0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تنها عشق حقیقت دارد
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تنها عشق حقیقت دارد

درباره تنها عشق حقیقت دارد

«منم آن گبر دیرینه که بتخانه بنا کردم                           شدم بر بام بتخانه درین عالم ندا کردم

صلای کفر در دادم شما را ای مسلمانان                           که من آن کهنه بت‌ها را دگر باره جلا کردم

از آن مادر که من زادم، دگر باره شدم جفتش                    از آنم گبر می‌خوانند که با مادر زنا کردم

به بکری زادم از مادر از آن عیسیم می‌خوانند                      که من این شیر مادر را دگر باره غذا کردم

اگر عطار مسکین را درین گبری بسوزانند                          گوا باشید ای مردان که من خود را فنا کردم» عطار نیشابوری

نقد و بررسی کتاب صوتی «تنها عشق حقیقت دارد، داستانی از همزادان باز پیوسته»

کتاب صوتی «تنها عشق حقیقت دارد، داستانی از همزادان باز پیوسته» Only Love Is Real: A Story of Soulmates Reunited توسط دکتر برایان ال وایس نوشته شده‌است. این کتاب در سال 1997 منتشر شد. کتاب تنها عشق حقیقت دارد، داستانی خیالی نیست. بلکه کتابی است که از تحقیقات روانشناسان بزرگ مانند برایان ال وایس نوشته شده‌است. این کتاب تجربیات دو شخصیت به نام‌های «الیزابت و پدرو» است. دکتر برایان ال وایس به کمک روش درمانی هیپنوتیزم، هردو را درمان می‌کند. اما این دو در طول این درمان متوجه می‌شوند که در زمان‌های دور عاشق یکدیگر بوده‌اند. از طریق این درمان سرنوشت آن‌ها دوباره بهم گره می‌خورد. داستان این کتاب نشان می‌دهد که روح ما چگونه با گذشته پیوند دارد. این پیوند ناگسستنی است. بسیاری از بیماری‌های روحی نیز ریشه در گذشته ما دارد. گذشته‌ای که آن را فراموش کرده‌ایم. در این کتاب جذاب، نویسنده پرفروش و بین المللی دکتر برایان ال وایس داستان خارق العاده‌ای را از عشق این دو روایت می‌کند. به علاوه توضیح می‌دهد که هر یک از ما یک روح داریم که در تجسم‌های گذشته او را دوست داشتیم و اکنون آن روح منتظر است که دوباره با ما متحد شود. این کتاب داستان خود را در بیست و چهار فصل روایت می‌کند. هر کدام از فصل‌ها در کنار خود یک قطعه موسیقی نیز دارند. این کتاب از طرف دکتر برایان ال وایس به الیزابت و پدرو تقدیم شده‌است. زیرا این دو به او یاد دادند که عشق حقیقی همیشه زنده و بالنده است.

ترجمه‌ی کتاب صوتی «تنها عشق حقیقت دارد، داستانی از همزادان باز پیوسته» به زبان فارسی

کتاب «تنها عشق حقیقت دارد، داستانی از همزادان باز پیوسته» توسط زهره زاهدی ترجمه شده‌است. نسخه صوتی کتاب در سال 1398 توسط انتشارات کتاب‌سرای نیک منتشر شد. گویندگان این کتاب صوتی آسمان مصطفایی، کامبیز خلیلی و هوتن شاطری‌پور هستند. شما می‌توانید کتاب صوتی «تنها عشق حقیقت دارد، داستانی از همزادان باز پیوسته» به قلم برایان ال وایس، ترجمه‌ی زهره زاهدی، گویندگی آسمان مصطفایی، کامبیز خلیلی، هوتن شاطری‌پور و انتشارات کتاب‌سرای نیک را از همین صفحه در فیدیبو دانلود و تهیه کنید.

زهره زاهدی در سال 1330 در شهر تهران چشم به جهان گشود. زهره زاهدی پس از اتمام تحصیلات دوران مدرسه وارد دانشگاه شد. او فارغ التحصیل رشته‌ی بانکداری از دانشگاه آمریکایی‌های بیروت است. او از کودکی علاقه بسیاری به ادبیات داشت. اما برخلاف علاقه خود رشته‌ی بانکداری را انتخاب نمود. اما تحصیل در این رشته مانع رسیدن خانم زاهدی به علاقه‌اش نشد. نام زهره زاهدی به عنوان نویسنده و مترجم در ایران شناخته می‌شود. آثار ترجمه شده توسط او بیشتر در ژانر رمان، زندگی‌نامه، روانشناسی و ... هستند. از کتاب‌های نوشته شده توسط او باید از صبر کن، آریا، یک داستان عاشقانه، مسافر، لی‌لی و مادرشوهر ... نام برد.از آثار ترجمه شده توسط خانم زهره زاهدی می‌توان به نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کند، سازگاری با تغییرات ناخواسته، معجزه وجود دارد، مادرم خودم، ، مهربان‌تر باشیم و ... اشاره کرد.

درباره‌ی نویسنده کتاب صوتی «تنها عشق حقیقت دارد، داستانی از همزادان باز پیوسته»، برایان ال وایس

برایان ال وایس Braine Leslie Weiss در ششمین روز از ماه نوامبر سال 1944 چشم به جهان گشود. او زاده‌ی ایالت متحده آمریکا است. ال وایس پس از اتمام دوران تحصیل در مدرسه وارد دانشگاه شد. او فارغ التحصیل دانشگاه کلمبیا و دانشگاه ییل است. او برای ادامه تحصیلات در رشته‌ی پزشکی داخلی وارد دانشگاه نیویورک شد. او سپس برای گذراندن دوره دستیاری به دانشگاه ییل بازگشت. برایان ال وایس روانپزشک بسیار سرشناسی است. تحقیقات او بر موردهای عجیب روانشناسی او را به این محبوبیت و شهرت رسانده است. ال وایس پس از اتمام دوره دستیاری برای دانشگاه، رئیس بخش روانپزشکی مرکز پزشکی مانت سنی در شهر میامی شد.

برایان ال وایس در سال 1980 به نتیجه بسیار عجیبی در انجام هیپنوتیزم رسید. «کاترین» بیماری بود که دکتر ال وایس می‌خواست از طریق هیپنوتیزم او را درمان کند. کاترین در آن حالت، درباره‌ی گذشته‌های دور زندگی‌اش داستان‌هایی را تعریف کرد. دکتر ال وایس تا آن زمان اعتقادی به گذشته و تجربیات آن نداشت. اما زمانی که صحبت‌های کاترین را در مورد گذشته شنید، تحقیقات خود را نسبتا به بقای روح پس از مرگ آغاز کرد. او از سال 1980 تاکنون هزاران بیمار را به گذشته خود بازگردانده است. برایان ال وایس با هیپنوتیزم و به یاد آوری گذشته، بسیاری از بیماری‌های گذشته افراد مانند فوبیا و اضطراب را نیز درمان کند. برایان ال وایس در یک برنامه تلویزیونی و رادیویی حضور دارد. او تاکنون هشت کتاب درمورد نتایج تحقیقاتش نوشته است. از آثار این روانشناس می‌توان به استادان بسیار، زندگی‌های بسیار، معجزه وجود دارد، خود درمانی از طریق بازگشت درمانی، جز عشق راهی نیست، معجزه وجود دارد و ... اشاره کرد. تحقیقات او بر بازشگت به گذشته و اتفاقات آن  زندگی روح پس از مرگ متمرکز است. بسیاری از کتاب‌های نام برده به صورت الکترونیکی و صوتی موجود است.

 بخشی از کتاب صوتی «تنها عشق حقیقت دارد، داستانی از همزادان بازپیوسته»

آنگونه که زندگی‌ام را زیسته‌ام، غالبا به نظرم داستانی رسیده بود که، نه آغازی داشته و نه پایانی. همواره احساس کرده‌ام تکه‌ای از روایت تاریخی بوده‌ام. نوشته‌ای که متن‌های قبل و بعد آن وجود ندارد. کاملا قادر بودم تصور کنم که در قرون گذشته زیسته باشم و در آن هنگام با پرسش‌هایی مواجه بوده باشم که پاسخی برایشان نداشته‌ام و اینکه باید دوباره متولد می‌شدم. زیرا هنوز ماموریتی را که به عهده داشتم به انجام نرسانده بودم. کارل یونگ

الیزابت بلند، جذاب با موهای بلند طلایی، چشمانی اندوهگین به رنگ آبی با خال‌های قهوه‌ای داست. رنگ چشمان غم‌زده‌اش بر رنگ ملوانی کت و دامن گشاد محل کارش چیره بود. به طرزی عصبی روی صندلی راحتی، بزرگ چرمی سفید دفترم نشست. پس از خواندن کتاب من «استادان بسیار، زندگی‌های بسیار» الیزابت خود را که از بسیاری جهات در کاترین، آن کتاب بازمی‌شناخت، در جستجوی راه امید خود را ناگذیر با ملاقات با من احساس کرد و پیش من آمد. برای آنکه بن بست معمول در شروع درمان را شکسته باشم گفتم:«دقیقا نمی‌دانم چرا به اینجا آمده‌ای؟» به ورقه اطلاعاتی که همه‌ی بیماران جدید پر می‌کنند، نگاه مختصری کرده بودم. نام، سن، معرف، علائم و مشکلات اصلی. الیزابت اندوه، اضطراب و بی‌خوابی را به عنوان اختلالات اصلی برشمرده بود. تا شروع به صحبت کرد من در ذهنم به فهرست مشکلات او، روابط را نیز افزودم. او گفت:«زندگی‌ام به هم ریخته است.» سوابقش را آنچنان بیرون ریخت که سرانجام از گفتن این چیزها احساس امنیت می‌کرد. کاملا محسوس بود که داشت فشارهای فرو خورده و انباشته شده را آزاد می‌کرد. با اینکه داستان زندگی الیزابت از هیجان و ملامت‌های بسیاری حکایت می‌کرد و به رقم عمق احساسی که هنگام نقل آن در زیر پوسته وجودش موج می‌زد. او فورا خواست آن را کوچک بشمارد و از اهمیت آن بکاهد. «جذابیت داستان من به گرد داستان کاترین هم نمی‌رسد. کسی درباره‌ی من کتاب نخواهد نوشت.»

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
169.۱۰ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۰۹:۱۰
نویسنده برایان ال وایس
مترجمزهره زاهدی
راوی هوتن شاطری پور
راوی دومکامبیز خلیلی
راوی سومآسمان مصطفایی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۷/۰۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
46,800 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۶۹.۱۰ مگابایت
۰۶:۰۹:۱۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 31 مخاطب
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
74 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
6 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابهای تجربیات زندگی در گذشته همه تقریبا یک نوع احساس را در آدم ایجاد میکند ولی در هر کدام شاید پیامی متفاوت بتوان یافت، بخشی از کتاب گفته شد &#۳۴;شما وقتی به چشمان همه انسانها نگاه کنی ،خودت را در او میبینی، چون همه ما یکی هستیم...&#۳۴;

5

کتابی عاااالی و متاثر کننده. با اینکه موصوع اصلی کتاب برای من پذیرفته شده بود ولی شنیدن تجارب واقعی زندگی های گذشته افراد و تاثیر آن بر زندگی فعلی و پایداری هزاران ساله عشق واقعا متاثر کننده بود. کاش گوینده های کتاب هم با احساس بیشتری روایت میکردند.

5

بسیار عای البته من اول کتاب جز عشق راهی نیست و گوش دادم اون داستهای افراد بیشتری و متذکر شده این دو کتاب نگرش من و نسبت به زندگی تغییر داد و من بعد از ۴۵ سال زندگی در این دنیا تازه درس زندگیم و گرفتم . از همه شما رای ایجاد معجزه زندگیم ممنونم .

5

کتاب بینهایت جالب و تاثیر گذاره. مطالب بسیار تامل برانگیزی رو بیان میکنه. در ردیف کتاباییه که به دوستان و اطرافیانم پیشنهاد کردم حتما بخونن. بخصوص که تجارب یه روانپزشک باتجربه ست و حتما سراغ نوشته‌های دیگه ایشون میرم. راوی هم بسیار خوب اجرا کردن.

5

کناب عالیه در مورد زندگی هایی که تجربه کردیم زندگی های قبلیمون دیدگاه جالبی برای زندگی میده یجورایی انگیزه برای بهتر زندگی کردم موضوع عالی صدای راوی عالی

5

کتابیست ارزشمند که چنانچه متفکرانه و با ذهنیت باز ، اون رو گوش کنید ، دیدگاه و ذهنت شما می تواند نسبت به زندگی براستی متحول شود

5

کتابهای دکتر برایان ال وایس بی نظیرن به نظرم چندین و چند بار باید هر کتاب رو شنید و به نکته هاش توجه کرد هم محتوا هم صدای راوی عالی بود??

3

واقعا بی نظیره،اگر به دقت خواندشودشخص را متحول خواهدکرد،،ماننده کتابهای اشو،عارف هندی

5

واقعا بی نظیره کتاب‌های دیگر ایشون هم خیلی به آدم کمک میکنه

2

راوی صدای خوبی نداره. اصلا داستانشم اوکی نبود. واقعا چیزی یاد نگرفتم

نمایش 9 نقد دیگر
4.5
(31)
پربار 🌳 (1)
68,000
٪40
40,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تنها عشق حقیقت دارد
٪40
تنها عشق حقیقت دارد
برایان ال وایس
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.5
(31)
پربار 🌳 (1)
68,000
٪40
40,800
تومان