نیاز به پایه محکم دارند. وقتی راه طولانی ساخت یک کسب و کار را شروع می‌کنید، روزهای اول اهمیت حیاتی دارند. عنصر کلیدی اول برای این پایه مستحکم، افراد مناسب هستند. استارت آپ ها عموما آنقدر کوچک هستند که تک تک افراد تیم نقشی مهم ایفا می‌کنند. به همین دلیل است که نویسنده قبل از سرمایه‌گذاری در یک شرکت، نه‌فقط مهارت‌ها و چشم‌انداز افراد آن، بلکه ارتباطات شخصی‌شان را هم تحلیل می‌کند. او اثر مخرب پیوندهای شخصی ضعیف را بر تیم از نزدیک دیده است. نویسنده قبل از تاسیس مشترک پی پال با لوک نوسک، در شرکتی سرمایه‌گذاری کرده بود که نوسک با کسی که نمی‌شناخت تاسیس کرده بود. نهایتا، تفاوت‌های شخصی آن‌ها باعث سرنگونی کسب و کار و بالطبع سرمایه نویسنده شد.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد میکروبوک صفر تا یک اثر بلک مسترز  و پیتر تیل بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی کسب و کار می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
282.۲۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
20 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۴۰:۰۰
نویسندهپیتر تیل
نویسنده دومبلک مسترز
مترجمگروه مترجمان
ناشرفیدیبو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۲/۰۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲۸۲.۲۹ کیلوبایت
۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
38 ٪
4
ستاره
46 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب خوبیه اما ای کاش نسخه کامل کتابم قرار بدین

3

متاسفانه فقط یک نکته دارد: انحصار داشته باشید. تماااام

4

کتاب خوبی است ولی کمک کننده نیست..

4

توی میکروبوک ها جزوه ی جالبی بود

5

به نظرم کتاب خوبی بود

4

مفید و آموزنده

4

بسیار عالی

5

خوبه

4

عالی

5

خوب

4.1
(13)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
صفر تا یک
صفر تا یک
پیتر تیل
فیدیبو
4.1
(13)
10,000
تومان