بهرام شاه محمدلو

قصه‌های آقای حکایتی این‌بار در فیدیبو

بهرام شاه‌محمدلو بازیگر و چهره محبوب دهه‌‌ی شصت تلویزیون که با برنامه «زیر گنبد کبود» در یادها ثبت شده در همکاری تازه‌ای با فیدیبو ۳۶ قصه به نویسندگی شرمین نادری را حکایت می‌کند. این قصه‌ها در قالب مجموعه‌ای جذاب و شنیدنی به نام «گرامافون» در شب‌های تابستان در فیدیبو منتشر شده و به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بهرام شاه‌محمدلو به عنوان یکی از پایه‌گذاران گروه مرکز حرفه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان فعالیت‌اش را در سال ۱۳۵۰ آغاز کرد و سال‌ها همراه با دیگر همکارانش مشغول تولید و ارائه محتواهایی مناسب گروه سنی کودک و نوجوان بود،‌ البته او همزمان به بازیگری و کارگردانی تئاتر و سینما نیز مشغول بوده و موفقیت‌های زیادی در کارنامه‌اش دارد.

او که توانست پیش از این با برنامه «زیر گند کبود» تبدیل به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های دهه شصت و اوایل هفتاد تلویزیون شود اینک نیز قدم تازه‌ای برای ارتباط با نسل جدید برداشته است.

همانطور که گفتیم قصه‌های آقای حکایتی فیدیبو را شرمین نادری نوشته است. شرمین نادری نیز نویسنده و مترجمی است که سال‌ها در حوزه کتاب کودک و نوجوان فعالیت کرده و به قصه‌گویی و قصه‌نویسی پرداخته است. شب‌های تابستان ۱۴۰۰ منتظر قصه‌های آقای حکایتی از «گرامافون»‌ باشید.

3 Responses

  1. سلام
    از شما متشکرم بابت این اتفاق خوب، و کاری که دارید انجام میدین.
    یک پیشنهاد داشتم، اگر امکانش هست این برنامه ارو به صورت پادکست هم ضبط کنید که راحت تر دسترسی داشته باشیم ممنون میشم.
    ارزش ماندگاری داره این اثر.
    موفق و پیروز باشید

    1. سلام دوست عزیز در اپلیکیشن فیدیبو، «گرامافون» رو سرچ کنید، کلیه کتابها رو پیدا می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری