طرح صد دانه یاقوت

آغاز طرح صد دانه یاقوت ویژه شب یلدا

طرح صد دانه یاقوت ویژه شب یلدا از دوشنبه ۲۰ آذرماه آغاز شده است. در این طرح پیشنهادهایی از بهترین کتاب‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه شده که می‌توانید با تخفیف‌های ویژه آن‌ها را خریداری کنید. 

این پیشنهادها شامل دسته‌بندی‌های زیر است:

۱۰۰ رمان برتر ایرانی

از شاخص‌ترین رمان‌های این دسته‌بندی می‌توان به؛ مجموعه صوتی کلیدر، کتاب صوتی سمفونی مردگان، یک عاشقانه آرام و همنوایی شبانه ارکستر چوب‌ها اشاره کرد.

 

دسته‌بندی بعدی مربوط به رمان‌های عاشقانه است. این رمان‌ها همیشه طرفداران زیادی دارند و در میان محبوب‌ترین دسته‌بندی‌های کتاب قرار دارند.

 

در شب‌های بلند پاییز و زمستان، گوش دادن به کتاب‌های صوتی حال و هوایی دیگر دارد و می‌توان ساعت‌های بیشتری در سکوت به صدای کتاب‌ها گوش کرد. 

دسته‌بندی کتاب‌های صوتی با ۵۰% تخفیف در طرح صد دانه یاقوت شامل محبوب‌ترین و داغ‌ترین کتاب‌های صوتی منتشر شده در فیدیبو است که از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب صوتی «وانیل و شکلات» با روایت و صدای بهناز برگزیده اشاره کرد. 

یکی از مشهورترین دسته‌بندی‌ها و لیست‌های کتاب در جهان، «کتاب‌هایی که پیش از مرگ باید بخوانید» نام دارد. این کتاب‌ها معمولا در طی سال‌ها همیشه پرفروش بوده‌اند و نسل‌های مختلف از فرهنگ‌های مختلف توانسته‌اند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. 

در طرح صد دانه یاقوت حتما لیست پیشنهادی «کتاب‌های پیش از مرگ» را ببینید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری