0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اثر مرکب

معرفی، خرید و دانلود کتاب اثر مرکب

شروع جهشی بزرگ در زندگی، درآمد و موفقیت
نویسنده:
دارن هاردی
درباره اثر مرکب

موضوع اصلی این کتاب درباره‌ی موفقیت و تمام چیزهایی است که برای رسیدن به آن لازم است. موقع آن است که یک نفر رک و پوست‌کنده این حرف‌ها را به شما بگوید. زمان زیادی است که فریب‌ خورده‌اید، و سر درگم بوده‌اید اما هیچ گلوله‌ی سحرآمیز، فرمول سری یا راه ‌حل مخفی وجود ندارد. در واقع شما نمی‌توانید با روزی دو ساعت نشستن پای اینترنت سالانه ۲۰۰.۰۰۰ دلار درآمد داشته باشید، ۱۵ کیلوگرم در هفته وزن خود را از دست بدهیدیا با مالیدن کرم‌های مختلف صورتتان را ۲۰ سال جوان‌تر کنید و یا مسائل و مشکلات عشقی و عاطفی خود را با قرص حل کنید و یا با هر برنامه‌ای که برای واقعی بودن بیش از حد عالی به نظر می‌رسد، به موفقیت پایدار نمی‌رسید. آری! بسیار خوب بود اگر می‌توانستید موفقیت، عزت‌نفس، شهرت، روابط خوب، تندرستی و رفاه خود را در یک بسته‌ی شیک صدفی از فروشگاه محله‌تان بخرید. اما مطمئناً چنین چیزی رؤیایی بیش نیست.

در هر لحظه پیام‌های حیرت‌انگیزی که ادعا می‌کنند ما را جوان، خوش‌هیکل، ثروتمند و جذاب می‌کنند، در حال هدف گرفتن ما هستند، با کمترین زحمت، یعنی پرداخت مبلغی اندک. به‌مرور با تکرار این پیام‌ها ذهن ما نسبت به روش‌های حقیقی موفقیت، خدشه برمی‌دارد و ما اصول و قوانین ساده اما مفید رسیدن به موفقیت را گم خواهیم کرد.

من که به‌کلی خسته شده‌ام. دیگر نمی‌توانم بنشینم و نظاره کنم که این پیام‌های تبلیغاتی بی‌پایه مسیر زندگی افراد را تغییر دهد و شاید هم منحرف کند، پس این کتاب را نوشتم تا شما را به اصول و مبانی اولیه بازگردانم. اکنون می‌خواهم به شما کمک کنم و حاشیه‌های ذهنتان را پاک کنم تا بتوانید ذهنتان را به‌سوی تمرکز بر مبانی و اصول مهم متمرکز کنید. شما می‌توانید خیلی سریع تمرینات و اصول امتحان شده‌ی این کتاب را برای رسیدن به موفقیت در زندگی خودتان اجرا کنید تا به همان نتایج استوار و قابل قیاس برسید. من به شما می‌آموزم که چه‌طور قدرت اثر مرکب را کنترل کنید. اثر مرکب سیستم‌ عاملی است که زندگی شما را به حرکت می‌اندازد و قادر است آن را به‌طرف بدتر و یا بهتر هدایت کند؛ اما شما باید این سیستم‌ عامل را به نفع خودتان به حرکت درآورید تا در زندگی‌تان تحولی بزرگ و عمیق ایجاد شود. آیا شما نیز این جمله را شنیده‌اید که هر چه را به ذهن بسپارید می‌توانید آن را به دست آورید، درست است؟ اما باید بدانید که چه کاری را انجام دهید. این کتاب به‌عنوان یک دفترچه‌ی راهنمای عملی است و به شما می‌آموزد چه‌طور به سیستم تسلط یابید و زمانی که این‌گونه شد دیگر چیزی نیست که شما نتوانید آن را تصاحب کنید.

حالا شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که من چگونه اطمینان دارم، اثر مرکب تنها راه مناسب برای رسیدن به موفقیت می‌باشد؟ اولین دلیلش این است که آن را در زندگی خودم به کار گرفته‌ام. من شخصاً از نویسندگانی که به دلیل ثروت و شهرت خودشان را از همه بالاتر می‌دانند نفرت دارم، اما چیزهایی را که می‌گویم به خاطر تجربیاتی است که در زندگی خصوصی‌ام به دست آورده‌ام، این‌ها یک مشت نظریات دیکته شده نیست بلکه چیزهایی است که در زندگی من به اثبات رسیده است. درست همان‌طور که آنتونی رابینز در مورد آن گفته است، من در کارم موفقیت بسیاری به دست آورده‌ام به ‌این ‌علت که از اصول و قوانینی استفاده کرده‌ام که در این کتاب مطالعه می‌کنید. من در طول بیست سال گذشته سعی کرده‌ام مطالعات زیادی بر روی افراد موفق داشته باشم. چند صد هزار دلار را برای تست هزاران ایده، منبع و فلسفه‌های متفاوت خرج کرده‌ام و در این میان بر طبق تجربیاتم می‌گویم جدای از آموخته‌ها و روشی که پیش گرفته‌اید، موفقیتتان حاصل سیستم‌ عامل اثر مرکب است.

کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
232 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۴:۰۰
نویسندهدارن هاردی
مترجمعلی‌اصغر شجاعی
ناشرادبیات معاصر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۰ کیلوبایت
۲۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
70,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اثر مرکب
اثر مرکب
شروع جهشی بزرگ در زندگی، درآمد و موفقیت
ادبیات معاصر
5
(1)
70,000
تومان