0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
روایت بحران هسته ای ایران، ناگفته های یک دیپلمات

معرفی، خرید و دانلود کتاب روایت بحران هسته ای ایران، ناگفته های یک دیپلمات

درباره روایت بحران هسته ای ایران، ناگفته های یک دیپلمات
«روایت بحران هسته‌ای ایران؛ ناگفته‌های یک دیپلمات»، یک تاریخچه معاصر و نخستین گزارش ایرانیِ همراه با جزئیات است که کشاکش دیپلماتیک ایران و طرفین مذاکرۀ آن را در جریان بحران هسته‌ای ایران از سال ۱۳۸۱ به تصویر می‌کشد. در آن تاریخ، خبرگزاری‌ها این خبر را منتشر کردند که تهران مخفیانه در حال ساخت تأسیساتی برای غنی‌سازی اورانیوم و تولید پلوتونیوم است. روایتی که موسویان ارائه می‌دهد، با بهره‌گیری از تحقیقات گسترده و دسته اول، مصالح ایرانیِ مورد نیاز را به آنچه تاریخ از این وقایع ثبت کرده است، اضافه می‌کند. «روایت بحران هسته‌ای ایران؛ ناگفته‌های یک دیپلمات»، یک «سرگذشت» نیز هست. موسویان از سال ۱۳۷۶ تا سال ۱۳۸۴ مسئول کمیتۀ روابط خارجی شورای عالی امنیت ملی ایران بوده است. زنده‌ترین بخش‌های این سرگذشت، وقایع مربوط به بازداشت و بازجویی موسویان را بازگو می‌کند. وی در سال ۱۳۸۶ به اتهام جاسوسی بازداشت شد. این کتاب در عین حال، اثری تحلیلی محسوب می‌شود. موسویان بارها به گذشته باز می‌گردد و چالش‌های فراروی دولت ایران و نیز گزینه‌های مورد بررسی ایران را در مواجهه با چالش‌ها ترسیم می‌کند. او سیاست‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایالات متحده، انگلستان، فرانسه، آلمان، روسیه، چین و سایر بازیگران را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد. تحلیل‌های موسویان تحولات آینده را نیز در بر می‌گیرد؛ زیرا او مضرات و منافع بالقوۀ گزینه‌های پیش روی ایران و طرف‌های مقابل را مورد مداقه قرار می‌دهد. او این عمل را با هدف حل بحران هسته‌ای ایران و ترمیم هرچه بیشتر روابط میان ایران و جامعۀ بین‌المللی انجام می‌دهد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۰۸ مگابایت
تعداد صفحات
685 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۲:۵۰:۰۰
نویسندهحسین موسویان
ناشرانتشارات تیسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۱/۱۲
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
49,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۰۸ مگابایت
۶۸۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این‌که چه بر نظام هسته‌ای ایران گذشت، می‌تواند پیش‌بینی کننده‌ی آن‌چه باشد که در پیش روست؛ لو نمی‌دهم تا لذت خواندن سطورِ با دقت موسویان را خودتان درک کنید. جناب موسویان! زنده‌باد

5

جالب است در روزهای پایانی نیمه اول سال ۹۶ جاسوس بودن ایشون علنی شد و حتی آقای نوبخت نیز بعنوان سخنگوی دولت این مطلب رو تایید کردند. فکر میکنم متن معرفی کتاب رو یه ویرایش مختصر باید بکنید.

5

کتابی بسیار عالی از کل و همه سطوح انرژی هسته ای در ایران، از مردی بزرگ و میهن دوست

5
(8)
37,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
روایت بحران هسته ای ایران، ناگفته های یک دیپلمات
روایت بحران هسته ای ایران، ناگفته های یک دیپلمات
حسین موسویان
انتشارات تیسا
5
(8)
37,000
تومان