0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کاهش ۹۰ پوند وزن در ۹۰ روز

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کاهش ۹۰ پوند وزن در ۹۰ روز

کاهش وزن سریع به روشی سالم یک پوند در روز

درباره کاهش ۹۰ پوند وزن در ۹۰ روز

همه ما قانون اصلی کاهش وزن را شنیده‌ایم. به منظور کاهش وزن ایمن، شما نباید هر هفته بیش از ۱-۲ پوند وزن خود را کاهش دهید. ضرب المثلی هست که می‌گوید «هرجا اراده هست راهی هست» که مطمئنم شما هم شنیده‌اید. اگر قصد کاهش وزن زیادی دارید، در صورتی‌که فقط ۱ تا ۲ پوند در هفته کم کنید ممکن است فرایند کاهش وزن شما به مدت یک سال یا بیش‌تر طول بکشد تا در نهایت به وزن ایده‌آل خود برسید. بنابراین، یک برنامه فشرده که تمرکز ذهنی، یک برنامه غذایی خوب و ورزش اساسی را ترکیب می‌کند و می‌تواند به شما کمک کند تا پنج برابر سریع‌تر به هدف خود برسید، عالی خواهد بود.

چرا یک متخصص بهداشت و سلامت اصرار دارد که همه باید استانداردهای اساسی کاهش وزن را رعایت کنند؟ مواردی وجود داشته است که افراد به طور ناگهانی وزن زیادی کاهش داده و در نتیجه به شدت بیمار شده‌اند یا بدتر از همه فوت کرده‌اند. اگر چه این مایه تاسف است، اما این موقعیت‌ها غیرمعمول هستند و معمولاً شامل رفتارهای شدید رژیمی می‌شوند. این موارد شامل پرهیز از سایر غذاها برای ماه‌ها، مصرف مکرر ملین‌ها و حتی گرسنگی است. سایر موارد ثبت شده مربوط به افرادی بود که از قبل بیماری‌های قلبی و سایر بیماری‌ها را داشتند. من کاملاً از صحبت با یک متخصص بهداشت و سلامت قبل از شروع هر گونه تلاش برای کاهش وزن حمایت می‌کنم، اما اجازه نمی‌دهم آن‌ها محدودیت‌هایی را در مورد کارهایی که می‌توانید و نمی‌توانید در یک بازه مشخص انجام دهید تعیین کنند. در واقع، آن‌ها نمی‌خواهند در صورت کاهش وزن به شیوه‌ای مضر، مسئول این باشند که چه اتفاقی می‌افتد. این منطقی است، اما به این معنی نیست که وسیله‌ای برای تکمیل موفقیت‌آمیز کاهش وزن سریع شما وجود ندارد.

آن‌چه می‌توانید از این کتاب انتظار داشته باشید یک راهنمای بسیار ساده است که شامل رژیمی برای از دست دادن یک پوند در روز است. این شامل تمام گروه‌های غذایی، ورزش، و توصیه‌های الهام بخش به روشی سالم است. علاوه بر این، یک برنامه انتقالی پس از موفقیت، و یک نمونه برنامه هفتگی برای الهام گرفتن گنجانده شده است. اکنون، هر چه سبک‌تر باشید، نسبت به فردی که هدف کلی‌تری برای رسیدن به آن دارد، وزن کم‌تری از دست می‌دهید. با این حال، اگر برای رسیدن به یک هدف مهم تلاش می‌کنید، کاهش ۳۰، ۶۰، حتی ۹۰ پوند یا بیش‌تر با نرخ یک پوند در روز غیرممکن نیست.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
33.۴۴ کیلوبایت
مدت زمان
۳۴:۲۷
نویسندهالیزابت کارتر
مترجم یاسین قاسمی بجد
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشریاسین قاسمی‌بجد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۳.۴۴ کیلوبایت
۳۴:۲۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کاهش ۹۰ پوند وزن در ۹۰ روز
کاهش ۹۰ پوند وزن در ۹۰ روز
کاهش وزن سریع به روشی سالم یک پوند در روز
یاسین قاسمی‌بجد
0
(بدون نظر)
20,000
تومان