0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پول درآوردن از رمز ارز

معرفی، خرید و دانلود کتاب پول درآوردن از رمز ارز

راهنمای کامل برای باهوش‌ها
درباره پول درآوردن از رمز ارز

واقعیت آن است که در سراسر جهان نود و پنج درصد افراد به عنوان قماری مشروع وارد بازار رمزارزها می‌شوند. حتما در خبرها خوانده اید که برادران وینکل واس، چانگ پنگ ژائو، سم بنکمن-فرید، برایان آرمسترانگ و بسیاری دیگر مابین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ میلیاردها دلار از قبل خرید بیتکوین سود برده اند. چقدر هیجان‌انگیز! اگر به جزئیات این داستان‌های بزرگ علاقه دارید به کتاب بن مزریک با عنوان میلیاردر‌های بیت کوین، ترجمه آقای علی خرمشاهی مراجعه کنید. منتهی توجه داشته باشید که اینها اصلا خبرهای خوبی نیستند. زیرا به ازای هر یک دلار از آنها احتمالا کسی یک دلار از دست داده یا عدم‌النفع تجربه کرده است. وقتی می‌گوئیم قمار مشروع منظورمان همین است. شما قرار است در این بازار ۵۰۰ میلیون تومان ببازید، یا پنج میلیارد تومان ببرید. به این خاطر است که اگر استاد واقعا خوب پیدا کنید شاید برای شرکت در یک دوره آموزشی رمزارزها ۳۰ میلیون تومان بدهید، تا چند فصل از این کتاب برایتان تدریس شود. قبل از آن اندکی صبر کنید تا چند درس مجانی بگیرید.

درس اول: آنهائی که بهره هوشی پائینی دارند بازنده خواهند بود.

درس دوم: آنهایی که این کار را جدی نگیرند بازنده خواهند بود.

درس سوم: حتی باهوش‌هائی که حوصله نداشته باشند بازنده خواهند بود.

اگر می خواهید وارد این بازار شوید قبل از هر چیز با مراجعه به سایت های موجود مانند onetonline.org پیش از هر چیز کد علایق خود را شناسایی کنید! تنها زمانی شما برای خرید و فروش رمزارزها مناسب هستید که کد علایق شما EC باشد. یعنی شخصی مبتکر و پیرو قوانین باشید!

می‌شود این‌کتاب را خیلی آسان‌تر نوشت؛ یک چیزی شبیه به مجموعه‌هائی که ناشران بزرگ خارجی تحت عنوان "برای خنگ‌ها" تولید می‌کنند. ولی بازار رمزارز برای خنگ‌ها نیست. نخست مطمئن شوید که بهره هوشی‌تان بالاتر از معمول است، بعد پا به این عرصه بگذارید. آیا از پس کتابی که برای خنگ‌ها نوشته نشده است بر می‌آیید. این خود می‌تواند آزمونی در این زمینه باشد.

و هر قدر هم که باهوش باشید کسی که روی شانه غول‌های قبلی بایستد از شما قدبلندتر، یعنی باهوش‌تر می‌شود. تصور من آن است که برای ایستادن روی چنین شانه‌هایی کتاب حاضر را تهیه می‌کنید، لذا قصد دارم شما را تا حد ممکن با فوت و فن این بازار آشنا کنم. اگر جدیت لازم را برای بالا رفتن از این شانه‌ها ندارید پول‌تان را، حتی برای خریدن این کتاب هدر ندهید.

و می‌شود این‌کتاب را خیلی کوتاه‌تر نوشت. ۵۰۰ صفحه؟ چه کسی حوصله‌اش را دارد؟ یک شعری گفته‌ام در هزار و دویست و بیست و دو بیت. ۱۲۲۲ بیت؟ پس دویست و بیست و دو بیت. ۲۲۲ بیت؟ پس بیست و دو بیت. ۲۲ بیت؟ اگر دنبال کسی می‌گردید که در ضمن ماساژ تایلندی همه دانستنی‌های این بازار را بدون آنکه متوجه شوید در عضله‌تان تزریق کند بکشید کنار. شما این کاره نیستید. شما دوست دارید با خواندن کتاب‌هائی که برای خنگ‌ها نوشته شده‌اند یک عالم پول به دست بیاورید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۳۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
506 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۶:۵۲:۰۰
نویسندهسیدحسین هاشمی زادگان منشادی
ناشرانتشارات روزنه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۳۷ کیلوبایت
۵۰۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
خوش‌خوان 🪶 (5)
آموزنده 🦉 (5)
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
10 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

این کتاب به پیچیدگی‌های اشکال جدید مبادله پولی می‌پردازد. تحلیل عمیق نویسنده از فناوری بلاک چین و تأثیر آن بر اقتصاد، بررسی جامع و قابل تاملی از این پدیده در حال تکامل ارائه می‌کند. علاوه بر این، کاوش این کتاب در مورد خطرات و مزایای مرتبط با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، چشم‌انداز متعادلی را ارائه می‌دهد که ماهیت پرنوسان این بازار را روشن می‌ سازد. به طور کلی، این کتاب به عنوان یک منبع ارزشمند برای خوانندگانی است که به دنبال تعمیق درک خود از چشم انداز ارزهای دیجیتال و پیامدهای آن برای آینده امور مالی هستند. برای من که بیشتر دیگران را تشویق به دیدن آثار تاریخی و سفر به گذشته می‌کنم این کتاب مانند یک رویا و سفری به آینده بود!

1

ایشان در زمینه رمزارزها با توجه به توصیه هایی که دادن و منجر به از دست رفتن سرمایه خیلی ها شد فکر نکنم تخصص لازم را در این حیطه داشته باشن. کتابشون هم چیزای کلی که در اینترنت موجود هست را خلاصه کرده و کاربران راحتتر میتوانند از اینترنت چیزایی که در این کتاب هست را مطالعه کنند.

5
انگیزه‌بخش 🚀
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳
آموزنده 🦉

سلام این کتاب خیلی عالی و تکنیکال هست پیشنهاد میکنم دوستانی که به این بازار علاقه دارند حتما این کتاب رو مطالعه کنند

5
انگیزه‌بخش 🚀

کتابی کامل و جامع.

نمایش 1 نقد دیگر
4.4
(11)
آموزنده 🦉 (5)
170,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پول درآوردن از رمز ارز
پول درآوردن از رمز ارز
راهنمای کامل برای باهوش‌ها
انتشارات روزنه
4.4
(11)
آموزنده 🦉 (5)
170,000
تومان