خرید ارزی از فیدیبو

چطور از کشورهای دیگر کتاب فارسی بخریم؟

خرید ارزی کتاب‌های فارسی

تا چندی پیش خرید کتاب‌های فارسی از کشورهای دیگر مسئله‌ای سخت و گاه غیرممکن بود و برای خرید یک کتاب فارسی مجبور بودید دست به دامن فامیل و آشنا در ایران بشوید و تازه هزینه‌های قابل توجه پست کتاب نیز کار را سخت‌تر می‌کرد.

اما امروزه با وجود کتاب‌های الکترونیک و صوتی  کار بسیار آسان‌تر شده و فرقی نمی‌کند ساکن کانادا، آمریکا، فرانسه،‌ انگلیس یا هر جای دیگر دنیا باشید! کافی‌ است به سایت یا اپلیکیشن فیدیبو سر بزنید و به هزاران کتاب الکترونیک و صوتی فارسی به سادگی دسترسی داشته باشید.

چرا فیدیبو؟

فیدیبو بیش‌ترین تنوع موضوعی را در کتاب‌های الکترونیک و صوتی فارسی دارد و برای دانلود کتاب مورد نظرتان با جست‌وجوی نام کتاب در اپلیکیشن فیدیبو به صفحه کتاب هدایت می‌شوید. همچنین فیدیبو امکان خرید ارزی را برای فارسی‌زبانان سراسر دنیا فراهم کرده است. همچنین دسته‌بندی‌های پر طرفداری چون، داستان و رمان، رمان عاشقانه، کتاب‌های درسی و کمک درسی، روان‌شناسی، خودیاری و توسعه فردی، کودک و نوجوان و بسیاری دیگر از دسته‌بندی‌ها در فیدیبو موجود است که می‌توانید از سراسر دنیا این کتاب‌ها را خریداری و دانلود کنید.

چگونه با فیدیبو خرید ارزی انجام دهیم؟

خرید ارزی از فیدیبو به ساده‌ترین روش و استفاده از پی‌پال paypal انجام می‌شود و از سراسر دنیا می‌توانید نسخه‌های pdf، الکترونیک و صوتی کتاب‌های فارسی را خریداری و دانلود کنید.

برای نصب اپلیکیشن فیدیبو به صفحه نصب اپلیکیشن بروید و بر اساس نیاز یکی از اپلیکیشن‌های ios، اندروید یا ویندوز را نصب کنید. پس از نصب اپلیکیشن با استفاده از شماره تماس،‌ حساب کاربری ساخته و وارد فضای فیدیبو شوید.

در این مرحله می‌توانید از طریق جستجو یا صفحه اصلی کتاب مورد نظرتان را پیدا کرده و سپس روی گزینه‌ی خرید کتاب بزنید، واحد پرداخت را از ریال به دلار تغییر دهید تا قیمت کتاب برای شما به دلار نمایش داده شود. هم‌اکنون می‌توانید به راحتی از طریق درگاه paypal کتاب خود را تهیه کنید. کتاب خریداری شده در قسمت کتابخانه‌ی من ذخیره می‌شود.

راهنمای نصب اپلیکیشن ios

۱- اپلیکیشن Fidiketabi را در اپ‌استور جست‌وجو و دانلود کنید.

۲- پس از دانلود به صفحه‌ای وارد می‌شوید که در پایین آن صفحه دو گزینه به شما نمایش داده می‌شود. روی بخش sendfeedback کلیک کرده و کلمه hifidibo را وارد کنید و دکمه submit را بزنید. شما وارد اپلیکیشن فیدیبو شده‌اید و می‌توانید حساب کاربری بسازید یا وارد حساب کاربری قبلی‌تان بشوید.

از مطالعه‌ی شاهکارهای جهان به زبان فارسی لذت ببرید.

2 Responses

  1. من الان توو سایت فیدیبو ثبت نام کردم. هر چی بالا پایین می کنم. ذره‌بین سرچ رو نمیبینم. یعنی سایت تون ذره بین سرچ نداره؟// کتاب مورد نظرم رو چطور باید پیدا کنم؟//؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز در قسمت بالای سایت کنار لوگوی فیدیبو باکس سرچ قرار داره که با علامت ذره‌بین هم مشخص شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری