طرح فیدی‌پلاس

فیدی‌پلاس سرویس اشتراکی فیدیبو؛ امکانی تازه برای بیشتر خواندن و شنیدن

سرویس اشتراکی فیدیبو با نام فیدی‌پلاس فعال‌سازی شد. طرح اشتراک فیدی‌پلاس فرصتی تازه برای کسانی است که دوست دارند با صرف هزینه‌های ‌ کمتر تعداد بیش‌تری کتاب بخوانند یا گوش کنند. در طرح اشتراک فیدی‌پلاس که در حال حاضر برای سیستم عامل اندروید ارائه شده، تعداد قابل توجهی کتاب صوتی و الکترونیک عرضه شده که علاقه‌مندان می‌توانند با خرید طرح‌های اشتراکی از این امکان بهره‌مند شوند.

فیدی‌پلاس چیست؟

فیدی‌پلاس سرویس اشتراکی فیدیبو است که با خرید طرح‌های ارائه شده در آن می‌توانید به ده‌ها هزار کتاب الکترونیک و صوتی بدون نیاز به خرید جداگانه دسترسی داشته باشید. یکی از ویژگی‌های این طرح وجود دسته‌بندی‌های موضوعی متنوع از جمله کتاب‌های درسی و دانشگاهی، مجلات، کتاب صوتی و کتاب‌های الکترونیک است.

نقطه تمایز این طرح با طرح‌های مشابه دیگر وجود کتاب‌های صوتی متنوع در فیدی‌پلاس است که کاربران می‌توانند در این طرح به تعداد قابل توجهی از کتاب‌های صوتی نیز دسترسی داشته باشند.

چرا استفاده از فیدی‌پلاس به صرفه است؟

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های طرح فیدی‌پلاس پرداخت هزینه‌ کمتر و دسترسی به بیشترین تعداد محتوا است. در حال حاضر طرح اشتراک فیدی‌پلاس در قالب یک‌ماهه و سه‌ماهه ارائه شده و کاربران با خرید هر یک از این طرح‌ها در مدت زمان اعلام شده به بخش زیادی از کتاب‌های الکترونیک، صوتی و مجلات دسترسی خواهند داشت.

چطور طرح‌های اشتراک فیدی‌پلاس خریداری کنیم؟

برای خرید  طرح‌های اشتراکی فیدی‌پلاس لازم است از طریق اپلیکیشن اندروید فیدیبو اقدام کنید. در صورتی که تاکنون اپلیکیشن فیدیبو را به روز‌رسانی نکرده‌اید لازم است آخرین نسخه اندروید(۹.۱.۰) را از وبسایت فیدیبو یا گوگل‌پلی دریافت کنید. پس از به روزرسانی و ورود به اپلیکیشن در زبانه پایین بخش فیدی‌پلاس را مشاهده می‌کنید با کلیک روی این بخش وارد فضای فیدی‌پلاس می‌شوید و از طریق گزینه «خرید اشتراک فیدی‌پلاس» می‌توانید یکی از طرح‌های یک‌ماهه یا سه‌ماهه اشتراک را خریداری کنید. پس از خرید کلیه عناوین الکترونیک، صوتی و مجلات قابل مطالعه و دسترسی خواهند بود.

از دیگر ویژگی‌های این طرح این است که در مدت زمانی که طرح اشتراکی فعال دارید هم می‌توانید طرح‌ اشتراکی جدید را خریداری یا رزرو کنید.

نحوه شنیدن و خواندن کتاب‌های فیدی‌پلاس

پس از خرید و فعال شدن طرح‌ اشتراک فیدی‌پلاس و کلیک روی هر عنوان گزینه دریافت از فیدی‌پلاس را مشاهده می‌کنید که می‌توانید از طریق آن کتاب‌های الکترونیک را به صورت آنلاین و آفلاین مطالعه کنید همچنین کتاب‌های صوتی نیز در حالت آنلاین قابل شنیدن هستند.

محتواهای ارائه شده در فیدی‌پلاس چه ویژگی‌هایی دارند؟

همانطور که قبلا اشاره شد تنوع دسته‌بندی و نوع محتوا از ویژگی‌های فیدی‌پلاس است. عناوین ارائه شده در فیدی‌پلاس با همکاری تعدادی از ناشران شناخته شده و معتبر انتخاب شده و در حال تکمیل شدن است. هر کدام از طرح‌های اشتراک دارای ظرفیت زمانی و تعداد عناوین مشخصی هستند که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار عنوان در این طرح ارائه شده است. در انتخاب عناوین طرح فیدی‌پلاس سعی شده تا مجموعه‌ای جدیدترین، پرطرفدارترین و جذاب‌ترین کتاب‌ها و مجلات ارائه شود و در آینده‌ای نزدیک بر تعداد و تنوع عناوین اضافه خواهد شد و این سرویس برای دیگر سیستم‌عامل‌ها ارائه می‌شود.

4 Responses

    1. بله عناوین بعد از اتمام اشتراک غیرقابل استفاده هستند و برای استفاده مجدد لازم است طرح جدیدی را خریداری و یا تمدید اشتراک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری