0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هیچ کس آن قدر کوچک نیست که نتواند تغییری ایجاد کند
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب هیچ کس آن قدر کوچک نیست که نتواند تغییری ایجاد کند

نویسنده:
گرتا تونبرگ
ناشر:
نشر نون
درباره هیچ کس آن قدر کوچک نیست که نتواند تغییری ایجاد کند
گرتا تونبرگ در سال ۲۰۰۳ به دنیا آمده است. این نوجوان سوئدی اکنون از سرشناس‌ترین فعالان محیط زیست در دنیا به شمار می‌رود. او تلاش می‌کند با آگاه‌سازی عموم مردم و رهبران سیاسی زمینه را برای اقدامات ضروری و فوری در راستای حفظ محیط زیست و مبارزه با تغییرات اقلیمی فراهم کند. گرتا الهام‌بخش میلیون‌ها نوجوان در سراسر دنیا بوده است تا یک‌صدا از سیاستمداران تقاضا کنند به داد محیط زیست برسند و اجازه دهند «آینده» برای کودکان و نوجوانانِ امروز نیز معنا داشته باشد. هیچ‌کس آن‌قدر کوچک نیست که نتواند تغییری ایجاد کند دعوتی است به تغییر، همین امروز و در همۀ زمینه‌ها. گرتا تونبرگ گیاه‌خوار است و سوار هواپیما هم نمی‌شود تا به کاهش ردپای کربن کمک کند. او به پاس فعالیت‌هایش جوایز متعددی برده و نامزد جایزۀ صلح نوبل هم شده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۶ مگابایت
تعداد صفحات
80 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۴۰:۰۰
نویسندهگرتا تونبرگ
مترجمالناز فرحناکیان
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
No one is too small to make a difference
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۱/۰۷
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
25,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۶ مگابایت
۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 43 مخاطب
5
ستاره
34 ٪
4
ستاره
2 ٪
3
ستاره
30 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
32 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

واقعا این اندازه شایسته توجه هست؟!؟؟ ، آیا هر کسی از ترامپ یا .... متنفر باشد ، مترقی هست؟!؟! شخصی فوق العاده بی سواد با آتشفشانی از هیجانات که بازیچه و عروسک جریان سیاسی خاصی شده. گرمایش جهانی یک مساله جدی هست ولی این پکیج ارائه شده توسط رسانه ها یک مصداق ابتذال هست

4

(این کتاب سخنرانیهای گرتاست توی مجامع مختلف که خودش نوشته شون) خیلی از جریانات سیاسی سعی کردن بگن آره گرتا شایسته این توجهات نیست و خیلی از دانشمندان و کسای بالغ هستن که میتونن در مورد مشکلات اقلیمی صحبت کنن ولی آیا واقعا مهمه حرف از دهن چه کسی بیرون میاد؟؟ تا وقتی که توجه مردم رو به طرف مشکلات وحشتناکی که به زودی منتظرمون هستن جلب بکنه! تا وقتی که باعث بشه سیاستمدار ها بترسن و مردم هشیار!! حرف های گرتا کاملا علمی هستن ولی کلی هستن چون توی سخنرانی گفته شده نه توی مقاله علمی و خودش هم دائم حقایقی که میگه رو به لحاظ علمی چک میکنه! گرتا صدای تمام بچه هاییه که بعد سال ۲۰۰۰ به دنیا اومدن و سرنوشت زندگی شون به دست سیاستمدار های منفعل و طماع افتاده و فجایع محیط زیست رو با چشمای خودشون شاهدن!

1

کسی که شونزده سالشه و مشخصه از کسایی که رشته شون مرتبط با محیط زیسته و سالهاست دارن تو این حیطه فعالیت میکنن هزاران برابر اطلاعات و دانشش کمتره با کمک رسانه های چپ اونقدر معروف شده که بخواد با این اطلاعاتش کتاب چاپ کنه!!!! مشخصه کتاب رو هم دادن براش نوشتن بعد به اسمش چاپ کردن چه قدر من از این چپا بدم میاد

3

کسی نمی خواد میزان خوب و بد و اینکه لایق هست یا نیست را مشخص کند ، مهم اینه که این شخص ، جدای از سن و سال و سواد و مدرکش ، ذهنیتی را به فعلیت در آورد و این همه ، پاداش به فعلیت در آوردنش است ، البته ، اطرافیان هم در رسانه ای کردن این دختر بچه ، بجای حرف زدن ، عمل کردند و نتیجه این دو عمل ، این شد که می بینیم . خیلی ها عمل کردند ولی اطرافیان عملگرایی نداشتند و نتیجه تلاششان در نطفه خفه شد . بنابراین ، پررنگ نشان دادن این نوجوان ، نمایاندن عمل و عملگرایی است ، لطفا بیاییم و رنگ و صبغه سیاسی به این نوع حرکتها ندهیم

3

شما وقتی میری خرید، کیسه پلاستیکی نگیر، شما ته سیگارت رو پرت نکن پای درخت، شما پسماند پر از شیرابه درست نکن، بعد بیا به گرتاتونبرگ خرده بگیر. گرتا مهم نیست، مهم کاری هست که تو هر روز انجام میدی. مهم سبک زندگی تو هست که نیاز به بازنگری و تصحیح داره. مهم تویی که مسئولیت مصارف و آسیب‌هایی که به طبیعت می‌زنی رو بپذیری. تغییرات اساسی برآیند تغییرات درونی تک تک هر کدوم از ما ست، پس بنگرید که کجای این معادله ایستادید.

3

اگر تعصب و خشم را کنار بگذاریم و واقع‌بینانه به ماجرا نگاه کنیم، آنوقت می‌بینیم که اظهارنظر کارشناسانه در مورد مسائل مهم علمی از عهده یک کودک برنمی‌آید و بسیار بی‌خردانه است که یک کودک را رهبر و الگوی مباحث علمی کنیم. این چیزی جز یک نمایش برای کودکستان نیست؛ حتی اگر حرف‌های بزرگی را در دهان یک بچه کوچک گذاشته باشند.

3

فک کنم ۹۰ درصد کسایی که کامنت گذاشتن کتاب رو نخوندن فقط قضاوت کردن ، بجای این حرفا کتاب رو بخونید در مورد مسائلش نظر بدید لطفا .

3

با توجه بیش از حد رسانه ها و مخالفت با ترامپ معروف شده، خیلی از حرفهاش اصلا مبنای علمی ندارد.

3

و همزمان با حرفای این دختر بچه، یک پسر بچه ۱۶ ساله دستگاهی ساخته که میتونه کف دریا رو از زباله پاک کنه، اینا همه برای توجه هستش نه برای دلسوزی!

5

به نظر من ازین نظر که همه رو متوجه مشکلات زیست محیطی کرده جذابه، و اینکه یک کودک با این اعتماد به نفس صحبت میکنه

نمایش 11 نقد دیگر
3.1
(43)
39,000
٪50
19,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هیچ کس آن قدر کوچک نیست که نتواند تغییری ایجاد کند
٪50
هیچ کس آن قدر کوچک نیست که نتواند تغییری ایجاد کند
گرتا تونبرگ
نشر نون
3.1
(43)
39,000
٪50
19,500
تومان