مجلات سبک زندگی

مجلات سبک زندگی برای کسانی که دنبال تغییرند!

مجلات سبک زندگی یکی از معروف‌ترین موضوعات مجلات جهان هستند. عمده این مجلات به موضوعاتی چون دکوراسیون داخلی، مد و فشن، تربیت فرزندان، روابط زناشویی، آشپزی، رژیم‌های غذایی، سبک زندگی سالم و سفر می‌پردازند. شاید بتوان گفت نام مجلات سبک زندگی ترجمه از نام یکی از مشهورترین مجلات دنیا یعنی lifestyle گرفته شده، از دیگر مجلات مشهور این حوزه می‌توان به مجله Vogue ،Travel، Mode اشاره کرد. عمده مخاطبان مجلات سبک زندگی را زنان تشکیل می‌دهند و معمولا از تیراژهای بسیار بالایی نیز برخوردارند. در ایران نیز مجلات متنوعی در حوزه سبک زندگی منتشر می‌شود. در ادامه با برخی از پرمخاطب‌ترین مجلات سبک زندگی آشنا می‌شویم.

[button color=”blue” link=”https://fidibo.com/book/7240-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%DA%AF%D8%B1%DA%AF%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C-%D9%86%D8%B8%D9%85″ size=”big” target=”_blank” rel=”follow”]ماهنامه منزل[/button]

یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین مجلات منتشرشده در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی منازل ماهنامه منزل است که قریب به ده سال از انتشار اولین نسخه آن می‌گذرد و طی این ده سال همواره این مجله اطلاعات بسیار خوبی برای طراحی بهتر و چیدمان جذاب‌تر منازل به مخاطبین خود ارائه داده است. این مجله بصورت ماهنامه منتشر و مدیر مسئول آن فریده عباسی است و تمامی نسخه‌های آن بصورت الکترونیک در فیدیبو ارائه شده است.

ماهنامه منزلمجله منزل بهترین ایده‌های تزئین خانه، انواع سبک‌های نوین و کلاسیک دکوراسیون داخلی،آموزش ساخت وسیله‌های ارزان و کارآمد، چگونگی انتخاب رنگ دیوارها و کاغذدیواری ها، طراحی نوع و جنس پرده‌ها و مبلمان، ایده‌های کاربردی برای دکوراسیون اتاق کودک و اتاق خوابها، چگونگی استفاده بهینه از فضای بالکن‌های کوچک،نورپردازی خانه‌ها و حتی دفاتر کار و مغازه‌ها و فروشگاه‌ها، ایده‌هایی برای پرورش گل‌های خانگی، معرفی پارچه‌های رومبلیو هزاران ایده‌ جذاب دیگر را به مخاطبین خود ارائه می‌دهد.
این ماهنامه امروزه تبدیل به یک مرجع توانمند برای خانواده‌ها و حتی شرکت‌ها و گروه‌های تخصصی فعال در زمینه دکوراسیون و مبلمان داخلی منازل و دفاترکار و فروشگاه‌ها شده است. با استفاده از مطالب این ماهنامه می‌توانیم منازل و محل‌کار خود را به فضایی بسیار دلنشین‌تر و راحت‌تر تبدیل نماییم.

 

[button color=”blue” link=”https://fidibo.com/category/magazines/ashpazi-mosbat” size=”big” target=”_blank” rel=”follow”]ماهنامه آشپزی مثبت[/button]

یکی از تخصصی‌ترین نشریات در زمینه آشپزی که مدت زیادی است در ایران چاپ می‌شود ماهنامه آشپزی مثبت است که بصورت تخصصی به آشپزی و شیوه های مدرن آن می‌پردازد. خوشمزه‌ترین مجله ایران با مدیریت دکتر محمدرضا شکیب ابتدای هرماه منتشر شده و آرشیو نسخه‌های الکترونیک آن در فیدیبو منتشر شده است.

مجله آشپزی

مجله آشپزی مثبت یک کتاب آشپزی نیست. شما می توانید در هر ماه جدیدترین، لذیذترین و متفاوت‌ترین دستورهای آشپزی را در این مجله بیابید. با این مجله زحمت جستجو لابه‌لای یک کتاب قطور آشپزی از سرتان کم می‌شود. این مجله با همکاری گروهی از بهترین آشپزهای ایران دستورات غذایی مختلفی در زمینه‌های غذاهای ایرانی، غذاهای بین المللی، غذاهای مناسب برای کودکان، روش پخت انواع کیک به همراه آموزش های سفره آرایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین مناسب با هرنوع رژیمی که مخاطبین دارند دستورات غذایی بسیار سودمندی ارائه می‌دهد.

این ماهنامه در هر شماره بصورت اختصاصی آشپزی با یکی از موادغذایی و یا میوه‌ها را آموزش می‌دهد. برای مناسبت‌های مختلف مانند عیدنوروز و یا ماه مبارک رمضان این ماهنامه ویژه‌نامه دارد و تمامی دستورات ارائه شده در آن حول محور این مناسبت‌ها می‌گردد. این مجله برای روزهای قرنطینه و پاندمی بسیار کارآمد است و می‌تواند سطح اطلاعات و تسلط شما را در آشپزی به‌طرز چشمگیری افزایش دهد.

[button color=”blue” link=”https://fidibo.com/category/magazines/movafaghiat-biweekly-magazine” size=”big” target=”_blank” rel=”follow”]دو هفته‌نامه موفقیت[/button]

پرطرفدارترین مجله روانشناسی، موفقیت و آگاهی در ایران که سالهای زیادی است همراه مخاطبین فراوان خود است دوهفته‌نامه موفقیت به مدیریت احمد حلت می‌باشد که مجموعه کاملی از نسخه‌های الکترونیک آن در فیدیبو ارائه شده است. تقریبا تمامی ایرانی‌ها با نام این مجله آشنا هستند و بسیاری از آنها بصورت منظم موفقیت را مطالعه می‌کنند.

دو هفته‌نامه موفقیت

مجله موفقیت با رویکرد وشعار اصلی مثبت اندیشی در زندگی، کار خود را از شهریور ۱۳۷۶ آغاز کرد و در هر شماره خود با ارائه مطالب بسیار ارزشمندی به بهبود سطح زندگی و افزایش سطح مثبت اندیشی در بین مخاطبین خود بسیار کمک می‌کند. مخاطبین بسیاری از این مجله بعنوان عامل اصلی افزایش آگاهی و موفقیت خود در زندگی و کسب و کارشان یاد می‌کنند. مجله موفقیت تلاش می‌کند با بهره‌گیری از اصول روانشناسی و موفقیت به بهبود کیفیت زندگی و شغلی مخاطبین خود کمک کند.

چگونگی تربیت بهتر فرزندان، نحوه مقابله با شرایط سخت مالی و معنوی در زندگی، برنامه‌ریزی های شغلی و شخصی، ارتقای سطح سلامت و بهداشت روانی،افزایش سطح عشق و شادی در زندگی، افزایش انگیزه و بسیاری موضوعات دیگر مجموعه‌ای بسیار ارزشمند برای افزایش سطح کیفی زندگی را تشکیل می‌دهند که برای دوران قرنطینه و در خانه ماندن می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

[button color=”blue” link=”https://fidibo.com/category/magazines/danesh-yoga” size=”big” target=”_blank” rel=”follow”]مجله دانش یوگا[/button]

تنها مجله تخصصی یوگا در ایران از اسفندماه ۱۳۸۱ ابتدا بصورت دوماهنامه و از سال ۱۳۹۳ بصورت ماهنامه منتشر می‌شود. تمامی نسخه‌های الکترونیک این مجله بسیار سودمند در فیدیبو برای مخاطبین در دسترس است. این مجله روزهای اول هرماه با محور اختصاصی یوگا و مدیتیشن و علوم مرتبط با سلامت جسم و روح و ذهن منتشر می‌شود.

مجله یوگا

مجله دانش یوگا تمامی مسیرها و راهکارهای مفید و سودمند برای سالم سازی تن و ذهن مخاطب را به بیانی ساده ارائه می‌دهد. دانش یوگا سطح توانمندی جسم و ذهن را ابتدا برای مخاطب خود مشخص می‌کند و با استفاده از آموزه‌های این مجله مخاطب درمی‌یابد در چه سطحی از توانایی ذهنی و جسمی قرار دارد و سپس با استفاده از راهکارهای ساده و عملی این مجله نسبت به ارتقای توانایی‌های خود اقدام می‌‌کند.
دانش یوگا کمک می‌‌کند نیروهای قدرتمند و سودمند درون را پیدا کرده و باتقویت آنها سطح آسودگی و آرامش جسم و روان‌مان را ارتقا دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری